Dat is het dus nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
Dan moet je jejezelf ook niet zo stront lazerus zuipen dat je niet meer weet met wie je hebt staan ouwehoeren in de kroeg.
Ja...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef milagro het volgende:
Het wordt pas echt vervelend als je met iemand anders bent, en je wordt geacht de "wieishettochookalweer" voor te stellen aan je gezelschap
Ja he, hij noemt je Robert, terwijl jij Verbal bent. Blijkbaar maakte hij een fout. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:48 schreef Verbal het volgende:
Vandaag was het weer zover... ik kom iemand tegen die mij blijkbaar kent (begroet me vrolijk met "Hee hallo Robert") en blij vraagt hoe het gaat.
Compleet blanco. Geen ideeeeeee wie het is. Dus ik op zo'n niets-aan-de-hand-toontje "hee hoi" en ik vertel dat het prima gaat. Ik stel de wedervraag en daar komt antwoord op, maar ik voel zo langzamerhand aan diegene dat ik blijkbaar iets enthousiaster of specifieker had moeten reageren...
Maar echt geen idee. Keine blasse ahnung
En da's nou de derde keer in een maand of twee tijd.
Nou weet ik dat ik altijd al slecht ben geweest in het herkennen van hoofden, daar de juiste naam en context bij plaatsen, maar het is nu echt al een paar keer voorgekomen dat er voor mij volslagen vreemden mij vol enthousiasme begroeten. Niet dat het goede vrienden van mij zijn of zijn geweest, maar het is blijkbaar ook meer geweest dan alleen een keer de weg gevraagd...
Vrij vervelend. Hebben jullie dat ook wel eens?
V.
Nog minder blowen gaat echt nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef LostFormat het volgende:
Minder blowen helpt bij mij dan altijd wel.![]()
Ja, dat is heel bekend. Iemand die ik eigenlijk alleen maar op familiedagen zie kwam ik opeens in de trein tegen. Hij herkende mij wel, kwam bij me zitten, en net toen ik de zin "Wie ben je ook alweer?" uitgesproken had drong het tot me door.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:19 schreef Maerycke het volgende:
En het is geen desinteresse ofzo, maar ik kan het gewoon niet onthouden. Zelfs niet met ezelsbruggetjes oid. Mensen out of context ontmoeten is helemaal vreselijk. Dan loop je weg met 'Goh, die ken ik toch ergens van...' en dan pas wanneer je ze op het werk ofzo tegenkomt weer herkennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |