tweede en derde foto vind ik erg mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:55 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Ik geef toe tis idd n beetje overdoneheb m gister nacht een beetje tegehaast opgepoetst..
anyway Ik heb er nog een paar van vandaag..
mn doel was een glamour shot te crieeren (hoe fout dat ook kan zijn) wilde het gewoon eens proberen ookal heb ik niks qua studio licht of ervaringvandaar weer als enige licht een TL buis (in de hand) en 2seconden sluiter tijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dankje Ngasira!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef Ngasira het volgende:
[..]
tweede en derde foto vind ik erg mooi!
Heel mooi gemaakt maar ook erg freaky.quote:
Ik vind de eerste niet zo mooi (er is wat weinig op te zien) maar de tweede welquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef ableton het volgende:
kruispost! maar wil naast laten zien toch ook wel weten wat men ervan vind?
Waarom gaat zulke mooie lucht nou altijd gepaard (d/t?) met kutweer...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hoeft niet hoor. Ik heb een keer een dramatische lucht op een mooie zomerse dag gemaakt. Ok, het was bewolkt, maar wel gewoon 20+ graden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef ableton het volgende:
kruispost! maar wil naast laten zien toch ook wel weten wat men ervan vind?
Waarom gaat zulke mooie lucht nou altijd gepaard (d/t?) met kutweer...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar ik kon het niet laten om even wat aan je foto te doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef IedeK. het volgende:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06225/mei.jpg]afbeelding][/url]
Deze vond ik wel mooi
Ik vond afgezien van het scheve en de boom, de bovenste versie mooier (dus de staande).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:59 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar ik kon het niet laten om even wat aan je foto te doen.
Zo heeft ie imho een stuk meer uitstraling, want het is een prachtfoto verder:
[afbeelding]
(Als je 'm hier niet wilt hebben, haal ik hem weer weg, moet je het even laten weten..)
Ik heb 'm rechtgezet, een beetje bijgesneden en nog wat contrast en saturation verhoogd.
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:06 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond afgezien van het scheve en de boom, de bovenste versie mooier (dus de staande).
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef Masegate het volgende:
Damn, jij reageert sneller dan ik mijn bericht aan heb gepast!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:55 schreef IedeK. het volgende:
Elefes en Masegate ik vind het niet erg hoor dat jullie aan mijn foto gesleuteld hebben.
Hij wordt er juist mooier op dus dat is voor mij geen probleem.![]()
Ik was al blij dat jullie de foto al mooi vonden![]()
Tja ik woon dan ook in een polder in the middle of nowherequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik vind het knap dat het je gelukt is de zonnestralen er zo mooi op te zetten, en een rustige voorgrond te nemen. Mij is het nog nooit gelukt (helaas zijn hier de zonsondergangen niet zo mooi, veel huize etc.).
Ik vind die windmolens wel mooi er bijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:46 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tja ik woon dan ook in een polder in the middle of nowhere
Bij een zonsondergang staat altijd de dijk erop, met dus ook die windmolens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |