Marjo: Mooi
![]()
! Lekkere kleuren (misschien kun je er nog iets meer saturation en/of contrast ingooien)
PdeHoog: Ik vind de tweede klaprozenfoto het mooiste van de twee (daar lopen de lijnen meer ergens heen; omdat er een klein stukje boven de horizon te zien is), en de trommels ook mooi
![]()
Galadwen: Als je echt uitgebreid commentaar wilt, kun je je foto beter in het "Help me mijn foto verbeteren" topic plaatsen. Het is wel een leuk onderwerp, maar wellicht had je een iets andere compositie kunnen kiezen om het beeld wat spannender te maken. Ik zou een verticaal beeld hebben gekozen, omdat de boom ook zo staat, en dan de boom iets uit het midden plaatsen. Ook is er op de voorgrond weinig te zien, en ziet de lucht er mooi uit met die wolken, dus had je nog wat meer van de lucht en minder van de voorgrond in je foto kunnen verwerken.
Vooral veel blijven oefenen, verschillende dingen uitproberen (verschillende instellingen, verschillende standpunten/composities van hetzelfde onderwerp bijvoorbeeld) en vooral ook blijven posten
![]()
!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.