klopt maar dat is niets nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:33 schreef XL het volgende:
Volgens mij kan dit inmiddels beter naar de slowchat. Om terug te komen op je laatste punt. Je begrijpt toch wel dat wanneer ze jou 150 euro tegemoet komen op de kosten aan een defect onderdeel. Dat ze vervolgens de reparatiekosten met 165 euro verhogen? Dat kun je niet meten, dat doet iedere reparateur op nacalculatie. Dat verlies je altijd.
Ja, klopt misschien wel. Het is nog steeds wel financieel aantrekkelijk om die Mac in Amerika te kopen voor me. Beetje jammer dat 10.5 dan misschien later gereleased wordt, maar ja kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef editor2 het volgende:
Ik zou e.a.a. in de gaten houden als het zover is met al die nieuwigheden.
Dat is het wel. Voor een upgrade van Windows 2000 (NT 5.0) naar Windows XP (NT 5.1) moest je toch ook gewoon betalen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje vreemd dat je daarvoor moet betalen, het is geen compleet ander besturingsssysteem ofzo, zoals je van Windows XP naar Windows Vista gaat...
Laat die tweede dan maar bij mij bezorgen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:19 schreef Q. het volgende:
Ik zou er nu zelfs twee kunnen kopen.
Toch maar niet je vriendinnetje meegenomen naar een Apple store? Wat is het voordeel van bestellen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:25 schreef Adelante het volgende:Ik heb er één besteld vandaag
m'n eerste notebook van Apple
13-inch MacBook (wit)
2,0-Ghz Intel Core Duo
1 GB 667 DDR2 - 2x512 MB SO-DIMMs
Serial ATA-schijf van 80 GB
Toetsenbord & Mac OS (int'l English).
- de studentenkorting online is hoger dan bij winkelsquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:35 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van bestellen?
Hij is op haar naam besteld, dus die 6% korting ging er netjes afquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:35 schreef MeneerTim het volgende:
Toch maar niet je vriendinnetje meegenomen naar een Apple store? Wat is het voordeel van bestellen?
Hoeveel is het via internet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
- de studentenkorting online is hoger dan bij winkels
- ik heb betere ervaring met support direct van Apple dan via een winkel
wat is een tijdje?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:40 schreef Xilantof het volgende:
mijn bestelling staat al een tijdje. ik kan hem volgende vrijdag verwachten!
Internet was 8%quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij is op haar naam besteld, dus die 6% korting ging er netjes af![]()
Vorige week woensdag besteld. en toen gelijk geld over gemaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is een tijdje?
hij gaf bij mij aan verzendklaar binnen 3 - 5 dagen
Wanneer verwacht jij hem dan Q.?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:06 schreef Q. het volgende:
Ikwilhemikwilhemikwilhem!
aan 't powercord te zien is de de oude iBook en dus offtopic hierquote:
kei-ontopic, want als je dit met de nieuwe macbook doet heb je een gebraden katquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Xilantof het volgende:
aan 't powercord te zien is de de oude iBook en dus offtopic hier
maar wel lief
SP2 had anders behoorlijk wat nieuwe features.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef Q. het volgende:
.x.x is een soort servicepack, zoals er nu 10.4.6 is. Er zit gewoon een hele stapel nieuwe features in, dat zie ik in een servicepack nog niet zitten.
Dit moet je even onder 't plaatje zetten dan:quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
kei-ontopic, want als je dit met de nieuwe macbook doet heb je een gebraden kat
Koop een tweedehands ibook 12" zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:52 schreef der_Otto het volgende:
Moet even bekennen dat ik nog nooit een Mac heb gehad maar ik ben aan het uitkijken naar een laptop met het volgende:
-Prijs max. rond de 1000
-Echt draagbaar (ik heb een Dell van mijn werk maar dat ding voelt aan als een kruiwagen bakstenen)
-Sterk (die je gewoon in je rugzak kan gooien)
-Goede batterij
-Goed toetsenbord
Ik zou hem voornamelijk gebruiken als tekstverwerker, mp3 speler en af en toe een dvd'tje of een RTS.
Zo kwam ik bij de nieuwe macbook uit. Goede keus of niet?
Wat is er trouwens qua tekstverwerking op de mac; wordt dit meegeleverd of kom je uiteindelijk toch weer bij Microschoft Office uit?
lol, nou ja: "gooien" als in: "snel erin stoppen". Was dit niet iets wat Apple juist naar voren schoof met de ibooks: handig voor studenten en zo?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:56 schreef oor het volgende:
@ der Otto ik zou hem niet nemen als ik jou was, gewoon omdat je hem niet zo in je tas kan gooien
OpenOffice, juist ja. Maar er is geen ueber-mac-only-tekstverwerker?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je RTS als in Real-Time-Strategy spel bedoeld. Heb je iig bij een Mac niet heel ruim keus. Andere kant als je Windows XP toch via Dual Boot kan draaien, geloof ik dat het nog wel werkt
En voor Office kun je open-source variant Open Office voor gebruiken
Allemaal beveiliging als ik het me goed herinner, om XP's eigen tekortkomingen te verminderen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
SP2 had anders behoorlijk wat nieuwe features.
Ik heb 2 jaar met m'n iBook in een second skin in m'n rugtas rondgehobbeld. Prima te doen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef der_Otto het volgende:
[..]
lol, nou ja: "gooien" als in: "snel erin stoppen". Was dit niet iets wat Apple juist naar voren schoof met de ibooks: handig voor studenten en zo?
Hmm, ja ben niet echt zo'n Mac-kenner, maar ik zou zeggen iWork '06 of Appleworksquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:02 schreef der_Otto het volgende:
[..]
OpenOffice, juist ja. Maar er is geen ueber-mac-only-tekstverwerker?
"Één dezer dagen". Kan zaterdag zijn maar ook morgen. Moet niet later worden vind ik, ga woensdag op vakantie.quote:
Pages!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, ja ben niet echt zo'n Mac-kenner, maar ik zou zeggen iWork '06
Word:MACquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:02 schreef der_Otto het volgende:
[..]
OpenOffice, juist ja. Maar er is geen ueber-mac-only-tekstverwerker?
Is gelijk aan mijn specsquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:25 schreef Adelante het volgende:Ik heb er één besteld vandaag
m'n eerste notebook van Apple
13-inch MacBook (wit)
2,0-Ghz Intel Core Duo
1 GB 667 DDR2 - 2x512 MB SO-DIMMs
Serial ATA-schijf van 80 GB
Toetsenbord & Mac OS (int'l English).
Maar daar schijnt geen zon!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
See for yourself bij je lokale Apple boer.
Dat glossy is kansloos als je in de zon zit, want het werkt gewoon als een spiegel. Dat was met m'n vorige laptop ook Dell 9300 met zo'n glossy scherm, maar zolang je niet met je zon achter je zit moet het nog wel werken. Zonnebrilletje op en het gaat prima...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:31 schreef skiczukie het volgende:
Maar hoe zit het nou met dat glossy? Ik moet wel wat kunnen zien als ik in de zon zit.
Één melding. Één. Zie het topic op GoT.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef De_Hertog het volgende:
Er is een melding geweest van iemand waarbij de MacBook een stuk koeler werd toen hij het plastic voor de ventilatie-opening weg had gehaald. Dit ter info
Groter zijn ze er natuurlijk in de vorm van de MacBook Pro he.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:00 schreef sefer het volgende:
Jammer dat ze allemaal 13,3" zijn
o, ik wil juist kleinerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Groter zijn ze er natuurlijk in de vorm van de MacBook Pro he.
Ja, dan heb je pech bij Apple. Een iPod Video heeft een kleiner scherm, maar dan houdt het wel opquote:
hij is wel aan de zware kantquote:
De 12" iBook was 2,2 kilo, ongeveer net zo zwaar als de huidige MacBook. Wat een 12" PowerBook woog, weet ik niet, maar anderhalve kilo lijkt me erg licht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:10 schreef sefer het volgende:
[..]
hij is wel aan de zware kant
ik meen me te herinneren dat de 4e gen wel een 11,1" had van rond de anderhalve kilo
O, dan verwar ik 'm waarschijnlijk met een dellquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De 12" iBook was 2,2 kilo, ongeveer net zo zwaar als de huidige MacBook. Wat een 12" PowerBook woog, weet ik niet, maar anderhalve kilo lijkt me erg licht.
dan komt de mijne juist binnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:29 schreef Adelante het volgende:
Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 02.06.2006
Voor zwarten?quote:
Die zwarte is 200 euro duurder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
Ik mot toch geen zwarte, dan lijkt ie teveel op de gemiddeldeDell
laptop.
? wat heb jij gesnoept?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef warrel het volgende:
Ha die Warrel,
Ik heb een nieuw schatje. Iets skinnier dan de vorige, maar ook iets
breder. Ze heeft een mooi glanzend huidje. En ze is wat sneller van
begrip. Verder veel van hetzelfde. Maar ze heeft ten minste geen kuren.
Kom je haar een keertje aaien?
Ohhhhhhh! Spannend! Ik ga er binnenkort eentje op schoot hebben.. Awww![]()
Een hele mooie witte, dezelfde als de zwarte maar dan de witte, die ene die ik zomer 2007 ga kopen.
Pfff, ieh! Ouch!
Je kunt in die witte erg makkelijk een nieuwe HD stoppen. Meteen bij aankoop al, voor nog steeds minder geld, of naderhand, waarbij je ook aardig goedkoop uit bent al met al als je er bijvoorbeeld een 7200rpm 120 GB schijf in stopt en de andere schijf doorverkoopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die zwarte is 200 euro duurder.Maar wel een grotere HD. 20 Gb. Hmmm.
Ik keek Amélie, ik speelde accordeon op de poes. Ze maakte geluid, maar het leek niks op dat uit de film. Ik had een glas baileys, en het was te weinig om te delen. En chocoladekoeken die je eigenlijk niet in één keer op moet eten omdat je zo snel vol raakt. Pocahontas keek ik ook. Met thee. Daarna had ik meer zin in de Leeuwenkoning dan Belle en het Beest, maar ik had de Leeuwenkoning niet. En Belle en het Beest wel. Dus keek ik Amélie.quote:
Oei, nu maak ik me zorgen omdat ik je eerste post wel dacht te begrijpen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik keek Amélie, ik speelde accordeon op de poes. Ze maakte geluid, maar het leek niks op dat uit de film. Ik had een glas baileys, en het was te weinig om te delen. En chocoladekoeken die je eigenlijk niet in één keer op moet eten omdat je zo snel vol raakt. Pocahontas keek ik ook. Met thee. Daarna had ik meer zin in de Leeuwenkoning dan Belle en het Beest, maar ik had de Leeuwenkoning niet. En Belle en het Beest wel. Dus keek ik Amélie.![]()
Ik heb ook pannenkoeken gebakken. De eerste is altijd het moeilijkst.
Met melkchocoladepasta.
Ik voel me romantisch.. Ik schreef een sms'je. In het frans, over baises en je t'aime.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:51 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Oei, nu maak ik me zorgen omdat ik je eerste post wel dacht te begrijpen.
betere specs though...quote:Op zondag 28 mei 2006 09:32 schreef nietzman het volgende:
Vrouwen, rare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |