Het dubbele van de marktprijs, alleen al omdat zijn naam zo lang isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:24 schreef jde_kok het volgende:
Gisteren is deze speler gepopt naar uitstekend positiespel. Wat kan ik hiervoor vragen?
Mohd Aiman Wong bin Mohd Dom
TSI = 1 020, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
kan ik daar ook lid van wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmm, geen goede verhalen over spitsentrainen. wil er toch echt naar gaan switchen volgend seizoen...
volgende week trouwens naar filipijnen, met de RFFO (Rare Friendly Flags Organizers) Fed.
jup, maar t is geen vetpot hoor. je moet 'actief' zijn om iets toebedeeld te krijgen. aanwezigheid op hun IRC kanaal is noodzakelijk om lid te blijven, praten is niet noodzakelijk. de president is aardig autoritairquote:
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jup, maar t is geen vetpot hoor. je moet 'actief' zijn om iets toebedeeld te krijgen. aanwezigheid op hun IRC kanaal is noodzakelijk om lid te blijven, praten is niet noodzakelijk. de president is aardig autoritair
ga het ff aan de grote klok hangenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef Daemon19 het volgende:
Ja.. En als je het doet, niet gearresteerd worden, zoals Nicomart...
(Dat verklaart wel ineens waarom die zoveel topics gemist heeft..)
Neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:02 schreef -J-D- het volgende:
Tel je het loon ook mee?
Ik had ongeveer hetzelfde: matig conditie, passen, verdedigen én vleugelspelquote:Op zondag 28 mei 2006 02:39 schreef Grumpey het volgende:
kutpull.... 18 jaar redelijk winger, matig playmaking/conditie/verdedigen
Wat moet ik hiervan denkenquote:Riewerd Röling (117256013)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 540
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Denk ik ook niet. Het is ook nog een keer een negerquote:Op zondag 28 mei 2006 09:34 schreef komrad het volgende:
dat je hem wel kwijtraakt maar zal geen vetpot zijn
Whehehe!quote:Op zondag 28 mei 2006 09:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Het is ook nog een keer een neger
Moet ik hem listen als middenvelder of als aanvaller?
Is scoren niet een beetje zinloze bijstat voor een middenvelder? Aanvallende middenvelders hebben meer aan behoorlijke passing skills volgens mij.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:42 schreef Oldbie het volgende:
Transfervergelijking geeft 100k gemiddeld.
Zelf train ik PM. Ik kan hem ook houden, in het tussenseizoen conditie trainen en hopen op een mooi transferbedrag begin volgend seizoen....ik denk dat ik dat ga doen
quote:Jesper Velten (117271793)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: AFC Asch
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
En wat voor iets...quote:Imko Koemans (117282068)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Mischien omdat je 5 centrale middenvelders hebt bij je oefenduel?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef TimmyAsd het volgende:
26-05-2006 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
WTF is dit nou weer![]()
quote:Cor Lammerts (117287663)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien omdat je 5 centrale middenvelders hebt bij je oefenduel?![]()
![]()
meer dan 3 spelers op één positie : training van deze week, gaat verloren
![]()
Serieus? Dus ik moet ALTIJD een vleugelspeler opstellen tijdens een wedstrijd als ik 3-5-2 wil gaan spelenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien omdat je 5 centrale middenvelders hebt bij je oefenduel?![]()
![]()
meer dan 3 spelers op één positie : training van deze week, gaat verloren
![]()
3 IM, 2 NHM kan wel. 5 IM natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Serieus? Dus ik moet ALTIJD een vleugelspeler opstellen tijdens een wedstrijd als ik 3-5-2 wil gaan spelen
Wat een onzin zegquote:Op zondag 28 mei 2006 12:43 schreef Lennox het volgende:
[..]
3 IM, 2 NHM kan wel. 5 IM natuurlijk niet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg
Maargoed, 4 mag dus ook neem ik aan?
Dank je voor het normaal antwoordenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef komrad het volgende:
nope. 3 inners max net als max 3 spitsen en max 3 centrale defs
quote:
Verkoopbaarquote:Gilles Wetzel (117208483) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 560
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Matches
Players
Last 5 IPs
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
aardigquote:Hilbrand van Meer (117301771) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
als dit seizoen nog kansloos is, ik bedoel, als je toch niet promoveert of degradeert, kan je beter gewoon nog even wachten. Anders is hij alweer gedaalt wanneer je hem echt nodig hebt.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef JJHelder het volgende:
heb trouwens wel ff een kort vraagje, heb nu een speler met uitstekedn ervaring en redleijk leiderschap, die coach kan worden, wat is het beste moment om dat te doen? in tussenseizoen? of maakt et niet uit of je et midden int seizoen doet? ik pic of mots nog niet heel veel dit seizoen
Grumpey wat denk je van mijn wedstrijd zie 1ste postquote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als dit seizoen nog kansloos is, ik bedoel, als je toch niet promoveert of degradeert, kan je beter gewoon nog even wachten. Anders is hij alweer gedaalt wanneer je hem echt nodig hebt.
wat dat betreft is dit seizoen idd nog kansloos, dus dan w8 ik tot et tussenseizoenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als dit seizoen nog kansloos is, ik bedoel, als je toch niet promoveert of degradeert, kan je beter gewoon nog even wachten. Anders is hij alweer gedaalt wanneer je hem echt nodig hebt.
Grappig spelertje. Gaat direct op de listquote:Dorian Versloot (117308253) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hij speelt vanaaf als linksbackquote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Daemon19 het volgende:
Voor een vleugelspel-trainer, is het wel wat..
Aanvallend?quote:
Naar het midden.quote:
Waarom? Mijn middenveld hoeft geen versterking en mijn aanval ook niet. Maar mijn def wel.quote:
Misschien.... als ik niet tv lig te kijken, kom ik ook nog effe langs. Nu in mijn 2e jaar in de VIIe, andere divisie en veel meer mogelijkheden. Ik sta nu 4e met uitzicht op hogerquote:
Ow ja? Nooit geweten. Dacht altijd dat het je centrum verdediging verzwakte en je centrumaanval juist versterkte.... tegenovergestelde dus van vleugel. Volgens mij zit daar geen enkel aspect van het middenveld bij.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Tomhoog het volgende:
met centrumaanval word je middenveld sterker toch?
Ook als je gaat motsen toch?
ow.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow ja? Nooit geweten. Dacht altijd dat het je centrum verdediging verzwakte en je centrumaanval juist versterkte.... tegenovergestelde dus van vleugel. Volgens mij zit daar geen enkel aspect van het middenveld bij.
Ik zou 11. Tactieken er nog even op na lezenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ow.
Was het dan pressievoetbal?
ik zoek het al op dus laat maar
Trouwens, als je tegen een echte loser speelt moet je dus voortaan maar creatief gaan spelen. Hierdoor krijg je meer kansen. Aangezien hij toch niks kan scoort hij niet maar jij wel
centrumaanval:
Het nadeel hiervan is dat je vleugelverdediging wat minder zal zijn.
Zijne vandaag:quote:22-05-2006 om 15:39 Back on track
We zitten na de 3-0 overwinning op citrus weer op de rails. Volgende week een lastige uitwedstrijd tegen counterhoer en defslet Gessel. Het belooft weer een spannende wedstrijd te worden.
De achterstand op Team NAC is 5 punten. Eigenlijk net iets teveel, dus volgende week moet er gewonnen worden.
quote:28-05-2006 om 14:29 Vandaag!
Vandaag de dag gaat defslet en counterhoer Gessel proberen ook weer FC Uddel in de val te lokken. Na een blik op de spelers geworpen te hebben zien we dat de vorm meer dan ok is. In verandering tot de vorige competitie wedstrijd is er 1 nieuwe speler in de basis te vinden meld de coach, over hoe de opstelling eruit komt te zien wilde de coach niks kwijt. "We moeten ons zelf natuurlijk niet in de kaart spelen. Wel vonden we de omschrijving van FC Uddel erg origineel en die houden we erin dus.
Daar mag ik vanavond tegenop beuken, zal weer lastig worden. Of het blijft 0-0 of het wordt 0-1 of 1-1 oid. Hopelijk kan ik drie puntjes mee naar huis nemen.quote:Gessel
Matches
Players
Last 5 IPs
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (zeer hoog)
Linkerverdediging: briljant (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
HatStats 183
Verdediging 131
Middenveld 21
Aanval 31
Het thuispubliek barstte in een hels fluitconcert uit, omdat de scheidsrechter de bal op de stip legde voor Athanasia. Pedro José da Silva maakte geen fout en bracht daarmee in de 18e minuut de score op gelijke hoogte: 1 - 1.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Tomhoog het volgende:
nooit counter
speelt die counter
scoort die eruit
hij heeft altijd wel beter mid gehad
nu dus niet
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
87 procent balbezit, maar nog wel 0-0.
En een speler binnen 1 minuut met 2x keer geel van het veld gestuurd.
ik dacht dat mijn eigen goal zijn goal wasquote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Het thuispubliek barstte in een hels fluitconcert uit, omdat de scheidsrechter de bal op de stip legde voor Athanasia. Pedro José da Silva maakte geen fout en bracht daarmee in de 18e minuut de score op gelijke hoogte: 1 - 1.
Dit is geen countergoal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |