aardigquote:Hilbrand van Meer (117301771) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
als dit seizoen nog kansloos is, ik bedoel, als je toch niet promoveert of degradeert, kan je beter gewoon nog even wachten. Anders is hij alweer gedaalt wanneer je hem echt nodig hebt.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef JJHelder het volgende:
heb trouwens wel ff een kort vraagje, heb nu een speler met uitstekedn ervaring en redleijk leiderschap, die coach kan worden, wat is het beste moment om dat te doen? in tussenseizoen? of maakt et niet uit of je et midden int seizoen doet? ik pic of mots nog niet heel veel dit seizoen
Grumpey wat denk je van mijn wedstrijd zie 1ste postquote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als dit seizoen nog kansloos is, ik bedoel, als je toch niet promoveert of degradeert, kan je beter gewoon nog even wachten. Anders is hij alweer gedaalt wanneer je hem echt nodig hebt.
wat dat betreft is dit seizoen idd nog kansloos, dus dan w8 ik tot et tussenseizoenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als dit seizoen nog kansloos is, ik bedoel, als je toch niet promoveert of degradeert, kan je beter gewoon nog even wachten. Anders is hij alweer gedaalt wanneer je hem echt nodig hebt.
Grappig spelertje. Gaat direct op de listquote:Dorian Versloot (117308253) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hij speelt vanaaf als linksbackquote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Daemon19 het volgende:
Voor een vleugelspel-trainer, is het wel wat..
Aanvallend?quote:
Naar het midden.quote:
Waarom? Mijn middenveld hoeft geen versterking en mijn aanval ook niet. Maar mijn def wel.quote:
Misschien.... als ik niet tv lig te kijken, kom ik ook nog effe langs. Nu in mijn 2e jaar in de VIIe, andere divisie en veel meer mogelijkheden. Ik sta nu 4e met uitzicht op hogerquote:
Ow ja? Nooit geweten. Dacht altijd dat het je centrum verdediging verzwakte en je centrumaanval juist versterkte.... tegenovergestelde dus van vleugel. Volgens mij zit daar geen enkel aspect van het middenveld bij.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Tomhoog het volgende:
met centrumaanval word je middenveld sterker toch?
Ook als je gaat motsen toch?
ow.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow ja? Nooit geweten. Dacht altijd dat het je centrum verdediging verzwakte en je centrumaanval juist versterkte.... tegenovergestelde dus van vleugel. Volgens mij zit daar geen enkel aspect van het middenveld bij.
Ik zou 11. Tactieken er nog even op na lezenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ow.
Was het dan pressievoetbal?
ik zoek het al op dus laat maar
Trouwens, als je tegen een echte loser speelt moet je dus voortaan maar creatief gaan spelen. Hierdoor krijg je meer kansen. Aangezien hij toch niks kan scoort hij niet maar jij wel
centrumaanval:
Het nadeel hiervan is dat je vleugelverdediging wat minder zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |