abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38303358
Wij zijn ook weer thuis, vond het een leuke speeltuin en het weer was droog. Hebben ons kostelijk vermaakt voor een uurtje of 3 en ook de vliegtuigjes en auto's waren erg leuk voor Morgaine. Hoe harder hoe mooier lijkt wel want de draaimolen en de trein was het schijnbaar net niet. En uiteraard ook erg benieuwd naar de foto's.
pi_38304437
Ik ben ook weer thuis! was erg leuk! zal straks beginnen met de foto's bewerken en dan plaats ik ze!
En die Sigma 70-300 beviel me ook goed! 'k Ben benieuwd naar de andere foto's!
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  zondag 28 mei 2006 @ 16:59:08 #128
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38304936
Zo, ik ben er ook. Als eerste aangekomen, als eerste ook weer weg, want in de chaos van het vertrek had ik dus alles gepakt, behalve mijn camera. Gelukkig was ik een uurtje later weer terug.

Nu eerst even foto's overtrekken, en kijken wat ik ervan gebakken heb.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_38307227
Ik ben ook alweer een tijdje thuis. Het was erg gezellig
Straks de foto's bekijken...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_38307229
Hai
* PdeHoog is weer gearriveerd in het wonderschone Valkenswaard

Pea, nog bedankt voor die kop koffie. Ik was er wel ff aan toe
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 mei 2006 @ 18:25:37 #131
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38307485
De eerste foto's staan al in OUD - FOTmeet-spam zag ik. Het lijkt me het handigst als we daar de foto's allemaal bij elkaar zetten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 28 mei 2006 @ 19:17:56 #132
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_38309065
Het was gezellig en rommelig...Ik wist niet welke kinderen ik nou op de foto moest zetten, heb er dus ook 1 die er niet bij hoorde maar ik heb netjes mijn emailadres afgegeven
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_38310337
Wij zijn echt nét thuis..
(we zijn in den Oever nog even uit eten geweest )

We vonden het heel erg leuk, het weer was mooi en de kinders hebben zich zeer zeker goed vermaakt
We zijn trouwens ook nog even naar de pyramide gelopen, toen we daarna in de auto stapten was Wilyan binnen no time vertrokken.

Ik zag net in OUD al een pea-foto van Wilyan voorbij komen. Super!
Wilyan moest vooral erg hard lachen om hemzelf toen ie 'm zag.

Ik ben erg benieuwd naar de rest!
W ~ H ~ T
  zondag 28 mei 2006 @ 20:15:47 #134
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38310885
Ik moet zeggen: eerder deze week zag ik het even donker in; steeds slechter wordend weer, en steeds meer afmeldingen. Maar de uiteindelijke opkomst viel me alleszins mee, en ik heb een leuke dag gehad. Leermomentje: kleine kinderen (daar ben ik al weer een jaar of 5-6 uit dus) zijn ZEER beweeglijk! Best nog lastig om ze goed scherp op de foto te krijgen dus.
- Privacy Matters
pi_38313021
Het was een gezellige dag
toch lekker weer en heel wat fotos gemaakt. (kan iemand mij de volgende keer ff een tik geven want juffie hier had de iso te hoog staan gvd)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_38313586
Ik denk dat het wel goed is als ik ook wat foto's op mijn site zet toch?
pi_38314395
die van mijn kind (weet je welke het is ) mag wel bij je op de site
  zondag 28 mei 2006 @ 21:42:48 #138
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38314418
Ik was dus een half uur te laat thuis.. Verkeer zat ook tegen... Gelukkig ging ik naar het Noorden, want vanaf Meppel tot Hoevelakan stond het redelijk vast naar het Zoiden.

Ik heb me wel vermaakt vandaag. Gezellige boel... Ik kijk morgen de foto's wel na... Nu effe uitrusten en zo...

ohja, "Wil die Duitser, die mij vanmorgen voor Meppel bijna de middenvangrail indrukte zich effe melden bij de F-Admins voor een maand-ban PTA!!!"
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zondag 28 mei 2006 @ 21:58:10 #139
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38315289
Je laat je in de berm drukken door een Duitser?
- Privacy Matters
pi_38315940
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef cyberrobin het volgende:
Die van mij(n kids) mag je plaatsen hoor.

Dat was vantevoren toch ook al aangegeven?
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
In het FOT topic Modellen Maand - Grote en kleine modellen zijn we op zoek naar ideeën voor de FOT mei-maand-modelmaand. Eén van de gebruiksters kwam op het idee om eens in OUD te vragen of hier geen interesse was om eens aan zo'n modelmeet mee te doen.

• Het plan:
    FOT doet elke zomer een paar modelmeets, en meestal vragen we de gebruikers van US daarvoor te poseren. Dit keer willen we naast US eens wat anders doen, en op zoek naar ideeën kwamen we bij dit subforum. We willen foto's maken van een aantal kinderen, eventueel vergezeld van hun ouder(s). Daarvoor hebben we natuurlijk wel "slachtoffers" nodig, dus zie dit maar als de uitnodiging.

• Wat bieden we aan?
    We zijn amateurfotografen, en kinderen zijn door hun beweeglijkheid en ongedurigheid wat lastiger om te fotograferen dan (jonge) volwassenen. Dus we kunnen jullie niets garanderen. Maar de bedoeling is om van de kinderen een behoorlijk aantal leuke foto's te maken.

• Waar en wanneer moet dit gebeuren?
    Dat is nog niet helemaal zeker, en hangt onder andere van jullie input af. Het idee is om op een zondag eind mei een fotosessie te houden, in en bij de speeltuin die bij de Pyramide van Austerlitz ligt . We denken dan aan ouders met kinderen van 2 jaar tot een jaar of 8-9 (al is die leeftijd geen harde eis). De kosten: zo gek als je het zelf wilt maken. De speeltuin zelf is gratis, al zijn er wel een paar toestellen waarvoor betaald moet worden. Bij de speeltuin is een restaurant, waar je koffie, koek en snoep kunt krijgen. De enige kosten die niet te vermijden zijn zijn die voor transport.

• Wat gebeurt er met de foto's?
    De foto's werden in het verleden gepost in een topic op FOT. Via MSN en mail werden grotere versies aan de modellen gestuurd. Dezelfde setup willen we dit keer weer gebruiken. Er is maar één ding waar jullie rekening mee moeten houden: de fotografen hebben bijna allemaal een on-line portfolio, en ze willen aan aantal plaatjes uit deze shoot daarin gebruiken. Als je bezwaar hebt tegen publicatie van foto's van jou en/of je kind op Fok, of in de portfolio van de fotograaf, kun je beter niet meedoen.

• Hoe doe je mee?
    Meldt even dat je wilt meedoen in het topic op Fok, de link staat hierboven. Hou dat en dit topic in de gaten (let ook op vervolgtopics!) voor updates en wijzigingen. Zorg dat in je gebruikersinfo een geldig e-mail adres of MSN adres staat zodat we je kunnen terugvinden, en dan zou alles goed moeten komen.

• Meer vragen?
    Stel ze! De grootste kans op een antwoord krijg je op FOT, de meeste FOTters komen zelden of nooit hier.
  • W ~ H ~ T
    pi_38315974
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef cyberrobin het volgende:
    Sure...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    pi_38316075
    Spiekt hier voor resultaten...
    pi_38316227
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Toeps het volgende:
    Spiekt hier voor resultaten...
    kun je beter in OUD kijken, want daar staan ze...
    "Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
    pi_38316270
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Die van mij(n kids) mag je plaatsen hoor.

Dat was vantevoren toch ook al aangegeven?
    [..]
    Oh! had 'k overheen gelezen Thanks
    pi_38316271
    Oh, hehehe.
    pi_38316356
    Volgens mij stond het ook alleen in de versie die RonaldV als OP in OUD heeft gezet hoor. Dus niet zo vreemd dat je het niet gelezen had.
    W ~ H ~ T
    pi_38316374
    één keer is ook wel genoeg
    W ~ H ~ T
      zondag 28 mei 2006 @ 23:02:13 #148
    24141 Bar_en_Mar
    Koetje boe
    pi_38318338
    Het zand kom ik nog overal tegen van Thijs,de auto, bij mar zijn ouders, bij de shoarma tent, thuis...
    Had dan ook een behoorlijk modderig jochie, die volgens mij op zijn mannier genoten heeft.
    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
    pi_38318447
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
    Het zand kom ik nog overal tegen van Thijs,de auto, bij mar zijn ouders, bij de shoarma tent, thuis...
    Had dan ook een behoorlijk modderig jochie, die volgens mij op zijn mannier genoten heeft.
    water en zand is ultieme pret voor thijs
    tis een lief manneke moet ik zeggen
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_38318842
    En wie was er blij met d'r nieuwe camera?

Woeiii - Blog
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')