Die van mij(n kids) mag je plaatsen hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef cyberrobin het volgende:
Ik denk dat het wel goed is als ik ook wat foto's op mijn site zet toch?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
In het FOT topic Modellen Maand - Grote en kleine modellen zijn we op zoek naar ideeën voor de FOT mei-maand-modelmaand. Eén van de gebruiksters kwam op het idee om eens in OUD te vragen of hier geen interesse was om eens aan zo'n modelmeet mee te doen.Het plan:
FOT doet elke zomer een paar modelmeets, en meestal vragen we de gebruikers van US daarvoor te poseren. Dit keer willen we naast US eens wat anders doen, en op zoek naar ideeën kwamen we bij dit subforum. We willen foto's maken van een aantal kinderen, eventueel vergezeld van hun ouder(s). Daarvoor hebben we natuurlijk wel "slachtoffers" nodig, dus zie dit maar als de uitnodiging.Wat bieden we aan?
We zijn amateurfotografen, en kinderen zijn door hun beweeglijkheid en ongedurigheid wat lastiger om te fotograferen dan (jonge) volwassenen. Dus we kunnen jullie niets garanderen. Maar de bedoeling is om van de kinderen een behoorlijk aantal leuke foto's te maken.Waar en wanneer moet dit gebeuren?
Dat is nog niet helemaal zeker, en hangt onder andere van jullie input af. Het idee is om op een zondag eind mei een fotosessie te houden, in en bij de speeltuin die bij de Pyramide van Austerlitz ligt . We denken dan aan ouders met kinderen van 2 jaar tot een jaar of 8-9 (al is die leeftijd geen harde eis). De kosten: zo gek als je het zelf wilt maken. De speeltuin zelf is gratis, al zijn er wel een paar toestellen waarvoor betaald moet worden. Bij de speeltuin is een restaurant, waar je koffie, koek en snoep kunt krijgen. De enige kosten die niet te vermijden zijn zijn die voor transport.Wat gebeurt er met de foto's?
De foto's werden in het verleden gepost in een topic op FOT. Via MSN en mail werden grotere versies aan de modellen gestuurd. Dezelfde setup willen we dit keer weer gebruiken. Er is maar één ding waar jullie rekening mee moeten houden: de fotografen hebben bijna allemaal een on-line portfolio, en ze willen aan aantal plaatjes uit deze shoot daarin gebruiken. Als je bezwaar hebt tegen publicatie van foto's van jou en/of je kind op Fok, of in de portfolio van de fotograaf, kun je beter niet meedoen.Hoe doe je mee?
Meldt even dat je wilt meedoen in het topic op Fok, de link staat hierboven. Hou dat en dit topic in de gaten (let ook op vervolgtopics!) voor updates en wijzigingen. Zorg dat in je gebruikersinfo een geldig e-mail adres of MSN adres staat zodat we je kunnen terugvinden, en dan zou alles goed moeten komen.Meer vragen?
Stel ze! De grootste kans op een antwoord krijg je op FOT, de meeste FOTters komen zelden of nooit hier.
Sure...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef cyberrobin het volgende:
Ik denk dat het wel goed is als ik ook wat foto's op mijn site zet toch?![]()
![]()
kun je beter in OUD kijken, want daar staan ze...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Toeps het volgende:
Spiekt hier voor resultaten...
Oh! had 'k overheen gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Die van mij(n kids) mag je plaatsen hoor.
Dat was vantevoren toch ook al aangegeven?
[..]
water en zand is ultieme pret voor thijsquote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het zand kom ik nog overal tegen van Thijs,de auto, bij mar zijn ouders, bij de shoarma tent, thuis...
Had dan ook een behoorlijk modderig jochie, die volgens mij op zijn mannier genoten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |