quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik las het net ook op zap2it. Niet 1 maar 2 nieuwe seizoenen!![]()
![]()
En ergens ander las ik weer dat Ryan had aangegeven dat de 10 resterende afleveringen wel gewoon onder de noemer Season 5 vallen, wat me ook gewoon logisch aangezien dat het oorspronkelijke idee was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ze hebben het dus toch veranderd, want eerst zouden de 10 eps de rest van het 5e seizoen zijn, maar daar maken ze nu gewoon een 6e seizoen van 10 eps van. Daarna nog een 7e seizoen van 13 als afsluiter aan het eind van 2007 of het begin van 2008 (volgens de persberichten, ik lees twee versies die iets verschillend zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en wanneer ze nu eindelijk die gore Cavenaugh zijn voeten afhakken..."Damn you, vile woman!"
Een mix van die twee. Maar er zit zeker een lange verhaallijn in die zelfs teruggaat naar de allereerste alfeleveringen, in een aflevering meestal afgewisseld met een opzichzelf staande zaak/zaken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is dit een serie met alleenstaande afleveringen of een serie met volgafleveringen zoals 24 en Prison Break etc?
volgens mij heb je dan een paar weken niet gekeken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, want gisteren zat Shane opeens al bij Vice en het laatste wat ik meen gezien te hebben op Veronica, was dat Shane heel zuur was op Lemansky en die ging toen uit de Strike Team...
Maar het is niet zo dat je Season 1 erin knalt en dat je niet meer kan stoppen met kijken omdat je wil weten hoe het nu verder gaat zoals 24, PB, en Lost.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Een mix van die twee. Maar er zit zeker een lange verhaallijn in die zelfs teruggaat naar de allereerste alfeleveringen, in een aflevering meestal afgewisseld met een opzichzelf staande zaak/zaken.
Maar eigenlijk zijn alle voorgaande afleveringen verplichte kost.
Hahaha, dat is bij deze serie minder omdat niet alle afleveringen opeenvolgend zijn. Er kan rustig een week of wat tijd verstrijken tussen afleveringen en er kunnen afleveringen tussen zitten die weinig tot niks met de "main" verhaallijn te maken hebben. Toch hadden ze op mij wel een soort van verslavend effect maar niet door vette cliffhangers zoals bij 24 en bij PB.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat je Season 1 erin knalt en dat je niet meer kan stoppen met kijken omdat je wil weten hoe het nu verder gaat zoals 24, PB, en Lost.![]()
Die series hebben Halfgedraaide zijn nachtrust behoorlijk verneukt.![]()
Weet jij naar welke nieuwe series ik dan op zoek kan gaan? Ik ben naar zoiets op zoek als 24/PB/Lost. Ik heb namelijk zin om weer verslaafd te zijn aan cliffhangers.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:49 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hahaha, dat is bij deze serie minder omdat niet alle afleveringen opeenvolgend zijn. Er kan rustig een week of wat tijd verstrijken tussen afleveringen en er kunnen afleveringen tussen zitten die weinig tot niks met de "main" verhaallijn te maken hebben. Toch hadden ze op mij wel een soort van verslavend effect maar niet door vette cliffhangers zoals bij 24 en bij PB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
tvguide.com:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef bob1234 het volgende:
X-Men's Famke Janssen will guest on three episodes of FX's The Shield.
Jammer, ze was geweldig in Nip/Tuck.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
tvguide.com:
FX also clarified that Franka Potente (The Bourne Supremacy), not Famke Janssen, will be guesting on three episodes of The Shield next season. Teeny-tiny diff there.
damnit.
Gaat ie weg dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
...zeker de prestaties van Forrest, dat wordt een gemis ...
quote:'Shield' Back on Duty in April
January 22, 2007
A long wait for fans of "The Shield" will come to an end this spring.
FX has set a premiere date for the show's sixth season: Tuesday, April 3, a week after new drama "Dirt" ends its season. The premiere will come just over a year after "The Shield's" fifth-season finale; that's the longest gap between seasons the show has had.
[spoiler voor degene die seizoen 5 nog niet hebben gezien] The long dry spell comes after a season five finale that saw Lem (Kenneth Johnson) murdered at the hands of one of his strike team partners, Shane (Walton Goggins), who mistakenly believed Lem had given up his crew to Internal Affairs. "Shield" creator Shawn Ryan says the bulk of season six, which will run for 10 weeks, will focus on Vic's (Michael Chiklis) search for Lem's killer, unaware that he's standing right beside him.[/spoiler]
Recent Golden Globe winner Forest Whitaker will reprise his role as Internal Affairs investigator John Kavanaugh in season six, though Ryan declined to reveal how many episodes he'll be around.
The show is also gearing up for production on its seventh and final season. Those 13 episodes are scheduled to begin shooting in late spring, with a projected airdate of early 2008."
bronquote:Webisode, Season 6 Scoop to Appease The Shield Fans!
by Dana Meltzer Zepeda
The Shield by Jim Sheldon/FXMichael Chiklis, The Shield
It's been 12 long months since Shane killed his buddy Lem with a grenade in The Shield's explosive season finale. Although FX won't bring back the dirty cop drama until April 3, fans can finally get their fix by watching a 15-minute webisode (at BudTV.com), which flashes back to the Strike Team two years prior to Lem's shocking death. TVGuide.com caught up with Shield creator/executive producer Shawn Ryan to get the scoop about tapping into the Internet, Lem's demise, and what's in store for Season 6.
TVGuide.com: What inspired you to do a webisode?
Shawn Ryan: It was actually a suggestion from the powers-that-be at FX. They were looking for an unconventional way to promote the show. We knew that there would be a long hiatus between Season 5 and 6, so this gave us a good opportunity to use the Internet to build word-of-mouth about the upcoming season.
TVGuide.com: What appealed to you most about using the Internet as a promotional tool?
Ryan: It allowed us to try some things that we don't normally try. We were able to mess with time a little bit and flash back to things, which is something we never really do on our show. It's very straightforward, so this allowed us to break a few rules, which was fun. We all love Kenny Johnson, who plays Lem, so to get to spend a day filming flashback scenes with him was a great way to end.
TVGuide.com: So Lem won't appear in any future flashbacks?
Ryan: I can't say definitely, because we just started the writing process [for Season 7]. But he just had another show called Grace, with Holly Hunter, picked up by TNT, so this will probably be your last shot to see him on The Shield.
TVGuide.com: Last year's finale led us to believe that Vic would spend this season trying to find Lem's killer. How far will he be willing to go?
Ryan: I think there are very few boundaries that would contain Vic from that hunt. Really, the only boundaries are, how do you hunt for a ghost? He certainly doesn't suspect that Shane did this. But I don't think he's going to be happy until he hears somebody say, "I did it!" and he's able to exact some sort of revenge.
TVGuide.com: Will Shane eventually fall apart during Vic's investigation?
Ryan: Shane's got a very narrow tightrope to walk. He needs to be supportive of what Vic's trying to do, but at the same time, he needs to divert him away from the truth. What makes that especially hard for Shane is that he's going through his own grieving process. He realizes that what he did may have been noble in his own mind, but he miscalculated. He's got to live with that reality.
TVGuide.com: How will Shane cope with his guilt?
Ryan: It's hard. Shane is a guy whose emotions often come to the surface. There's a point where all of this — in one form or another — will come to a head. That's my promise to you.
TVGuide.com: Can you tell us whether any more people will die this season?
Ryan: Nobody is ever truly safe on The Shield. It's not so much about the number of bodies as it is the political intrigue. I don't want to give too much away, but it's a dangerous parcel of land to police.
TVGuide.com: Do you think that Claudette's appointment as captain will help lower their body count?
Ryan: She's someone who's had ideas about how to do better, but her ideals are going to clash with certain realities. We're going to see her struggle through those realities. We've had a carousel of captains, from David Aceveda to Monica Rawling to Billings. Now it's her turn. We'll see how long it lasts.
TVGuide.com: The Shield has a history of big stars, such as Glenn Close and Forest Whitaker, doing story arcs. Will anybody new join the force this spring?
Ryan: Franka Potente, who was in The Bourne Identity, joins us for the final three episodes. In my opinion, she was fantastic. I can quite honestly say she's among the best we've ever had on the show. She plays the daughter of a local Armenian crime boss who's very ill. She's keeping her father's illness a secret and trying to carry on what he does. Then we have a new character played by an Australian actor named Alex O'Loughlin, who American audiences don't know yet. He does multiple episodes playing a guy who has a very interesting push-pull relationship with Vic. He joins the Strike Team after Lem's death.
TVGuide.com: Will Oscar winner Forest Whitaker return as Vic's nemesis, Lieutenant Kavanaugh?
Ryan: Forest is back, but not for the whole season. I don't want to say for how long, but when you tune in to the premiere, he's there for a little while.
TVGuide.com: Will we finally see a Mackey-Kavanaugh smackdown?
Ryan: [Laughs] Kavanaugh is a slow fuse to burn, but he goes off loud. I just saw Forest on Friday for the first time since the Oscars. I'm so happy for him and selfishly excited that we still have him on the show. He's just an amazing actor. Last season was some of the best work we've ever done. I think he was a big reason for it.
TVGuide.com: During Season 5, there was talk of ending the series. Have you put that on hold for now?
Ryan: This is not the last season. Ten episodes are going to air. I'm working with the writers now to write the final 13 episodes.
TVGuide.com: Why call it quits while the show is still doing well?
Ryan: I kind of feel that the story has played itself out. FX has proven they can launch really great shows with Rescue Me, Nip/Tuck, Dirt and The Riches, but I want to help them prove they can also end them properly. The only way you can do that is to plan it. At some point you have to say, "Let's end here." I think that's really important.
TVGuide.com: What will you do when Season 7 wraps this fall?
Ryan: I'm helping a couple of ex-Shield writers produce a pilot for ABC called Women's Murder Club. Angie Harmon is in it. It's based on a series of James Patterson novels. It's really more their thing than mine, but when The Shield winds down, I'll turn my attention more to development at that point.
TVGuide.com: Ever think about taking a vacation?
Ryan: I'd like to do that, yes!
Ga naar Database en dan alle komende titels.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
ben ik nou heel dom of zie ik het nergens staan???
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef -Mo- het volgende:
Finally!
Seizoen 3 op dvd in Nederland: 03-05-2007
Kan ik eindelijk dan weer verder kijken.![]()
Bron
Maak daar maar juli 2004 van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ga naar Database en dan alle komende titels.
Erg vet dit, gelukkig ken ik deze serie niet zo lang, hoef ik niet zo lang te wachten als de mensen die al sinds 2005 ofzow wachten op de season 3 dvd![]()
JAAAAAAAAAAAaaaaa fapfapfapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef -Mo- het volgende:
Finally!
Seizoen 3 op dvd in Nederland: 03-05-2007
Kan ik eindelijk dan weer verder kijken.![]()
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
DVD is pas vorige week verschenen.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:59 schreef Richardfun het volgende:
Strolie, dat zijjn geen spoilers hoor, de laatste ep van s5 is een jaar oud
Dat had ik ook, het 'previously on the Shield' stukje hadden ze wat mij betreft wel gewoon 5 minuten mogen maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:38 schreef Mike het volgende:
Het blijft natuurlijk een geweldige serie, maar ik had wel even moeite om weer in het verhaal te komen. Ik herinnerde me eigenlijk maar weinig meer van vorig jaar.
Ik had hetzelfde ja, maar zat er na een aantal minuten wel weer een beetje in. Kavanaugh gaat nu wel hele smerige spelletjes spelen, maar dat kan Vic ook!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:38 schreef Mike het volgende:
Het blijft natuurlijk een geweldige serie, maar ik had wel even moeite om weer in het verhaal te komen. Ik herinnerde me eigenlijk maar weinig meer van vorig jaar.
Weet je zeker dat dat Ronnie is?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef L_auteur het volgende:
Spoiler plaatje voor Seizoen 6
[afbeelding]
Wow, Julien in het Strike Team! Gast rechtsonder moet uiteindelijk Mackey gaan vervangen.
En Ronnie zonder baard
'Planting evidence' bij Mackey thuis volgens mij...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef cora4034 het volgende:
Dat gluiperige lachje van die Kavanaugh. Eeerrch. Maar het wordt vast weer mooi.
Wat was die Kavanaugh trouwens aan het eind aan het uitspoken?
Dat leek mij ook ja. Best een drastische maatregel aangezien het pas de eerste aflevering is.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef Richardfun het volgende:
[..]
'Planting evidence' bij Mackey thuis volgens mij...
Dat is eigenlijk de rode draad in The Shield. Mensen hebben goede bedoelingen, maar om hun doel te bereiken gaan ze op een gegeven moment toch over de scheef.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef SoupNazi het volgende:
Dat leek mij ook ja. Best een drastische maatregel aangezien het pas de eerste aflevering is.![]()
Yep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sc0tTy haat em ookquote:[b]Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef
En zo tof dat ze Forest Whitaker nog steeds als castmember hebben, die vent speelt z'n rol zo goed. Zelden zo'n intense hekel aan een character in een tv show gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt erop dat volgende week alle remmen los gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw wie was die Scott Brazil ?
Dude, ontzettend bedankt. You just made my day.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:34 schreef bob1234 het volgende:
Voor mensen die geintresseerd zijn aflevering 3 is op de bekende wegen te vinden.
is in frankrijk al uitezonden, maar gewoon engels gesproken
Ooh dat is handigquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:34 schreef bob1234 het volgende:
Voor mensen die geintresseerd zijn aflevering 3 is op de bekende wegen te vinden.
Ik vroeg me al af of dat nummer wel klopte.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:34 schreef bob1234 het volgende:
mjah ik wist dat die naam me bekend voorkwam in de creditsquote:Op woensdag 11 april 2007 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
De schrijver/regisseur/uitvoerend producent die in seizoen 1 t/m 5 elke aflevering die hij schreef en/of regisseerde een juweeltje maakte.
Tevens was hij vanaf dag 1 samen met Shawn Ryan uitvoerend producent(executive producer). Doe je huiswerk eens![]()
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Shieldquote:On French television, "season 6" premiered on Canal + on April 5, 2007, with a release of two episodes a week the next episodes will be released on french TV weeks before their release on FX. The season finale will be released on Canal + on May 10, 2007 instead of June 5, 2007 on FX.
Wel vreemd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:57 schreef EvilSeagull het volgende:
Hmm, heb 't zojuist nog maar even opgezocht en:
[..]
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Shield
Erg chill dus.![]()
Als ep3 uit is, en ze in Frankrijk 2 eps per keer/week doen, moet ep4 dan ook al niet uit zijn?quote:On French television, "season 6" premiered on Canal + on April 5, 2007, with a release of two episodes a week the next episodes will be released on french TV weeks before their release on FX.
Ik heb geen subs gezien hoor..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:41 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik kijk ze gewoon uit amerika khoef die subs dr niet onder
Nope, aflevering 2 en 3 zijn op 12 april uitgezonden, 1 op 5. (http://www.canalplus.fr/pid132-tpl87.htm)quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:52 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als ep3 uit is, en ze in Frankrijk 2 eps per keer/week doen, moet ep4 dan ook al niet uit zijn?
das wel erg snel 5 juniquote:On French television, "season 6" premiered on Canal + on April 5, 2007, with a release of two episodes a week the next episodes will be released on french TV weeks before their release on FX. The season finale will be released on Canal + on May 10, 2007 instead of June 5, 2007 on FX.
Dat moet toch wel, dat zal wel zijn waar dit seizoen naar toe werkt gok ik. Ik zou het in ieder geval erg jammer vinden als dat geheim zou blijven. Kan het me niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef truStie het volgende:
zou vic er ooit achter gaan komen dat shane het heeft gedaan? ben wel benieuwd hoe vic dan gaat reageren
Tuurlijk, de vraag is alleen wanneer en hoe.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef truStie het volgende:
zou vic er ooit achter gaan komen dat shane het heeft gedaan? ben wel benieuwd hoe vic dan gaat reageren
quote:Op zondag 15 april 2007 22:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het is een seriemoordenaar in de dop![]()
Je ziet het nog wel eens terug in de voorstukjes van afleveringen waar hij weer geconfronteerd wordt met seriemoordenaars, en af en toe zegt hij rare dingen en gedraagt hij zich nogal niet zo gezond. Het zou me niets verbazen als ze dat dit seizoen doorontwikkelen, en Dutch over de rand gaat met zijn fascinatie voor seriemoordenaars en de dood.quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Mmh ik weet ook niet waarin hem de aantrekkingskracht zit maar hij doet mij wat. Nou schijnen seriemoordenaars ook charmant te kunnen zijn. Ergens in een van de beginseizoenen zat inderdaad een fragment dat ie de kat van zijn buren om zeep hielp.
Die verhaallijn is nooit meer teruggekomen.
Meer dan een uitspatting had ik het idee. Het ging hem om het doden, "see the face of god".quote:Op maandag 16 april 2007 00:52 schreef cwk het volgende:
Dat betwijfel ik. Dutch is echter zo goed in profiling dat hij soms de grenzen uit het oog verliest. Dat is voor te stellen met zoveel ellende om je heen. Uiteindelijk is hij toch nuchter genoeg om een goede grip op de realiteit te houden denk ik. Ik meen dat die scene met die kat was tijdens de granny-raper case. Die werd erg persoonlijk, vandaar die uitspatting dunkt me.
Nope, er komt er nog eentje hierna, nummertje 7.quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef cora4034 het volgende:
Is dit trouwens het laatste seizoen? Daar stond me iets van bij?
Bron? Volgens mij is dit echt het laatste seizoen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nope, er komt er nog eentje hierna, nummertje 7.
Oooh gelukkig...quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nope, er komt er nog eentje hierna, nummertje 7.
Vic moest toch weg omdat ie 15 (of 25) jaar in het vak zat ofzo en ze dat een goede reden vonden om van hem af te komen? Kan er naast zitten hoor, soms is het allemaal wat lastig te verstaan.quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dit echt het laatste seizoen.
Edit: klopt seizoen 7 komt er wel degelijk: http://www.tv.com/the-shi(...)g=story_list;title;8
Wat Ronny betreft, die gast heeft vier seizoenen lang niet meer dan een zin per aflevering gezegd.![]()
Nu Lemensky weggevallen is, krijgt ie eindelijk wat meer spreektijd.
Wat me opviel de laatste aflevering is dat Vic de 50 nadert en daarom gedwongen wordt om met vervroegd pensioen te gaan, terwijl alle leden van the strike team klasgenoten van mekaar waren.
Lem en Shane lijken 35 plus, Ronny nog jonger.
Nee precies, dat klopte volgens mij ook wel. Er is natuurlijk al seizoenen lang gezeik geweest rond Mackey.quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Richardfun het volgende:
Ze wilden volgens mij van hem af omdat hij te controversieel was binnen 'the force' of zo, maar ik kan er naast zitten. Best kut dat we een jaar moesten wachten, ik ben superveel dingen van de vorige seizoenen vergeten.
Nee, hij zou zijn 15e dienstjaar halen over een maand, niet zijn 50e verjaardag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef Super7fighter het volgende:
Ja, hij was niet meer welkom als politieagent voor de hoge heren, maar om zijn ontslag niet met een sisser en veel heisa te laten aflopen is er het excuus dat hij op zijn 50ste met vervroegd pensioen kan gaan. En dat is dan over een maand. Althans zo begreep ik het.
Had ik het toch goed verstaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Nee, hij zou zijn 15e dienstjaar halen over een maand, niet zijn 50e verjaardag.
Maar dat is dus inderdaad het excuus dat de hoge heren gebuiken om Vic van de straat te krijgen.
Boxen 1 en 2 zijn voor 15 euro te halen bij de meeste MM's.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef Richardfun het volgende:
Wat kosten de boxen ongeveer? En waar zijn ze voor een leuke prijs te bestellen?
Dat kan zo zijn ja. Maar als ik de pricewatch van dvd.nl volg, dan zie ik dat er toch wel regelmatig MM's zijn die dik onder de gemiddelde prijs duiken. Misschien gebeurt dat nu ook, misschien niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 06:49 schreef cora4034 het volgende:
Ik gok dat deel drie bij de mm ook nog wel veel geld kost. Maar als je een paar maandjes wacht dan wil het al gauw wat goedkoper worden.
Sowieso zijn het erg puike dvd's. Zelfs een commentarytrack op elke aflevering geloof ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef Richardfun het volgende:
15 E, da's geen geld. Toch maar eens even goed over nadenken...
Vond Chiklis ook wel sterk aan het einde van episode 4!quote:Op zondag 22 april 2007 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
De acteur die Shane speelt is zó goed. Mijn god. The Shield roeleert zo onmeunig hard. Niet gewoon gewoon!
Suck it, bitch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef janspj het volgende:
Ik hoop dat die tape van Acevada ooit nog is in handen van Vic komt (je weet wel die blowjobtape) zodat hij niet weg gestuurd wordt. Zonder Vic lijkt me The Shield toch een stuk minder..
Maar blijft een meesterlijke serie vooral de manier van filmen
Zeer zekerquote:Op zondag 22 april 2007 18:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vond Chiklis ook wel sterk aan het einde van episode 4!![]()
Nu kijk je dus echt álle series.quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef PeRi het volgende:
Ik ben nu helemaal bij en oh my wat een spanning. Van het trage begin merk ik echt helemaal niks meer, lekker tempo zit erin nu, heerlijk. Echt zo raar hoe Shane zo totaal is omgedraaid en veranderd is.Je merkte natuurlijk wel de laatste paar weken dat het echt aan hem knaagde meer en meer, maar sinds dat Vic hem ermee confronteerde is het echt helemaal haat over en weer.
Ja, echt bizar. Wel erg goed!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef SoupNazi het volgende:
Woooow, wat een tempo in deze serie zeg! Als dit een gemiddelde serie uit de USA was zou Vic er in de cliffhanger van seizoen 6 pas achterkomen dat Shane het gedaan zou hebben.![]()
Bedoel je niet het nummer van Vic?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:54 schreef Un4 het volgende:
Hernan is nu dus duidelijk de lul door het geven van de mobiele telefoon van Vic aan die gangleider. Daar stond immers het nummer van Hernan in.
Was toch de phone van Vic zelf?quote:
Lijkt me niet, dat gezeik over die automaten is Billings gewoon zat en hij geeft Dutch nu gewoon een koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Waarom die Billings Dutch zo aan het pesten is vraag ik me ook af. Ik denkt alleen dat er nu toch echt iets anders dan een kat inderdaad het slachtoffer dan Dutch eerste echte moord gaat worden.
Gokje Tina.![]()
Wat, maar 10 eps dit seizoen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:45 schreef bob1234 het volgende:
Volgende week alweer de laatste aflevering
Zou best eens kunnen. Ik geloof dat ze deze maand beginnen met het filmen van seizoen 7.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Richardfun het volgende:
*sniff*, 1 ep nog maar. En hoe lang moeten we dan wachten op het laatste seizoen? Toch niet weer een jaar?
Maar 10 episodes bevestigt ook nog maar eens het verhaal dat dit eigenlijk gewoon het tweede deel van seizoen 5 was. Met die episodes erbij kom je op 23 als ik het goed heb, het aantal wat door FX "besteld" was.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef Richardfun het volgende:
*sniff*, 1 ep nog maar. En hoe lang moeten we dan wachten op het laatste seizoen? Toch niet weer een jaar?
Kijk maar eens op www.epguides.com/shield , dan zie je dat alle seizoenen van de shield zo kort zijn geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef Un4 het volgende:
[..]
Maar 10 episodes bevestigt ook nog maar eens het verhaal dat dit eigenlijk gewoon het tweede deel van seizoen 5 was. Met die episodes erbij kom je op 23 als ik het goed heb, het aantal wat door FX "besteld" was.
Dat weet ik, maar volgens mij zou seizoen 5 wel 20+ afleveringen tellen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.epguides.com/shield , dan zie je dat alle seizoenen van de shield zo kort zijn geweest.
Jaquote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef Richardfun het volgende:
Ze zijn dus al allemaal uitgezonden PeRi, s6 is weer afgelopen nu
Ik precies hetzelfde, echt verslavend hequote:Op maandag 28 mei 2007 15:09 schreef drGoeroe het volgende:
Geweldige serie, afgelopen maand alle seizoenen bekeken tot en met seizoen 6, helemaal bij nu! Zeer goede serie met een spannende rode draad elk seizoen. Ben benieuwd of Shane het laatste seizoen levend zal eindigen
Same here. Wat een topserie, laat de populairste series van dit moment toch ver achter zich hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 15:09 schreef drGoeroe het volgende:
Geweldige serie, afgelopen maand alle seizoenen bekeken tot en met seizoen 6, helemaal bij nu!
Rot toch op analfabetische kleuter. Dat is inderdaad een leuk weetje.quote:
MEHOquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik dan de enige die telkens denkt dat Danny door mijn scherm heen huppelt?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond begint season 7 in de States!![]()
![]()
Idd, wat een heerlijke show is dit toch.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zeker weer een vette episode. Moest wel weer even inkomen, maar dat lukte gelukkig vrij snel.
Ik ook niet, kwam uit het niets!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:25 schreef SoupNazi het volgende:
Nooit verwacht dat Ronnie die gast zou doodschieten trouwens
Heb zo een vermoeden dat die loyaliteit binnenkort een keer omslaat in wat anders...quote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Wheelgunner het volgende:
Briljant, geweldig hard weer. Ik had het wel verwacht dat Ronnie het zou doen, die blijft altijd loyaal.
ik zit ook altijd te wachten op de nederlandse versiequote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef Burner2000 het volgende:
Het is waardeloos dat de DVD's in nederland altijd zo laat op de markt komen.
Wanneer komt seizoen 6 in nederland op dvd uit?
Word, bitches!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:49 schreef bob1234 het volgende:
Weer super aflevering gewoon
spookstreet niggas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn er twaalf eps dit seizoen, en ik vrees dat dit toch echt de laatste is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef HassieBassie het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen? Het laatste seizoen geloof ikMaar goed, dat zeiden ze na seizoen 5 ook al, dus ik hou hoop. Dit is 1 van de weinige series waarbij de kwaliteit heel erg hoog blijft
Mooi antwoordja en weer een fantastische aflevering, Aceveda ook een klootzak met de blackmailbox jatten van Vic.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
"We burned through the money"
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:35 schreef bob1234 het volgende:
Omdat het pas vanavond wordt uitgezonden zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |