Nee, dat is het niet. Ooit van een dialect gehoord?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
je zal bedoelen:
Zo'n raar topic man.
wel in maasticht hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Backhander het volgende:
hendig sjiek slippen is geen dialect.
marrokko? leer nederlands. het is marokkoquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:54 schreef Backhander het volgende:
en jij mag weer terug naar marrokko
spellingshuilies zijn zo 2004quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef Backhander het volgende:
een beetje mijn posts gaan quoten en dan allemaal spel fouten erin gaan zetten
Je zinsopbouw laat ook wat te wensen over.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef Backhander het volgende:
een beetje mijn posts gaan quoten en dan allemaal spel fouten erin gaan zetten
Zoeen hendig sjieke ontdekkingquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef postmortum het volgende:
die filmpjes op flabber![]()
Ik dacht dat die echt in een woonwagen woonde![]()
dat bed ook: hier gebeurt dan alles en dan die stilte die daarna valt, legandarisch nu alquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoeen hendig sjieke ontdekking.
hey pony lover, toch nog geld om je internet abo te kunnen betalen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef Pony-Lover het volgende:
Sjiek topic he
Dat zit hier bij de huur in, dus zolang ik een huis heb wel ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey pony lover, toch nog geld om je internet abo te kunnen betalen?
hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat zit hier bij de huur in, dus zolang ik een huis heb wel ja.![]()
Zegt iemand uit Meppel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:48 schreef Djep het volgende:
Die filmpjes op flabber![]()
En ik vind limburgs ook zo'n eng spraakgebrek:
de voegel
een kliedje
wwworst
natuurlek
kroenluchteh
hah
je heet niet gewoon maikel ook jkij hebt breezahstreepjes toegepastquote:
Maar ik heb geen spraakgebrek . Dus laat mij maar lekker in Meppel zitten!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Meppel.![]()
![]()
.
Meppel! Mens, ga terug je stal in ofzo!
quote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:12 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
Maikel is een coole naam [afbeelding]
Achterlijk wijf.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:10 schreef Djep het volgende:
[..]
Maar ik heb geen spraakgebrek . Dus laat mij maar lekker in Meppel zitten!![]()
Volgens mij heb jij ook zo'n spraakgebrek!
Nee echt, dat zachte ggggg gedoe, dat is echt een spraakgebrek!!
Je kan niet eens Meppel zeggen, man.
Mappel, sukkel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Achterlijk wijf.
Zachte 'G' is geen spraakgebrek, discriminerende teef. Het klinkt in ieder geval beter dan die half lamme rochel die jij produceert als je 'school' of 'gorgelen' zegt. Ik zou er een schrale keel van krijgen! Die kotsgeluiden de hele dag.
En waarom kan ik geen Meppel zeggen?
Zou ik ook doen als ze mijn wederhelft zouden pesten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Mappel, sukkel.
Wat wind jij je gauw op zeg.
Hoi. Hallo. Ik kom uit Tilburg. Niet uit Maikuuul's stad. 'Meppel' zeggen gaat me best goed af en klinkt niet als 'Mappel'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Mappel, sukkel.
Wat wind jij je gauw op zeg.
Onnozelheid aan leeftijd verbinden is een beetje lomp, neem bijvoorbeeld een geestelijk gehandicapte van 50.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef Djep het volgende:
Qua leeftijd ben jij toch onnozler hoor! En qua gedrag ook!
Als je je zo blijft opwinden, dan krijg je t nog s aan je hart, jongen.
En in Tilburg hebben ze ook een spraakgebrek.
In Mappel ook, maar daar doe ik dan niet aan mee.
* Rejected Agreesquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef UnrealMarc het volgende:
zo langzamerhand krijg ik wel genoeg van het maikuuul fenomeen![]()
Hendig = heel/ergquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat is een hendig?
Limburg zuigtquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:23 schreef Nicooo het volgende:
Hier doet hij het inderdaad voor. Wat is mis met Limburg ?
Wat is gaar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hendig = heel/erg
Bijv: dat is hendig leuk ( dat is heel leuk )
Hendig gaar ( erg gaar )
Zoen hendig sjiek topiquequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
Geef hem nou geen aandacht, dat vindt hij juist geweldig.
En toen kwam je klaar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef GaRleC het volgende:
Ik was eens een keer op trackmania en toen was maikuuul er ook !!!
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zeg greppelsnol!
Om jou redenatie maar te volgen... tis het is geen backhander maar achterhander.![]()
En als jij je zinnen nou eens met hoofdletters begint krijg jij Nederlands ook vast wat beter onder de knie.quote:
dat doen er al heel veelquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:26 schreef 907 het volgende:
kom laten we hem hier ook bashen net als op flabber![]()
Als je dat doet he jong !!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:26 schreef 907 het volgende:
kom laten we hem hier ook bashen net als op flabber![]()
Hendig hard?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je dat doet he jong !!!
Dan ga ik pas huilen
In principe wel.quote:
Dat boeit nietquote:
Er verscheen een hendig grote glimlachquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:03 schreef daaaaan het volgende:haha dat gezeik op Maikuuul hiero.
Maar intussen heeft Maikuuul wel mooi een lekkere vriendin en terwijl de meeste mensen hier elke zaterdagavond rukkend achter Fok zitten
Voor de taalpuristen:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er verscheen een hendig grote glimlach
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat boeit niet
je bent trouwens al weer gewoon Timar, heet ik nog steeds Jan?![]()
Jepquote:Jan zegt:
bier?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er verscheen een hendig grote glimlach
Voor mij zal je altijd jan blijven, gozerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hey...is dat niet dat stukje uit msn?
Ik heet trouwens geen Jan![]()
Whehe.... dan moet ik nog iets voor jou verzinnen enzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:08 schreef Timar_ het volgende:
[..]
Voor mij zal je altijd jan blijven, gozer![]()
Herstel: het is Michael, maar aangezien veel Nederlanders de Engelse taal niet beheersen hebben ze het maar fonetisch geschreven. Maar het kan erger: Ik ken ook een Maikol, een Petrik en een William (spreek uit: Willie-jam).quote:
michael is engels en geen nederlandsquote:Op zondag 28 mei 2006 12:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Herstel: het is Michael, maar aangezien veel Nederlanders de Engelse taal niet beheersen hebben ze het maar fonetisch geschreven. Maar het kan erger: Ik ken ook een Maikol, een Petrik en een William (spreek uit: Willie-jam).
Dat zegtie toch ookquote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef Backhander het volgende:
[..]
michael is engels en geen nederlands
Dat weet ik, maar TS stelt dat het Maikel is en geen Maikuuul, maar omdat het feitelijk Engels is (Michael), is Maikel evengoed "fout". Waarom mensen de behoefte voelen om die namen te vernederlandsen is mij een raadsel. Kunnen ze geen Engels schrijven? Zijn ze bang dat andere mensen anders niet weten hoe het uitgesproken moet worden? (dus om duidelijk te maken dat het als Maikel en niet als Miga-el uitgesproken moet worden?). Lijkt mij een onterechte vrees: niemand hoeft immers kompjoeter te schrijven om het correct uit te spreken. Behalve Belgen, die zeggen echt kompuuter, maar ja, die zeggen ook fans met een a ipv een e.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef Backhander het volgende:
[..]
michael is engels en geen nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |