Nee, dat is het niet. Ooit van een dialect gehoord?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
je zal bedoelen:
Zo'n raar topic man.
wel in maasticht hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Backhander het volgende:
hendig sjiek slippen is geen dialect.
marrokko? leer nederlands. het is marokkoquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:54 schreef Backhander het volgende:
en jij mag weer terug naar marrokko
spellingshuilies zijn zo 2004quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef Backhander het volgende:
een beetje mijn posts gaan quoten en dan allemaal spel fouten erin gaan zetten
Je zinsopbouw laat ook wat te wensen over.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef Backhander het volgende:
een beetje mijn posts gaan quoten en dan allemaal spel fouten erin gaan zetten
Zoeen hendig sjieke ontdekkingquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef postmortum het volgende:
die filmpjes op flabber![]()
Ik dacht dat die echt in een woonwagen woonde![]()
dat bed ook: hier gebeurt dan alles en dan die stilte die daarna valt, legandarisch nu alquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoeen hendig sjieke ontdekking.
hey pony lover, toch nog geld om je internet abo te kunnen betalen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef Pony-Lover het volgende:
Sjiek topic he
Dat zit hier bij de huur in, dus zolang ik een huis heb wel ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey pony lover, toch nog geld om je internet abo te kunnen betalen?
hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat zit hier bij de huur in, dus zolang ik een huis heb wel ja.![]()
Zegt iemand uit Meppel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:48 schreef Djep het volgende:
Die filmpjes op flabber![]()
En ik vind limburgs ook zo'n eng spraakgebrek:
de voegel
een kliedje
wwworst
natuurlek
kroenluchteh
hah
je heet niet gewoon maikel ook jkij hebt breezahstreepjes toegepastquote:
Maar ik heb geen spraakgebrek . Dus laat mij maar lekker in Meppel zitten!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Meppel.![]()
![]()
.
Meppel! Mens, ga terug je stal in ofzo!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |