ik heb ook niet gezegd dat het een manga is.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ah... dat is hem dus wel...
maar het is dus geen manga...
Appleseed is wèl een manga... en die staat in hetzelfde rijtje...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat het een manga is.
Jordy-B is een startpost hoerquote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Appleseed is wèl een manga... en die staat in hetzelfde rijtje...
ik moet zeggen dat ik em voornamelijk zeer dramatisch en romatisch vind, niet zo zeer spannend..quote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
Net aflevering 5 gezien van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora (ena laatste)
En damn. iedereen die een goeie spannende dramatische en romantische serie zoekt, moet je deze gewoon zien.
Weinig afleveringen maar ik ga niet slapen voordat ik de laatste binnen heb en gekeken heb, dat duurt nu nog 1 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(mensen die de serie volgen snappen et wel
)
het is geen gewone appleseed manga, het is een databook.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Appleseed is wèl een manga... en die staat in hetzelfde rijtje...
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik em voornamelijk zeer dramatisch en romatisch vind, niet zo zeer spannend..
en ik heb Amaenaideyo katsu 8 nog eens gekeken:vond 8 wel leuk, maar niet zo geweldig als de andere, wat wel duidelijk was dat dinges (die rood harige) wat meer toegeeft in het feit dat ze wel wat voelt voor ikkouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(mensen die de serie volgen snappen et wel
)
(wat een kromme zin zeg
)
die rood harige is (eff zoeke....) chitosequote:Op maandag 29 mei 2006 22:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vond 8 wel leuk, maar niet zo geweldig als de andere, wat wel duidelijk was dat dinges (die rood harige) wat meer toegeeft in het feit dat ze wel wat voelt voor ikkou(wat een kromme zin zeg
)
Oi uhm.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
p.s. Tsuki ga Noboru Sora. ik ben benieuwd
edit: euh orealo is er iets wat je vergeet te vertellen?
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora H-Tai
Directory | Adult | - Hentai - Video | Torrent Details
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik em voornamelijk zeer dramatisch en romatisch vind, niet zo zeer spannend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb AnimeU en Kuruneko, en die vond ik eigenlijk wel goed, hier en daar een tikfout, maar voor de rest lekker leesbaarquote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef Sh0g het volgende:
Orealo, welke fansub heb jij van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora?
Ik kan kiezen uit ShinTabi-Fansubs, AkA, MoonLight, EP, AnimeU, Kuroneko en KnKF.
Zijn er eigenlijk fansub groepen die zo slecht vertalen dat je er maar beter uit de buurt van kan blijven? Iemand?![]()
Ik heb er naar divx films wel eens naar gekeken, en het moeilijkste lijkt me het vertalen, dan is het gewoon 'op 2 minuten en 32 seconden' 'Hoi ik ben heel vet' in een text bestandje tikken toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef SureZal het volgende:
hmm, heb teveel tijd over dus ben me nu aan het verdiepen in het subben van video's.
Ik ben nu 'bezig' met een videoclip van Koda Kumi - Candy..
ik begin steeds meer respect te krijgen voor die gasten die subben, want dat is best een pokke werk
hmm dit is al eerder in dit topic geweest. maar waar ook alweer... ik zoek even het got topic op want daar had ik het ook in gespamt plus ze hebben daar een fijne search.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef Orealo het volgende:
Oh nog 1 ding.
Ik heb besloten mijn anime ervaringen uit te breiden met wat goeie ouwe series die iedereen kent.
Ik zeg Ghost in the Shell.
Wat is de volgorde dat ik deze moet kijken want er zijn verschillende versies van.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef Orealo het volgende:
ik vond het einde echt zo spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die van KnKf gezien en hij was van prima kwaliteit..quote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef Sh0g het volgende:
Orealo, welke fansub heb jij van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora?
Ik kan kiezen uit ShinTabi-Fansubs, AkA, MoonLight, EP, AnimeU, Kuroneko en KnKF.
Zijn er eigenlijk fansub groepen die zo slecht vertalen dat je er maar beter uit de buurt van kan blijven? Iemand?
Ja ik kan de text van alle posts onder elkaar zetten, daar 1 grote text file van maken, die je kan hosten, en dan kan je 'search' naar iets.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:21 schreef outcast_within het volgende:
Dat mis ik trouwens hier in deze reeks. Een topic search!
iemand kon toch deze pagina's als 1 grote pagina van 300 posts opslaan en scripts op los laten. Mss kan hij er ook een search van maken? Ik host em wel ^_^
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik kan de text van alle posts onder elkaar zetten, daar 1 grote text file van maken, die je kan hosten, en dan kan je 'search' naar iets.
Bedoel je zo iets?
wel een goed idee overgens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |