Gemaakt met teveel geld en te weinig smaak......quote:De ring van de Steelers
Dat is met de meeste ch'ship rings het geval..... vind ze ook nooit mooi, maar waar voor ze voor staan is natuurlijk wel mooiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Gemaakt met teveel geld en te weinig smaak......
Een erg hoog bling bling gehalte....smaken verschillen......
courtesy of Ronnie Lottquote:fijne hit in je webicon trouwens Guard....
dedication......(gaat wel heel ver overigens)quote:The archetypal anecdote about Ronnie Lott recounts the time, late in the 1985 season, when doctors recommended surgery to repair the tip of his left pinky finger. The 49ers' star defensive back didn't want to miss any playing time in recuperation, so he chose a simpler procedure. He had the finger amputated above the third knuckle. He didn't miss a down
Prototype hardhitting DBquote:Ronnie Lott, an All-America from Southern California, was the San Francisco 49ers’ first round draft pick and the eighth player chosen overall in the 1981 National Football League Draft. The 6-0, 203-pound defensive back made an immediate impression and was named the starting left cornerback from his first day in training camp.
In his first NFL season, Lott led a young secondary that helped the 49ers to win Super Bowl XVI. He became the second rookie in NFL history to return three interceptions for touchdowns. His outstanding play resulted in his finishing second to another defensive standout, Lawrence Taylor, for Rookie of the Year honors.
Known for his hard-hitting style, Lott was used at both left and right cornerback positions and as a free and strong safety during his 14-year career. The versatile defensive back earned 10 Pro Bowl invitations at three different positions – cornerback, free safety, and strong safety. It was, however, at free safety, where he had the freedom to cover the whole field, that he may have been most effective.
In 1986, he played 14 games at the free safety position before an injury sidelined him for the final two games of the season. Still, he led the league with a career-most 10 interceptions, recorded 77 tackles, three forced fumbles and two quarterback sacks. It was perhaps his finest season. During his career with the 49ers (1981-1990), Los Angeles Raiders (1991-1992), and the New York Jets (1993-1994) Lott recorded 63 career interceptions and twice led the league.
A complete player, he surpassed the 1,000-career tackle mark in 1993, and had five seasons of at least 100 tackles. In his ten seasons with the 49ers, San Francisco won eight NFC Western Division titles and four Super Bowls. In 20 playoff contests (all starts), he recorded nine interceptions, 89 tackles, one forced fumble, one fumble recovery, and two touchdowns.
It has been said that Lott had the uncanny ability of being able to sense the direction a play was about to take and then somehow disrupt it. “He’s like a middle linebacker playing safety,” Hall of Fame coach Tom Landry once remarked. “He’s devastating. He may dominate the secondary better than anyone I’ve seen.” Named All-Pro eight times, All-NFC six times, and All-AFC once, Lott was also named to the NFL’s 75th Anniversary Team.
Wireless routertje (onbeveiligd) of heb je echt een kabeltje langs de trap getrokkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:18 schreef ScienceFriction het volgende:
(vanuit Dublin, alwaar ik internet steel van de benedenbuurvrouw) Ronnie Lott was geweldig!!! Hard-hitting en intelligent. Echt een geweldige speler!!!
Miserie in Green Bay. Davenport en Green kunnen nog steeds niets doen op de training.quote:Green Bay Packers RB Samkon Gado has been running with the No. 1 offense during offseason workouts while other backs sit out due to injury. While he's received good reviews, reading the team's new zone blocking scheme has been challenging. While he played in a similar system in college, he hasn't been pleased with his progress so far. Gado could have a leg up on the competition once he figures out the scheme. In regards to his previous knee injury, it healed shortly after the 2005 season ended
Volgens mij zeiden we dat vorig jaar ook alquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:15 schreef Guard het volgende:
Goede beslissing van Favre om nog een jaar door te gaan![]()
Al had ik vanuit een vacuum mogen kiezen welk team ik zou steunen, dan hadden de Packers een goede kans gemaakt. Rijke historie, prachtig stadion, community-owned... Maar ja, ik woonde in MN toen ik voor het eerst met football kennis maaktequote:Op woensdag 7 juni 2006 17:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden we dat vorig jaar ook al
Er zijn geen Green Bay fans hiero eigenlijk he? Opvallend omdat die natuurlijk eind jaren 90 erg hot waren.
Green Bay is wel een van die teams waar ik wel "iets" mee heb, maar echt fan nee dat niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Er zijn geen Green Bay fans hiero eigenlijk he? Opvallend omdat die natuurlijk eind jaren 90 erg hot waren.
Is de seconday van de Eagles niet een van de betere?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Royal_Flush het volgende:
OL:Broncos,Bengals,Chiefs
WR:Colts
DL:Seahawks,Bucs
LB:Chargers,Giants
DB:Panthers,Bears
De cheese-headsquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
GB is 't enige team(naast de Steelers) waar ik 'n zwak voor heb.Toen ik net hooked up raakte aan football las ik in 'n Amerikaans sportblad 'n heel artikel over de Packers(hiistorie,Lambeau Field,de fans).Ik ben ze toen blijven volgen en vond 't wel leuk voor ze dat ze de SB wonnen.Ik kan me nog herinneren dat ik zo blij was als 'n kind toen m'n oom me 'n Brett Favre-jersey meenam uit de US...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Is de seconday van de Eagles niet een van de betere?
Damn,"Flesh-eating bacteria".Lijkt wel 'n aflevering van X-Files...quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Plastic_Power het volgende:
http://sportsillustrated.(...)p/index.html?cnn=yes
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik daar ooit een eerder geval over gezien op Discovery?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:06 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Damn,"Flesh-eating bacteria".Lijkt wel 'n aflevering van X-Files...![]()
Gelukkig maar voor hem....hij is echt als een schoft behandeld door de Titans.....quote:Nou,de soap is voorbij:
Steve McNair naar de Ravens voor 'n 2007 draft pick
Voor het eerst dat iemand zich hier laat gelden als een Packer....quote:
Op papier misschien, net als... [vul maar in]quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Bendoverp het volgende:
Is de seconday van de Eagles niet een van de betere?
En terecht ook. Tatupa kan ook echt een grote worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:16 schreef Bendoverp het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)06-07-elite-lb_x.htm
Urlacher en Brooks beste LB's.
Tatupa and Merriman zijn talenten.
Er zijn wel meer LB'ers die vermeld hadden kunnen worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef DaMayan het volgende:
[..]
En terecht ook. Tatupa kan ook echt een grote worden.
Ray Lewis had eigenlijk ook op zn minst een honorable mention moeten krijgen, maar ik heb wel mn twijfels of het wel een "slimme" linebacker kan worden want op een gegeven moment kan je niet meer alleen met je atlethisch vermogen elite blijven. Goede voorbeeld: Sapp, op zn piek van atlethisch vermogen was ie elite maar daar is nu weinig van over omdat ie nooit moeite heeft gedaan de technieken en het spel door en door te leren. Brooks heeft dat juist wel gedaan en is nu nog steeds elite.
ik ook hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn wel meer LB'ers die vermeld hadden kunnen worden.
Maar iedereen zal het wel eens zijn met Brooks en Urlacher....
ik wel in ieder geval
Ik vind dat Zach Thomas ook wel genoemd mag worden.Die vent tackled echt als 'n beest....quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn wel meer LB'ers die vermeld hadden kunnen worden.
Maar iedereen zal het wel eens zijn met Brooks en Urlacher....
ik wel in ieder geval
Als hij 'n sack maakt doet hij toch altijd alsof hij die lightswitch aan- en uitzet?Vind 't wel 'n leuke sack-celebration....quote:
Hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:32 schreef Royal_Flush het volgende:
Ander nieuws:de Lions willen nu al van Mike Williams af,maar ze kunen hem niet traden/cutten,want dan krijgen ze 'n $12 million salary-cap boete....![]()
![]()
Oeiquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:32 schreef Royal_Flush het volgende:
Ander nieuws:de Lions willen nu al van Mike Williams af,maar ze kunen hem niet traden/cutten,want dan krijgen ze 'n $12 million salary-cap boete....![]()
![]()
vrij sneu....quote:
Wat discipline is wel nodig daar in Detroit, met druiloren als Williams, Rogers etc.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef DaMayan het volgende:
Tis wel duidelijk dat Marinelli wel echt met een iron fist aan het regeren is. Zou het dan toch nog wat worden met de Lions in toekomst?
quote:Roethlisberger injured in accident
Photo Gallery
click to enlarge
Roethlisberger
Chaz Palla/TRIBUNE-REVIEW File photo
Tools
Print this article
E-mail this article
Subscribe to this paper
Larger text Larger / Smaller Text
Subscribe
Monday, June 12, 2006
Steelers quarterback Ben Roethlisberger was injured in a motorcycle accident this morning on Second Avenue near the 10th Street bridge, police said.
The accident happened shortly before 11:25 a.m. He was not wearing a helmet. Police have closed down the bridge, Second Avenue and the Armstrong Tunnels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |