"Forward passes thrown by quarterbacks may not be intercepted"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:55 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Polian moet eerst nog andere regels invoeren.
LOL.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"Forward passes thrown by quarterbacks may not be intercepted"
"Quarterbacks are not allowed to tackle defensive players once said defensive player has recovered a fumble and is moving towards the opposite end zone"
"Dropping 8 players in coverage will be called as unsportsmanlike conduct and shall result in a 20-yard penalty"
Zelf denk ik (op basis van 2005, heb niet alle moves in off season bijgehouden)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:45 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
LOL.
In dat USA Today artikel dat ik eerder vermelde worden beste spelers op posities genoemd.
Wat denken jullie dat de beste eenheden zijn in de NFL (OL, DL, LB, DB, en receiving corps).
Chiefs ben ik dit jaar niet zo zeker van... Die O-line is oud...quote:Op zondag 4 juni 2006 00:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelf denk ik (op basis van 2005, heb niet alle moves in off season bijgehouden)
OL: Chiefs (met Roaf natuurlijk) en Seahawks (zal komend jaar wel anders zijn met Hutchinson gone)
DL: Denver misschien?
LB: Chargers
DB: Bengals / Panthers
Receiving corps vind ik lastig om te zeggen, meeste teams hebben 1 topreceiver en dan een flinke drop off naar de #2 receiver (maar hier zal ik zeker de Patriots moeten kiezen om hun zogenaamde no-name receivers corps)
Vandaar ook mijn disclaimer dat het gebaseerd is op vorig jaar...quote:Op zondag 4 juni 2006 00:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Chiefs ben ik dit jaar niet zo zeker van... Die O-line is oud...
quote:CFL | Argonauts tease Theismann during game
Fri, 2 Jun 2006 22:16:56 -0700
The Canadian Press reports the Toronto Argonauts teased former CFL/NFL QB Joe Theismann Friday, June 2, during a stoppage of play. Theismann recently criticized the CFL club for signing RB Ricky Williams and said he was ashamed to have worn the A on his helmet. During the second quarter, the Argonauts ran an ad on the Jumbotron with Theismann wearing a helmet with the old A emblem on it. A giant pencil then appeared and proceeded to rub out the A, after which the words "Happy Now Joe?" appeared. The ad drew a big cheer from the spectators in attendance.
DL dacht ik zelf aan de Patriots.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelf denk ik (op basis van 2005, heb niet alle moves in off season bijgehouden)
OL: Chiefs (met Roaf natuurlijk) en Seahawks (zal komend jaar wel anders zijn met Hutchinson gone)
DL: Denver misschien?
LB: Chargers
DB: Bengals / Panthers
Receiving corps vind ik lastig om te zeggen, meeste teams hebben 1 topreceiver en dan een flinke drop off naar de #2 receiver (maar hier zal ik zeker de Patriots moeten kiezen om hun zogenaamde no-name receivers corps)
Ik denk dat Manning meer invloed heeft op de WR's dan andersom. Harrison, Wayne en Stokely profiteren erg van de quarterbacking van Manning.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:21 schreef Bendoverp het volgende:
En bij de Colts zijn de WRs wel goed. Alleen ze hebben niet echt een goede TE, of wel?
De stats van Harrison zijn pas echt verbetererd in het tweede jaar dat Manning speelde. Harrison heeft dus erg geprofiteerd van Manning.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Harrison is een geweldige speler, maar ik denk dat Wayne, Stokley en Clark gewoon middelmaat zijn die profiteren van een geweldige Manning.
Harrison profiteert van de chemie die er is tussen hem en Manning. Is belangrijk voor een WR, zie maar eens Moss. Die kwam niet echt uit de verf bij de Raiders, zo zonder Culpepper.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De stats van Harrison zijn pas echt verbetererd in het tweede jaar dat Manning speelde. Harrison heeft dus erg geprofiteerd van Manning.
Kan misschien wel zijn,maar de cijfers van Harrison gedurende z'n carriere spreken voor zich.Rice profiteerde ook van Montana/Young,Irvin profiteerde van Aikman en zo kun je nog wel ff doorgaan......quote:Op zondag 4 juni 2006 16:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De stats van Harrison zijn pas echt verbetererd in het tweede jaar dat Manning speelde. Harrison heeft dus erg geprofiteerd van Manning.
Ik dacht gelezen te hebben dat analisten de DBs van Chicago niet zo sterk vonden als de rest van het team. Daarom zouden ze een CB draften volgens mocks.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:47 schreef ScienceFriction het volgende:
WR zou ik inderdaad de Cards zeggen, zeker nu ze ook een running back hebben die zeer effectief is in de passing game (en goed kan pass blocken).
DB's denk ik de Bears. Vind DB's best moeilijk in te schatten overigens. Ze zijn erg afhankelijk van het spel van de D-line (geef een QB genoeg tijd en hij vindt altijd de open man).
D-line van de Pats is de beste 3-4 D-line, maar ze zijn erg afhankelijk van Seymour.
Het verschil is bij Harrison wel significant hoor... 3 jaar achter elkaar zo'n 800 yards en dan ineens meer dan twee keer zoveel yards in de volgende 4 jaar: meer dan 1600,1400,1500,1700 yards (en nu rond de 1100 a 1200 yards)quote:Op zondag 4 juni 2006 16:28 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Kan misschien wel zijn,maar de cijfers van Harrison gedurende z'n carriere spreken voor zich.Rice profiteerde ook van Montana/Young,Irvin profiteerde van Aikman en zo kun je nog wel ff doorgaan......
Maar jonge WRs hebben toch nooit instant impact.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het verschil is bij Harrison wel significant hoor... 3 jaar achter elkaar zo'n 800 yards en dan ineens meer dan twee keer zoveel yards in de volgende 4 jaar: meer dan 1600,1400,1500,1700 yards (en nu rond de 1100 a 1200 yards)
Het was z'n 4e jaar...quote:Op zondag 4 juni 2006 18:01 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Maar jonge WRs hebben toch nooit instant impact.
En we weten allemaal wiens schuld dat is...quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het was z'n 4e jaar...
Overigens zijn de stats van Harrison on de post season bedroevend... 10 wedstrijden, slechts 2 TD's en slechts 1 wedstrijd boven de 100 yards (tegen Denver in 2003)
De Colts O-linequote:Op zondag 4 juni 2006 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
En we weten allemaal wiens schuld dat is...
Nou, ik wil in het geval van de playoffs niet alle schuld bij Manning leggenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
En we weten allemaal wiens schuld dat is...
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het was z'n 4e jaar...
Overigens zijn de stats van Harrison on de post season bedroevend... 10 wedstrijden, slechts 2 TD's en slechts 1 wedstrijd boven de 100 yards (tegen Denver in 2003)
Burress heeft daar ook een handje van om tijdens big games compleet te verdwijnenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou, ik wil in het geval van de playoffs niet alle schuld bij Manning leggenHarrison verdwijnt gewoon stelselmatig, fumbled, laat passes vallen... Maar bij hem erger ik me aan zijn slappe houding die hij heeft als het moeilijk gaat... dan loopt-ie zo met de schouders hangend, te sjokken... net als Manning (alleen die geeft anderen altijd de schuld)
Connor? zegt me niets...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:13 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Pas in zijn vierde jaar in de NFL presteerde hij iets na in zijn eerste drie jaren niet uitstekend geweest te zijn. Dat hebben alle beginnede WRs toch. Dat ze pas na 2 of 3 jaar presteren.
BTW: Ik zag net een filmpje op sportblooper bij Talpa over een interview in een kleedkamer waarin een teamgenoot op de achtergrond z'n sjaak aan het tonen.
Ik zag in beeld net staan: Panthers LB Connor. Klopt dat Guard?
Volgens mij was het bij de Cowboys...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:13 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
BTW: Ik zag net een filmpje op sportblooper bij Talpa over een interview in een kleedkamer waarin een teamgenoot op de achtergrond z'n sjaak aan het tonen.
Ik zag in beeld net staan: Panthers LB Connor. Klopt dat Guard?
Deze?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij de Cowboys...
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Deze?
http://www.ebaumsworld.com/cowboyslocker-room.html
Het was trouwens denk ik koud in Dallas![]()
Moon heeft een plekje in zowel de Pro Football Hall of Fame en de Canadian Fotbaal hall of Fame en jij beweert dat hij niet een heel goede qb is............quote:Ik ken eigenlijk maar weinig échte goede receivers die niet met hele goede QB's gespeeld hebben.Tim Brown(Hostetler,Gannon) en Chris Carter(Moon,Cunningham,Johnson) zijn eigenlijk de enige twee die 1,2,3 in me opkomen....
Moon was zeker 'n goede QB,hij is niet voor niets HoF'er.Maar toen hij naar de Vikes ging was hij niet meer de Warren Moon van de Oilers,al deed hij 't zeker niet slecht.Moon en Cunningham speelden in hun nadagen bij de Vikes.....quote:Op zondag 4 juni 2006 21:49 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Moon heeft een plekje in zowel de Pro Football Hall of Fame en de Canadian Fotbaal hall of Fame en jij beweert dat hij niet een heel goede qb is............
Daar kan ik het niet helemaal mee eens zijn.
Ik ben van mening dat het falen van de Oilers destijds meer te maken had met hun coach een man bijgenaamd : 'the Count', Jerry Glanville een zeer apart figuur........
Warren Moon was wel degelijk een behoorlijk solide, zo niet elite qb...
Cunningham bij de Vikes was in 1998 anders wel aardigquote:Op zondag 4 juni 2006 23:24 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Moon was zeker 'n goede QB,hij is niet voor niets HoF'er.Maar toen hij naar de Vikes ging was hij niet meer de Warren Moon van de Oilers.Moon en Cunningham speelden in hun nadagen bij de Vikes.....
Was ook de eerste keer sinds 1990 dat Cunningham zo productief was qua TD's.Maar ja,Cris Carter,Jake Reed en Randy Moss als WR's....quote:Op zondag 4 juni 2006 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Cunningham bij de Vikes was in 1998 anders wel aardig556 punten hadden de Vikjings dat jaar
![]()
![]()
![]()
Beiden overigens gedraft door de Eagles.Carter blijkt achteraf toch 'n aardig spelertje te zijn geworden....quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Maleficium het volgende:
Chris Carter.....![]()
Cunnignham is de voorloper van Vick, leuk voor de highlight reels maar het is het allemaal net niet....
Ze moeten toch iets aan hun reputatie doen....quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Bendoverp het volgende:
Zijn allemaal badboys bij de Bengals.
Lukt ze aardig zo...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets aan hun reputatie doen....![]()
Ik weet niet echt wat ik er van moet maken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef Guard het volgende:
Trade..
The New Orleans Saints have traded DL Johnathan Sullivan to the New England Patriots for WR Bethel Johnson.
wat een slechte soap dit....quote:The latest delay in Steve McNair's return to the Titans' facility after winning a grievance in order to return is that he has to take a physical.
McNair's agent, Bus Cook, said McNair was notified in a letter that McNair failed a team physical at the end of the 2005 season so he needed a physical before he could practice or work out with the Titans. Cook wondered why the failed physical wasn't even mentioned during the grievance hearing.
"They told Steve no one would be available to schedule a physical until Tuesday or Wednesday, so I don't know what is going to happen," Cook said.
Tennessee general manager Floyd Reese said McNair is welcome to return, and he wants to arrange a meeting with the quarterback's agent. Cook says he's busy this week, but the Titans can call.
For now, it's a stalemate.
Reese said Monday the ideal situation would be to at least make some progress on a deal with McNair or establish that they can't. He knows time is beginning to run out with training camp due to start July 28.
"You would certainly like to get some sort of indication this week as to the main focus of what you're going to do. I don't know that we'll end up with that. ... It's time to see if we can't find something solid out one way or another," Reese said.
The players' association filed a grievance on McNair's behalf after the quarterback was banned from team headquarters because the Titans didn't want him to get hurt while working out. McNair has a $23.4 million cap number and the Titans are worried about McNair getting hurt and still being liable for that cap number.
McNair is planning on returning to the Titans this week to find out what will happen with his future. The Titans have him under contract this season for $9 million, but he found out in trade discussion with the Ravens in April that he could make $12 million in Baltimore.
Titans general manager Floyd Reese wants to find a way to talk McNair into staying with the team. That might be difficult. In February, the Titans wanted McNair to take a paycut of more than $4 million to play his 11th season in Tennessee. McNair wanted some assurances for future years after the team opted not to exercise a $50 million option bonus, a move that will make McNair a free agent after this coming season.
Trade talks between the Ravens and Titans have been on hold for three weeks while the Titans awaited a ruling.
Reese said he hadn't talked with the Ravens in at least a week and doubted he would hear from them within the next couple of days. Baltimore's final minicamp starts Tuesday and concludes June 15. The Titans' next on-field practice as a team is June 13.
McNair is welcome to return to the team's headquarters and work out on his own, Reese said.
Numbers and welcome aside, the bigger problem may be whether McNair even wants to return to the Titans again. McNair has declined to discuss his feelings about being turned away, promising to talk in the future.
"Would you want to return to work if your boss told you weren't welcome? I don't know," Cook said. "I wouldn't if my boss told me I wasn't welcome. I don't think I'd want to return to work. On the other hand, he's under contract, and he's obligated to what he has to do by virtue of the contract."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |