grappig dat dat idd massaal wordt genegeerd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef Bendoverp het volgende:
Waarom is het verboden in offseason 'physical' te trainen.
http://www.profootballtalk.com/rumormill.htm
Over motors gesproken.....iemand een idee hoe het momenteel is met Winslow Junior van de Browns? Ik zie op hun site geen depth chart..quote:vergeet Off-season motorrijden
en dan:quote:Winslow was going at "a very high rate of speed" when he did the wheelie
Wat een zultridder.....quote:The 21-year-old tight end sustained internal injuries and damage to his right shoulder and right knee in an accident that sent him flying over the handlebars of his newly purchased motorcycle.
een injury update van de zultridderquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:03 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Over motors gesproken.....iemand een idee hoe het momenteel is met Winslow Junior van de Browns? Ik zie op hun site geen depth chart..
Die betaalde vorig jaar een hele hoge prijs voor een middagje stoer doen op zijn scheurijzer...
[..]
en dan:
[..]
Wat een zultridder.....![]()
quote:Browns | Frye encouraged by Winslow’s progress
Sun, 21 May 2006 06:39:15 -0700
Mary Kay Cabot, of the Plain Dealer, reports Cleveland Browns QB Charlie Frye is encouraged by the progress of Browns' TE Kellen Winslow Jr. (knee). "The last three or four weeks, he's been running routes with cleats on and looking good," Frye said Thursday night, May 18, at a charity event hosted by CB Gary Baxter. "He's basically running every route, cutting, going deep, whatever. He's one of the fastest guys on the team. I'm really excited for him." Frye said he's been with Winslow almost every day since the end of January. Frye said he's never seen anyone work as hard as Winslow. Browns general manager Phil Savage said Winslow will be on the field for full-squad minicamp June 16-18, but his activity probably will be limited.
Bedankt!quote:een injury update van de zultridder
Dat weet ik wel heel zeker!quote:Ik denk dat Charlie Frye dat ook wel nodig heeft, een goeie TE.
Het feit dat dat bekend is doet me vermoeden dat ie niet heel erg goed is in verstoppertjequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:12 schreef Bendoverp het volgende:
Die Nicholson lag als eens in bosjes te verstoppen voor de politie, toch?
Dat zal me een prettig weerzien zijn.......quote:Now that the arbitrator has ruled that the Titans cannot bar McNair from their offseason workouts, it should create quite the awkward situation when the veteran Pro Bowl quarterback shows up for work, as early as Thursday, June 1. McNair would be reporting back to the building from which he was barred, to a team that gave him permission to reach a contract agreement with the Baltimore Ravens, to be around men that testified against him in his grievance in mid-May. Weird.
And we're gonna have fun, damn it!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:02 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat zal me een prettig weerzien zijn.......![]()
Ik ben het er volkomen mee eens (hoe verrassend, lol). Er zijn heel wat "kenners" die Dwight Freeney de beste lineman noemen, maar Freeney is puur een pass rusher en geen run stuffer, terwijl Seymour beide kan. Hij is erg wendbaar voor zijn grootte en kan zich goed door de blocks heenvechten of in elk geval de double team opnemen (mag ook wel in een 3-4 defense)quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:27 schreef Bendoverp het volgende:
Iets om over te discussieren.
Later worden nog andere posities behandeld, zie linksonder.
http://www.usatoday.com/s(...)-31-seymour-sw_x.htm
Colts in playoffs.....quote:Freeney is vaak onzichtbaar tegen de betere teams (lees: in de playoffs).
Peter King voorspelt een Patriots-quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef jde_kok het volgende:
Zijn de Colts in de playoffs niet altijd onzichtbaar...
Iemand die al enige voorspelling over het komende seizoen kan doen? Ik denk dat de Dolphins wel eens sterk voor de dag kunnen komen...
nou nee bedankt, daar zit ik niet op te wachten... Maar goed al die analisten hebben het vaak gruwelijk mis en zeker als het nog zo vroeg is...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Peter King voorspelt een Patriots-Cowboys
Superbowl.
http://sportsillustrated.(...)5/28/mmqb/index.html
Hij denkt van niet:quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef jde_kok het volgende:
Iemand die al enige voorspelling over het komende seizoen kan doen? Ik denk dat de Dolphins wel eens sterk voor de dag kunnen komen...
we zullen zien......quote:Miami: The Dolphins will be a popular pick to win the AFC East for those who only look at how Miami finished 2005. Yes, coach Nick Saban did lead his team to six straight wins after a 3-7 start. But that run also included five victories against teams that didn't make the playoffs -- Oakland, Buffalo, San Diego, the New York Jets and Tennessee -- and a sixth win against a New England team resting its starters for the playoffs. The main question here is whether quarterback Daunte Culpepper can regain his Pro Bowl form. If he can't, then these Dolphins remind me of last season's Buffalo Bills, a team that rode into the year with a wave of high expectations and flopped under the pressure.
Ze denken ook altijd dat de Vikings het goed gaan doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:55 schreef Guard het volgende:
[..]
nou nee bedankt, daar zit ik niet op te wachten... Maar goed al die analisten hebben het vaak gruwelijk mis en zeker als het nog zo vroeg is...
In het onvermijdelijke falen van de Vikings?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef popolon het volgende:
Ik heb er nu al zin in.
Nee, je bent m'n buurman.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
In het onvermijdelijke falen van de Vikings?
Als we Wisconsin en Lake Michigan even negerenquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Als we Wisconsin en Lake Michigan even negeren![]()
Spoken like a true (sceptical) die-hard fan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze denken ook altijd dat de Vikings het goed gaan doen.
De Vikings!
Feit: de Vikes hebben al zo'n 30 jaar de SB niet gehaald. De 4 SBs die ze gespeeld hebben hebben ze allemaal verloren.
Mijn voorspelling: de Vikes halen de SB niet en als ze dit wel doen verliezen ze kansloos.
toch blijf ik hopen
Het is allemaal de schuld van Randy Moss en de rest van de 1998 Vikings. Ik dacht dat dat seizoen de norm was. Bleek uiteindelijk alleen het seizoenseinde de normquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Spoken like a true (sceptical) die-hard fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |