Lekker boeiend, live een NFL team aan het werk zien lijkt me geweldig. Maakt me niet uit welk team!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een topteam, hè?
Vanuit dat piratenschipquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Lekker boeiend, live een NFL team aan het werk zien lijkt me geweldig. Maakt me niet uit welk team!
Hoop dat ik 1x in mijn leven in ieder geval in Tampa in het RJ stadium mag komen om de Bucs aan het werk te zien...
Op een schaal van 1-10?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:33 schreef Bendoverp het volgende:
btw: hoe goed voorbeeld tegen obesitas is een NT van 350 pounds?
sunk costquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef jde_kok het volgende:
Dan heb je natuurlijk nog niet alle kosten voor de reis etc erbij...
vond de eisen voor een dak van de NFL ook wel een beetje over the top...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:15 schreef Royal_Flush het volgende:
Géén SB dus in Kansas City in 2015......
Dat zou ik fantastisch vinden,maar ja....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:21 schreef Guard het volgende:
[..]
vond de eisen voor een dak van de NFL ook wel een beetje over the top...
Waarom niet een cold Super Bowl game?
De Championship games worden wel in sneeuw, ijzige wind of hevige regens gespeeld..
das toch jammer, business gaat voor de sport en dan krijg je dus dingen zoals een SB in een stad die dat helemaal niet aan kan (Jax), en fans die kunnen fluiten naar kaarten (te duur).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:23 schreef Bendoverp het volgende:
Dat heeft met de zakenmannen op de tribune te maken.
Ik denk ook dat er teams zijn die niet zitten te wachten op een "Domed" superbowl...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:33 schreef Royal_Flush het volgende:
Ik denk ook dat sommige teams niet echt zitten te wachten op 'n cold weather SB.Die zijn dat niet gewend om in de kou te spelen.De NFL kiest toch voor "gelijke omstandigheden".....
Als er wedstrijd(en) in Duitsland komen ga ik ervan uit dat het of Dusseldorf of Frankfurt wordt.quote:League eyeing more games outside of U.S.
NFL.com wire reports
DUESSELDORF, Germany (May 27, 2006) -- The NFL has proposed playing two regular-season games outside the United States starting in 2008, league officials said.
Mark Waller, head of NFL international development, said the proposal to play abroad was put to team owners in Denver. It came after the 49ers and Cardinals played last October before a regular-season record crowd of 103,000 in Mexico City.
The owners will discuss the issue again in October. The games would be played in Mexico, Canada, the United Kingdom and Germany, where five of the six NFL Europe teams play.
"I will say the reception we got from the owners was incredibly positive -- all the questions were on the practical issues," Waller said.
Plans were also announced to add two more teams to the six playing in NFL Europe by 2010. Last year, owners gave the league a five-year operating license -- ending years of threatening to pull the plug on the operation because of the cost.
"It now gives us a platform to grow the game internationally with a concept of clarity," Waller said.
Outgoing commissioner Paul Tagliabue said developing the game internationally may rank as one of his top five accomplishments during his 16 years in charge.
"I feel the international initiatives we made, along with the owners, may become more significant over time," Tagliabue said.
The league's effort to make an impact internationally began in 1986, when NFL teams began to play preseason games overseas.
The German cities of Hanover and Leipzig are the leading candidates to get NFL Europe expansion clubs as the league concentrates on Germany. The Amsterdam Admirals are the only current NFL Europe team located outside Germany.
NFL Europe would then be split into two four-team divisions with the schedule expanded from 10 to 12 games. The league hopes to develop local stars for NFL Europe, as well as international stars in the NFL.
"It's clearly critical to the future of the game internationally," said Jim Connelly, managing director of NFL Europe.
ja hoor:quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef Bendoverp het volgende:
Die steden zijn wel te doen met de trein of niet?
quote:ICE International
Reizen met ICE International is snel, comfortabel en ontspannen. Deze hogesnelheidstrein verbindt de Randstad met Oberhausen, Duisburg, Düsseldorf, Keulen, Frankfurt en Basel. ICE International geeft reizen een nieuwe dimensie: tussen Keulen en Frankfurt haalt de trein een snelheid van 300 km/h!
Dat weet ik niet, maar ik verwacht wel dat de wedstrijd vrij snel uitverkocht zijn..quote:Op zondag 28 mei 2006 18:02 schreef Bendoverp het volgende:
En kaarten krijgen, zou dat luken?
Dat is ook geen vetpot, daar in Canada.quote:Williams signed a $240,000, one-year contract Sunday with the Toronto Argonauts -- a deal making him the highest-paid running back in the Canadian league.
Dus gaat hij maar een boek "schrijven"...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ook geen vetpot, daar in Canada.
hahah wat een schraper!quote:Dus gaat hij maar een boek "schrijven"... Voor wat extra inkomsten
Tja hij heeft natuurlijk alle centjes van het begin van zijn carriere opgemaakt aan drugs en holistische rezien naar India enzo...quote:
Iets van een kleine 8 miljoen $......ik hoop voor hem dat zijn boek goed loopt.......of dat hij erin slaagt tot zijn 65 e football te blijven spelen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef DaMayan het volgende:
Moest ie niet al een belachelijk grote som geld terug betalen aan Miami?
8.6 miljoen dollar, maar de Dolphins zijn bereid een deel van dat bedrag te schrappen, als Williams weer voor hun speelt (na dit seizoen dus)quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef DaMayan het volgende:
Moest ie niet al een belachelijk grote som geld terug betalen aan Miami?
Ik geloof dat dat vastgelegd is in de arbeidsvoorwaarden zoals die zijn overeengekomen tussen de spelersvakbond en de overkoepelende organisatie - de NFL- dus...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef Bendoverp het volgende:
Waarom is het verboden in offseason 'physical' te trainen.
http://www.profootballtalk.com/rumormill.htm
Mocht iemand de behoefte hebben de agreement in zijn geheel te lezen:quote:Section 5. Miscellaneous: No Club official shall indicate to a player that the Club’s off‑season workout program or classroom instruction is not voluntary (or that a player’s failure to participate in a workout program or classroom instruction will result in the player’s failure to make the Club). Contact work (e.g., “live” blocking, tackling, pass rushing, bump‑and‑run) is expressly prohibited in all off‑season workouts. All Clubs, coaches and other Club officials shall follow all of the rules regarding off-season workouts set forth in Appendix L hereto.
Je hebt een payroll van ik weet niet hoeveel op het veld staan... Je wilt niet dat je spelers nu al geblesseerd raken (zeker mensen die al op je payroll staan en in het geval een blessure gewoon doorbetaald krijgen).quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:17 schreef Maleficium het volgende:
een en ander zal wel zijn om de fysieke belasting en dus de kans op blessures zoveel mogelijk te beperken......
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.....alleen bekijk jij het nu vanuit het perspectief van de club....de collective bargaining agreement bekijkt de zaken vanuit het perspectief van de spelers......quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je hebt een payroll van ik weet niet hoeveel op het veld staan... Je wilt niet dat je spelers nu al geblesseerd raken (zeker mensen die al op je payroll staan en in het geval een blessure gewoon doorbetaald krijgen).
Vanuit de spelers bekeken is een blessure minstens even erg in financieel opzicht. Stel je voor dat je in je laatste jaar van je contract zit als speler en nu een season-ending blessure oploopt. Daar gaat je kans om pro bowl numbers neer te zetten én je in de kijker te zetten op jacht naar een big pay day.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.....alleen bekijk jij het nu vanuit het perspectief van de club....de collective bargaining agreement bekijkt de zaken vanuit het perspectief van de spelers......
Achterliggende gedachte is in beide gevallen de spelers te beschermen......ik weet echter zeker dat er genoeg coaches rondlopen die -als ze de kans kregen- wel degelijk 'live' zouden trainen tijdens het offseason...
Hmmm... geen idee... Het zou wel interessant zijn om te kijken waar de meeste blessures plaats vinden (training, preseason, week 1-4, 5-8, 9-12, 13-17, playoffs).quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:34 schreef Bendoverp het volgende:
Zijn er eigenlijk stats over blessures in training en wedstrijd?
ik moet na het bekijken van je link inderdaad concluderen dat sommige foto's wel degelijk fysiek contact laten zien....quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef Bendoverp het volgende:
Waarom houden ze zich er niet aan dan?
Ik gok op training camp, met de beruchte two-a-daysquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... geen idee... Het zou wel interessant zijn om te kijken waar de meeste blessures plaats vinden (training, preseason, week 1-4, 5-8, 9-12, 13-17, playoffs).
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... geen idee... Het zou wel interessant zijn om te kijken waar de meeste blessures plaats vinden (training, preseason, week 1-4, 5-8, 9-12, 13-17, playoffs).
En "an angry stab-happy wife"... of niet, Nick Harper?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]vergeet Off-season motorrijden, barbrawls etc niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |