Dat is ook geen vetpot, daar in Canada.quote:Williams signed a $240,000, one-year contract Sunday with the Toronto Argonauts -- a deal making him the highest-paid running back in the Canadian league.
Dus gaat hij maar een boek "schrijven"...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ook geen vetpot, daar in Canada.
hahah wat een schraper!quote:Dus gaat hij maar een boek "schrijven"... Voor wat extra inkomsten
Tja hij heeft natuurlijk alle centjes van het begin van zijn carriere opgemaakt aan drugs en holistische rezien naar India enzo...quote:
Iets van een kleine 8 miljoen $......ik hoop voor hem dat zijn boek goed loopt.......of dat hij erin slaagt tot zijn 65 e football te blijven spelen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef DaMayan het volgende:
Moest ie niet al een belachelijk grote som geld terug betalen aan Miami?
8.6 miljoen dollar, maar de Dolphins zijn bereid een deel van dat bedrag te schrappen, als Williams weer voor hun speelt (na dit seizoen dus)quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef DaMayan het volgende:
Moest ie niet al een belachelijk grote som geld terug betalen aan Miami?
Ik geloof dat dat vastgelegd is in de arbeidsvoorwaarden zoals die zijn overeengekomen tussen de spelersvakbond en de overkoepelende organisatie - de NFL- dus...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef Bendoverp het volgende:
Waarom is het verboden in offseason 'physical' te trainen.
http://www.profootballtalk.com/rumormill.htm
Mocht iemand de behoefte hebben de agreement in zijn geheel te lezen:quote:Section 5. Miscellaneous: No Club official shall indicate to a player that the Club’s off‑season workout program or classroom instruction is not voluntary (or that a player’s failure to participate in a workout program or classroom instruction will result in the player’s failure to make the Club). Contact work (e.g., “live” blocking, tackling, pass rushing, bump‑and‑run) is expressly prohibited in all off‑season workouts. All Clubs, coaches and other Club officials shall follow all of the rules regarding off-season workouts set forth in Appendix L hereto.
Je hebt een payroll van ik weet niet hoeveel op het veld staan... Je wilt niet dat je spelers nu al geblesseerd raken (zeker mensen die al op je payroll staan en in het geval een blessure gewoon doorbetaald krijgen).quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:17 schreef Maleficium het volgende:
een en ander zal wel zijn om de fysieke belasting en dus de kans op blessures zoveel mogelijk te beperken......
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.....alleen bekijk jij het nu vanuit het perspectief van de club....de collective bargaining agreement bekijkt de zaken vanuit het perspectief van de spelers......quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je hebt een payroll van ik weet niet hoeveel op het veld staan... Je wilt niet dat je spelers nu al geblesseerd raken (zeker mensen die al op je payroll staan en in het geval een blessure gewoon doorbetaald krijgen).
Vanuit de spelers bekeken is een blessure minstens even erg in financieel opzicht. Stel je voor dat je in je laatste jaar van je contract zit als speler en nu een season-ending blessure oploopt. Daar gaat je kans om pro bowl numbers neer te zetten én je in de kijker te zetten op jacht naar een big pay day.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.....alleen bekijk jij het nu vanuit het perspectief van de club....de collective bargaining agreement bekijkt de zaken vanuit het perspectief van de spelers......
Achterliggende gedachte is in beide gevallen de spelers te beschermen......ik weet echter zeker dat er genoeg coaches rondlopen die -als ze de kans kregen- wel degelijk 'live' zouden trainen tijdens het offseason...
Hmmm... geen idee... Het zou wel interessant zijn om te kijken waar de meeste blessures plaats vinden (training, preseason, week 1-4, 5-8, 9-12, 13-17, playoffs).quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:34 schreef Bendoverp het volgende:
Zijn er eigenlijk stats over blessures in training en wedstrijd?
ik moet na het bekijken van je link inderdaad concluderen dat sommige foto's wel degelijk fysiek contact laten zien....quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef Bendoverp het volgende:
Waarom houden ze zich er niet aan dan?
Ik gok op training camp, met de beruchte two-a-daysquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... geen idee... Het zou wel interessant zijn om te kijken waar de meeste blessures plaats vinden (training, preseason, week 1-4, 5-8, 9-12, 13-17, playoffs).
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... geen idee... Het zou wel interessant zijn om te kijken waar de meeste blessures plaats vinden (training, preseason, week 1-4, 5-8, 9-12, 13-17, playoffs).
En "an angry stab-happy wife"... of niet, Nick Harper?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]vergeet Off-season motorrijden, barbrawls etc niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |