Zal ik maar vast suggereren dat SD de middelmatige Freire met hun superdope opeens een grote renner gaan maken?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef Ereinion het volgende:
Saunier Duval schijnt volgens Wuyts Freire een contract van 2 miljoen aan te bieden.![]()
Ik weet niet wat ze daar bezielt bij Saunier, 2 miljoen is echt gigantisch veel. Valverde en Boonen verdienen ongeveer 1.5 miljoen, Basso 2 miljoen. Freire is een goede renner, maar echt niet van dat niveau.
Goed voor hem. Zo komen er steeds meer Nederlanders verspreid over het peloton.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:22 schreef Bartoli het volgende:
het heeft ff geduurd maar hier de fotos van de tijdrit van afgelopen woensdag in Schimmert tijdens de Ster Elektro
ow ja Niki Terpstra rijdt vanaf volgend jaar voor Milram
I know. Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef mbn het volgende:
Je website geeft een popup door die webstats4u teller
was dat niet over tmobile voor betinni ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef Ereinion het volgende:
Saunier Duval schijnt volgens Wuyts Freire een contract van 2 miljoen aan te bieden.![]()
Ik weet niet wat ze daar bezielt bij Saunier, 2 miljoen is echt gigantisch veel. Valverde en Boonen verdienen ongeveer 1.5 miljoen, Basso 2 miljoen. Freire is een goede renner, maar echt niet van dat niveau.
Blessuregevoelig is hij niet. Hij heeft alleen steeds last van zijn zitvlak. Dat dit niet geneesd lijkt me meer dan logisch omdat hij deze continue blijft belasten. Freire is een topper, daar mogen ze bij de Rabobank trots op zijn (en dat zijn ze)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Middelmatig zou ik Freire niet durven noemen, 3 keer wereldkampioen en Milaan - San Remo (al was dat meer geluk dan klasse) en zo.
Maar hij lijkt uitzonderlijk blessuregevoelig en zelfs als hij OK is, dan wint hij eigenlijk nog te weinig voor iemand met zijn mogelijkheden/talenten.
Het lijkt mij dus ook vreemd dat men iemand met een onmiskenbaar talent maar die ook erg onbetrouwbaar is zo'n salaris zou geven, de kans dat het weggegooid geld is, lijkt nogal groot.
Freire een middelmatige renner?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zal ik maar vast suggereren dat SD de middelmatige Freire met hun superdope opeens een grote renner gaan maken?
Want dat denk ik in feite niet maar ik ben wel geneigd dat te zeggenb vanwege mijn reputatie hier!
ik heb alle kanalen al liggen afzoeken maar idd nog niks gevonden. Vrees inderdaad dat het niet op tv komt :/quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Gillingham het volgende:
De ploegentijdrit zal wel weer nergens te zien zijn op tv?
Dom, ik had ook gewoon naar Eindhoven kunnen gaan.
idd zie het juist tnxquote:Op zondag 18 juni 2006 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nederland 2 nu gewoon.
Mart Smeetquote:
ik lette er ook op.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mart Smeet
"Schleck rijdt in Zwitserland, ze verwachten dat die vandaag gaat aanvallen."![]()
Uhm we hebben een tijdrit vandaag, meneer Smeets.
Ducrot.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik lette er ook op.
Wie zit er naast hem?
Smeetsquote:
En ook niets bij het wielrennen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Smeets
Na 5 minuten weet je gelijk waarom-ie niks bij 't WK voetbal te zoeken heeft.
Eigenlijk hier ook niet, maar ze moeten hem toch ergens kwijt.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Smeets
Na 5 minuten weet je gelijk waarom-ie niks bij 't WK voetbal te zoeken heeft.
quote:
+2quote:Op zondag 18 juni 2006 12:39 schreef Wombcat het volgende:
Eigenlijk hier ook niet, maar ze moeten hem toch ergens kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |