och, ik heb al een leukertje waar menig jaloers op isquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie zijn gewoon allemaal jarloers
jullie gunnen Ang3l z'n geluk niet
omdat jullie weten dat jullie ook wel zo'n leukertje zouden willen en dat zoiets gewoon ver buiten jullie bereik is
stelletje stelletje
Ga je gang.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef Vlarp het volgende:
Jij vind 'm lelijk Rucky
Ik zou graag een beschuitje met 'm eten
Jij mag 'm houden hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
och, ik heb al een leukertje waar menig jaloers op is. En Joost is zeker 999999999 keer beter dan dat
*klimnt van zonnebank af*quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
past perfect bij ang3l dan toch?
21.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef Cybart het volgende:
Hoe oud is dat joch.... 15?
Is nog 6 jaar jonger dan ikquote:
Ach ja, zolang mensen zich er nog over verbazen dat ik al 27 ben en soms zich zelfs afvragen of ik de club wel binnen mag of al een rijbewijs heb vind ik 't allemaal wel bestquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is best een compliment.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:Chinezen uitleggen wat Hemelvaart is, altijd grappig.
"Uhm uh,.... well, it means something like Trip to Heaven and uhm..."
*LOL* Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Klinkt net of je een drug aan het beschrijven bent
.
The Dragon Boat Festival is a lunar holiday, occurring on the fifth day of the fifth lunar monthquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Woensdag is het Dragon Boat Festival in Hong Kong. Dat klinkt toch veel spannender dan Hemelvaart!!
Opzich klinkt Trip to Heaven of Flight to Heaven wel okquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar de Nederlandse feestdagen zijn nou ook niet bepaald hip genaamd.
Oh, als je ze mag vertalen naar het Engels kan je er altijd wel iets tofs van makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opzich klinkt Trip to Heaven of Flight to Heaven wel ok
Coolquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar China aan het eind van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |