Ahaaaa, dus DAT is het!quote:
Shut upquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw, bah.
eigenlijk de algemene hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bedoelt nu de sucky-sucky-fivedollar-gayscene toch?
Nah, da viel gister wel mee hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef Cairon het volgende:Die gozer is supergay, en met supergay bedoel ik ook echt supergay, een eigengeiler van het eerste uur. Zo'n modehomootje dat zichzelf om de haverklap fotografeert of laat fotograferen en daarbij zelfs make-up niet schuwt. Het type dat zichzelf aftrekt voor de spiegel omdat hij zichzelf helemaal geweldig vind.
Whehe, je hebt één foto gezien van mijn hoofdquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat met die looks zit bij jou ook wel goed hoor
past perfect bij ang3l dan toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef Cairon het volgende:
oh for the love of god!
ik kan me niet meer inhouden!
Die gozer is supergay, en met supergay bedoel ik ook echt supergay, een eigengeiler van het eerste uur. Zo'n modehomootje dat zichzelf om de haverklap fotografeert of laat fotograferen en daarbij zelfs make-up niet schuwt. Het type dat zichzelf aftrekt voor de spiegel omdat hij zichzelf helemaal geweldig vind.
Jij wil gewoon dat het werkt omdat je op 'm kwijlt en omdat ie Jeff kent en die vind je al jaren leukquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
past perfect bij ang3l dan toch?
nou zorg maar eens voor een goede foto danquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, je hebt één foto gezien van mijn hoofd. Ik bedoel, dat was wel een goede foto, maar voor de rest valt het allemaal wel mee
.
Koeienkop.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef Ang3l het volgende:
en toch is ie stiekem best wel cute .......
[afbeelding]
... eigenlijk. Dus. Toch wel. Eigenlijk. Of zo.....
nee hoor poppetjequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat het werkt omdat je op 'm kwijlt en omdat ie Jeff kent en die vind je al jaren leuk*LOL*
* Cazman agreesquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef Cairon het volgende:
oh for the love of god!
ik kan me niet meer inhouden!
Die gozer is supergay, en met supergay bedoel ik ook echt supergay, een eigengeiler van het eerste uur. Zo'n modehomootje dat zichzelf om de haverklap fotografeert of laat fotograferen en daarbij zelfs make-up niet schuwt. Het type dat zichzelf aftrekt voor de spiegel omdat hij zichzelf helemaal geweldig vind.
wat ben jij toch kritisch, zal lang duren voordat jij aan een vriendje komt zoquote:
Piepdoos. Het is waar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij toch kritisch, zal lang duren voordat jij aan een vriendje komt zo
Hij is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie zijn gewoon allemaal jarloers
jullie gunnen Ang3l z'n geluk niet
omdat jullie weten dat jullie ook wel zo'n leukertje zouden willen en dat zoiets gewoon ver buiten jullie bereik is
stelletje stelletje
hoe kun je dat nou zeggenquote:
Jullie laten geen kans onbenut om elkaar af te zeiken, hè?quote:
och, ik heb al een leukertje waar menig jaloers op isquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie zijn gewoon allemaal jarloers
jullie gunnen Ang3l z'n geluk niet
omdat jullie weten dat jullie ook wel zo'n leukertje zouden willen en dat zoiets gewoon ver buiten jullie bereik is
stelletje stelletje
Ga je gang.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef Vlarp het volgende:
Jij vind 'm lelijk Rucky
Ik zou graag een beschuitje met 'm eten
Jij mag 'm houden hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
och, ik heb al een leukertje waar menig jaloers op is. En Joost is zeker 999999999 keer beter dan dat
*klimnt van zonnebank af*quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
past perfect bij ang3l dan toch?
21.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef Cybart het volgende:
Hoe oud is dat joch.... 15?
Is nog 6 jaar jonger dan ikquote:
Ach ja, zolang mensen zich er nog over verbazen dat ik al 27 ben en soms zich zelfs afvragen of ik de club wel binnen mag of al een rijbewijs heb vind ik 't allemaal wel bestquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is best een compliment.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:Chinezen uitleggen wat Hemelvaart is, altijd grappig.
"Uhm uh,.... well, it means something like Trip to Heaven and uhm..."
*LOL* Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Klinkt net of je een drug aan het beschrijven bent
.
The Dragon Boat Festival is a lunar holiday, occurring on the fifth day of the fifth lunar monthquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Woensdag is het Dragon Boat Festival in Hong Kong. Dat klinkt toch veel spannender dan Hemelvaart!!
Opzich klinkt Trip to Heaven of Flight to Heaven wel okquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar de Nederlandse feestdagen zijn nou ook niet bepaald hip genaamd.
Oh, als je ze mag vertalen naar het Engels kan je er altijd wel iets tofs van makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opzich klinkt Trip to Heaven of Flight to Heaven wel ok
Coolquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar China aan het eind van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |