Vreselijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Vergeet de foundation en lipgloss niet
Maar die mascara is idd wel ECHT de topo nee, de bottom
quote:JackieO: Waarom gebruik je mascara?
ForBottomsOnly: Doe ik niet, waarom ben jij een smerig joch met een kutkop?

Sumoworstelen is OOK een sportquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een lul is het.
[afbeelding]
Een enorme, uit de kluiten gewassen vierjarige.
"lichaamsbouw sportief"
En darten. Want die zien er allemaal ook erg sportief uit.quote:
"Jonge man (mannelijke jongen)" "leeftijd 36"quote:
Nee hoor, maar heb 2 weken vakantie gehad, en last van beginnende RSI, dus ik typ op het moment niet zoveelquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
Is Andyvie dood?
maar wel episode 250 van ASOT op de livestream ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar heb 2 weken vakantie gehad, en last van beginnende RSI, dus ik typ op het moment niet zoveel
O damn! Ik zit bij mijn ouders en heb mijn oordopjes niet bij mequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel episode 250 van ASOT op de livestream ?
lukt dat niet dan in de herkansing bij www.xfm.nl die zenden hoogtepunten uit zaterdag tussen 20.00 en 02.00 uur uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O damn! Ik zit bij mijn ouders en heb mijn oordopjes niet bij meMorgen maar downloaden via internet of zo.
mwah, ik ga vanavond ff kijken of ik FreshFM hier in de ether te pakken kan krijgen. Ik zit net wel/net niet in het uitzendgebied en die zenden het uit via de ether.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat niet dan in de herkansing bij www.xfm.nl die zenden hoogtepunten uit zaterdag tussen 20.00 en 02.00 uur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |