Dat heb ik nog steeds, maar Rockster, het stomme kind, snapt dat nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
Een tijdje geleden vermeed ik elke programma wat ook maar enigszins met homo's te maken had. Want dat leek zo verdacht![]()
.
Leg je me aan de ketting?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, haaj engeltje!Niet naar de hemel varen hoor!!
Hierrrrrr blijven!!
---> zeecontainer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb NU al meer boeken verzameld dan ik kan meenemen. En ik moet nog twee kasten
Neeeeee joh!quote:
5 kilo is 18 euro, zag ik. Dus dat is ook een optie. En in oktober de volgende batch. Maar echt...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
---> zeecontainer.
Of gewoon versturen.
Ja ik zal 'm ff de groeten van je doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeee joh!Naja, als jij zoiets hebt van ff op de thee bij Petrus....
Maar kom dan wel weer terug.
Alsjeblieft.
Amerika.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, waar ga je eigenlijk heen?
Tof! Hoe lang, en waar in Amerika?quote:
De vraag is eerder hoe lang het duurt voor ze weer op bezoek komt..quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof! Hoe lang, en waar in Amerika?
Dat eerste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze gaat er wonen? Of woont ze er al, en is ze hier op bezoek?
Ik snap er niks van.
Ik ga emigreren. Maandag vertrek ik. In oktober kom ik weer een paar weken terug. Mijn visum is twee jaar geldig, dus zolang blijf ik in ieder geval. Daarna zien we wel weer verder, plannen op de lange termijn is nou niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze gaat er wonen? Of woont ze er al, en is ze hier op bezoek?
Ik snap er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |