Gelukkig zit hier onder de flat een kebabtoko.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef zjroentje het volgende:
Dat wordt dus de hele dag overleven op Red Band.
Ik wacht wel tot je deze gesloten hebt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:06 schreef XL het volgende:
Ik kan het deel van Placebeau niet vinden, staat die alvast in UVT?
Zo kan het inderdaad ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:18 schreef XL het volgende:
Kijk BS, zo kan het ook.
Mijn huisgenote komt net klagen dat ik teveel herrie maak want ze ligt te slapen (er staat heel zachtjes een cd van dEUS op). Dus ik zeg, veel zachter kan hij niet. Ben je gister uitgeweest ofzo? zegt ze: Nee, hoezo?
En nu al wakker! respect.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:44 schreef pfaf het volgende:
Vanmorgen om 6 uur naar huis gerold, maar m'n hersens tollen nog alle kanten op.
Ja , de uitslag van de Giro hebben we als het goed is al ingevuld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:51 schreef komrad het volgende:
wanneer is de volgende prono?
die van etappe 17 was toch de laatste voorlopig?
aha leuk leuk!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, ben ik ook nog even voordat ik naar de Da Vinci Code ga
Volgens mij moet je voor Dauwtrappen vroeger opstaan, voor die mooi ochtend grondmist.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Remzz het volgende:
Het is idd Dauwtrappen ja
Volgensmij is het iets Twents ja, maar wat Maril zegt zo vroeg mogelijk weg kratje bier achterop en fietsen maar![]()
quote:Dauwtrappen is heel vroeg opstaan, om vervolgens een wandeling in de natuur te maken.
Vroeger stonden de mensen op Hemelvaartsdag al om drie uur 's nachts op om zingend en blootsvoets op het gras te dansen. Het nat op het gras zou een zuiverende werking hebben. Hier komt de term dauwtrappen vandaan.
Ja en wat ik mij ook nog kan herinneren is de ochtend dauw zo,n lage mist, maar ik heb het nooit gedaan mijn broer en zusjes wel, liepen ze dan ook niet gelijk naar het ST Jan in Den Bosch of is dat weer een ander fenomeen op folkl.gebiedquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Remzz het volgende:
Wikipedia is hier ook erg uitgebreid over
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[HOMO - 1700] Alleen homo's doen aan dauwtrappen!![]()
Ah, iets van die christenhonden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Remzz het volgende:
Wikipedia is hier ook erg uitgebreid over
[..]
Ola.quote:
precies op tijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Volgende week Roland Garros of komt dat nog net te vroeg
Niet echt, en ook niet wezen dauwtrappen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
precies op tijdik zit in de stijgende lijn
Nog spannende dingen gedaan op Hemelvaartsdag behalvedauwtrappen?
Ja, ik geloof het ook. Sportbar 33.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heej mirri
je hebt een heel topic gemist
gezellig dat je er even bentquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het ook. Sportbar 33.![]()
Ik heb het ook wel druk gehad. Nog steeds, ik kom even iedereen begroeten.
Oei, slecht geregeld. Dag na hemelvaart is voor mij toch wel standaard een vrije dagquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gezellig dat je er even bent
ik moet morgen werken, ik vind het maar niets
was het maar zoquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef MiLalaa het volgende:
hi mirri! dacht al dat je weer op vakantie was..
Dan heb je waarschijnlijk niet zoveel tijd om naar Roland Garros te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
was het maar zo, integendeel, ik ben keihard aan het leren voor school. Nog 2 en halve week en dan belangrijke testen, en er moet nog zoveel gebeuren, ik raak nu al overspannen.
Ik ga morgen naar Utrecht, naar de bibiotheek om daar rustig te leren. Thuis teveel afleiding: telefoon, boeken lezen, straatkleuters, muziek, ouders, FOKquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gezellig dat je er even bent
ik moet morgen werken, ik vind het maar niets
niet doen! Je doet het toch wel goedquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef Mirri het volgende:
was het maar zo, integendeel, ik ben keihard aan het leren voor school. Nog 2 en halve week en dan belangrijke testen, en er moet nog zoveel gebeuren, ik raak nu al overspannen.
bij ons is het een veplichte vrije dag voor alle FT'ers behalve voor die van mijn (nu nog) afdeling... vrij nemen dacht ik wat te laat aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oei, slecht geregeld. Dag na hemelvaart is voor mij toch wel standaard een vrije dag
wat voor ene testen doe je dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
troost, je bent niet de enige. Ik werk ook. Al is dat alleen 's ochtends natuurlijk!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef snellejelle het volgende:
bij ons is het een veplichte vrije dag voor alle FT'ers behalve voor die van mijn (nu nog) afdeling... vrij nemen dacht ik wat te laat aan
Oh, wat kijk ik uit naar die tijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet doen! Je doet het toch wel goed. Qua timing zit je ook nog wel ok nu het toch koud is.
Na/tijdens die testen wordt het genietenmet Roland Garros en voetbal
![]()
Ja, ik heb een fijne dag gehad met mijn schoolboeken, ik heb een heel scheikundehoofdstuk gedaan.quote:
RG begint maandag al en is dus over twee-en-een-halve week al afgelopen....quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet doen! Je doet het toch wel goed. Qua timing zit je ook nog wel ok nu het toch koud is.
Na/tijdens die testen wordt het genietenmet Roland Garros en voetbal
![]()
aha valt weer meequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
troost, je bent niet de enige. Ik werk ook. Al is dat alleen 's ochtends natuurlijk!![]()
oepsquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:36 schreef snellejelle het volgende:
RG begint maandag al en is dus over twee-en-een-halve week al afgelopen....
Oh, nou, ik kan af en toe wel kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oh ja, dat moet ik morgen doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oepsmaandag al.. Dan moet ik dringend ontslag gaan nemen!
![]()
ik dacht dat je na de zomer al in utrecht ging wonen en studeren. ik vergis me dus een jaartjequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh, nou, ik kan af en toe wel kijken natuurlijk.![]()
Sterker nog, ik werk volgens een gestructureerd schema. Ik stond vanmorgen om 6 uur op. Yoga en meditatie gedaan tot 7 uur en daarna een uur scheikunde. Dan ontbijt en van 9 tot 11 weer een ander vak. Er is ook ruimte voor leuke dingen. (zoals dit)![]()
Dan doe je echt bergen werk!![]()
quote:
ja, graveltennis gaat voor mijn carrière.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gaan jullie echt ontslag nemen?
Om tennis te kunnen zien?![]()
Ik weet niet of ik je wel moet geloven hoor..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, graveltennis gaat voor mijn carrière.
Slimquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik heb een fijne dag gehad met mijn schoolboeken, ik heb een heel scheikundehoofdstuk gedaan.![]()
Nee, ik doe dit jaar nog geen examen. Ik moet gewoon PTA's maken, dus SE. En verder wil ik graag met mooie cijfers over.![]()
ik durf het - vanwege de maatschappelijke drukquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:41 schreef Mirri het volgende:
Gaan jullie echt ontslag nemen?
Om tennis te kunnen zien?![]()
Op de PI letten heb ik ook moeten lerenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je wel moet geloven hoor..![]()
Heb je examen gedaan dit jaar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Slim
Het klinkt raar maar ik heb nu al weer zin om naar school te gaan al ben ik pas 3 weken gestopt
gekkiequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je wel moet geloven hoor..![]()
Posticonquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je examen gedaan dit jaar?![]()
Wat betekent PI?
Het begint dit jaar toch al op zondagquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het begint dit jaar toch al op zondag![]()
Omdat het in Frankrijk is en die verrekte fransen altijd zo vreselijk eigenwijs zijnquote:
Whaha, dat is mij nooit opgevallen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Posticon [afbeelding] en [afbeelding] bijvoorbeeld
Kun je het niet opnemen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gekkie![]()
gelukkig is RG redelijk goed live via internet te volgen
hoewel ik bang ben dat ik daar geen tijd voor zal hebben
heb vaak amper tijd om te eten
Neh vorig jaar... deed dit jaar Journalistiek maar ben net gestopt, was toch niets voor mij eigenlijk...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je examen gedaan dit jaar?![]()
Wat betekent PI?
raar zijn ze hequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Omdat het in Frankrijk is en die verrekte fransen altijd zo vreselijk eigenwijs zijn
dan is het niet meer leukquote:
welkom in de wondere wereld der PI'squote:Op donderdag 25 mei 2006 21:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inderdaad een beetje vreemd. Je kunt het ook bij de topics doen, zie ik nu.![]()
*kuch*quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan is het niet meer leuk. Sport moet live, als het live te zien is.
Anders heb ik mezelf natuurlijk ook al niet meer in kunnen houden de uitslag te checken.
Dan zijn er alleen nog maar herhalingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was geen lieve PI
[..]
nee joh gekkie. ik kijk het 's avonds wel
Je kunt er ook op klikken! Dan verandert het internetadres.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld der PI's
ik ben 's avonds om half zeven thuis, dan wordt er nog wel wat live uitgezonden volgens mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan zijn er alleen nog maar herhalingen.
Ik baalde er van dat ik de uitslag van Arsenal Barcelona al wist voordat ik het ging kijken.![]()
Sport is wel leuker als het live is. Maar als het niet anders kan! Je kunt niet zomaar even van je werk af gaan...
dat is je postid,die laatste 8 cijfersquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je kunt er ook op klikken! Dan verandert het internetadres.![]()
![]()
Gedver nee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:01 schreef MiLalaa het volgende:
Mirri heb jij al een oranje outfit?
Jij weet ook alles. Waarom ben je eigenlijk geen moderator?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is je postid,die laatste 8 cijfers
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij weet ook alles. Waarom ben je eigenlijk geen moderator?
dat is wel wat minder ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:03 schreef Mirri het volgende:
Gedver nee.![]()
Hoewel, we kregen shirts van school voor de Rome-reis, die zijn knaloranje. Op een dag moesten we die allemaal aan, voor de groepsfoto. Liepen we daar met zn 64en door Rome in Oranje polo's.![]()
Ik liep gisteren in de V&D en ik zag dat ze behalve Nederlandse shirts ook Italiaanse en Braziliaanse shirts hadden! Met groen-geel dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is wel wat minder ja.
Maar ik ga wel op zoek naar een hip oranje shirtje. Heb toch het idee dat dat helpt als ik op de bank zit. En oranje op m'n teennagels natuurlijkMaar hippe oranje outfits bestaan niet, dan moet je naar Brazilie voor groen-geel
dus het wordt niks
Die had ik wel voor je mee kunnen brengen! Wow, wat hadden ze veel Italia shirts bij die kraampjes. Ik hou niet van markten. En ik haat die idiote straatventers met hun illegale Prada en Gucci tasjes.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga denk ik een Italië shirt kopen
Op die polo staat vast niet:quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga denk ik een Italië shirt kopen
een oranje polo heb ik al
Twentequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Onze overburen hebben de hele(lees hele) voortuin oranje, inclusief 'gras'mat![]()
in welke achterbuurt woon jij?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Onze overburen hebben de hele(lees hele) voortuin oranje, inclusief 'gras'mat![]()
Argentinaquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
ik wil wel graag iets lichtblauw-witsal is dat tijdens het poule gebeuren nog niet verstandig.
maar dan moet ik het vast ook zelf in elkaar flanzen...
ik ben de PI nu al weer meerdere malen vergeten.. dat schiet ook niet op
de kledingwinkel bij mijn werk beneden verkoopt een mooie blauwe italia polo, die morgen maar es aanschaffenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die had ik wel voor je mee kunnen brengen! Wow, wat hadden ze veel Italia shirts bij die kraampjes. Ik hou niet van markten. En ik haat die idiote straatventers met hun illegale Prada en Gucci tasjes.![]()
neu, wel iets van Sevilla en Ford Transit geloof ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op die polo staat vast niet:
ROME 2006
Erasmuscollege
Slagerij Keuzenkamp
Dat laatste vind ik als vegetariër natuurlijk niet zo leuk...
Ik ben niet eens voor Nederlandquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat is juist het rare de rest van de buurt heeft niets
Ik ben voor Canada..quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor wie ben je dan mirri
ik ben trouwens meer voor argentina en italia
canadaquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ben voor Canada..
Maar als ze niet mee doen ben ik voor Brazilië en Zwitserland.
Ja, ik wilde nog een film kijken vanavond, verdorie, ik heb gisteren 12 dvd's gekocht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
ik eet nog 1 aardbei en ga dan slapen, adios!![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
ook dag dagquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog een film kijken vanavond, verdorie, ik heb gisteren 12 dvd's gekocht.![]()
Nu moet ik ook naar bed. Het was gezellig, ik ga voorlopig weer hard leren, misschien wip ik nog een avondje langs.![]()
Dan eet ik de rest wel op. Als ik ze tenminste kan vinden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi en Adiosquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
idd, hermanquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef Brahimov het volgende:
Jensen is niet te doen, qua tenen recht houden
Nope, ik kijk niet naar Jensen. Of althans zo weinig mogelijk. Wat je beschrijft klinkt ook niet echt alsof ik moet inschakelen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef komrad het volgende:
ben je nu aan het kijken??
Herman van Idols is uit 3 minder begaafden een potentiele date aan het kiezen
accentjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
nee joh, die derde had een irritant accent
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:04 schreef komrad het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor, de fles wijn is ook leeg
jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Moet iedereen werken morgen of zo?
Nee hoor, morgen vrije dagquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
quote:
Nee hoor, morgen lekker vrijquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Is er nog wielrennen op tv morgen (afgezien van beelden van bloedzakken en laboratoria)?
Ik heb schandalig weinig van de Giro gezien, zelfs niet de Kronplatz rit. Werk...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Er is gewoon ronde van italië en op één ook nog de ronde van la belgique.
Freequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Yep, en als toetje nog de Indy 500quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef Brahimov het volgende:
Dit weekend toch ook F1 in MC?
Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch altijd, afijn ff uithuilen en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:02 schreef Brahimov het volgende:
Flauw van BS
Truste!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:10 schreef maril het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch altijd, afijn ff uithuilen en opnieuw beginnen.
Ik wil trouwens zo,n geel livestrongbandje, heb ik nog niet, vind ze mooi, mooier als al dat andere
want ze hebben na dat bandje wel een hoop bandjes bijverzonnen. zo,n rainbowbandje past natuurijk wel beter bij mij![]()
eigenlijk was die opmerking ook een stuk bezorgdheid als fan van Lance , toen ik het een paar weken geleden las flitsten zoiets door mijn hoofd en toen jij dat net schreef idem zodoende ,mar geen exuses hoor. ik ga nu echt wat lezen op bed en daarna pitten,welterusten
Kater?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoi.
Het dauwtrappen is een beetje uitgelopen.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen, zit met de telefoon naast me te hopen op een telefoontje voor mijn nieuwe job... nagelbijten dus
Thanks, ik hou het niet meer....quote:
Thanks, nou ik ben geen metereoloog maar ik ben bang dat we het goede weer al verbruikt hebben de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef komrad het volgende:
Hee Brabo,
leg mij eens uit waarom het zo'n enorm klote weer is![]()
![]()
Veel sterkte trouwens
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen, zit met de telefoon naast me te hopen op een telefoontje voor mijn nieuwe job... nagelbijten dus
Hij zei tegen mij: "Ik laat je voor volgende week iets weten"... dat was afgelopen maandag dus ik ben er wel vanuit gegaan dat ik vandaag iets zou horen eigenlijk.... en vooral omdat ik het voor de 31e dan geregeld wil hebben gezien mijn opzegtermijn bij mijn huidige baasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef komrad het volgende:
weet je niet zeker of je vandaag iets hoort dan?
ja dat heb ik al een keer eerder gedaan dus ik wil ook weer niet te eager overkomen... geduld is een schone zaak maar wel rete-irritantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef placebeau het volgende:
Zelf belklen helpt altijd. Dan weten ze dat je er erg graag wil werken ook.
Jammer, dit. Maandagmorgen zelf bellen, lijkt mequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:34 schreef TheVulture het volgende:
ben ik weer even, nog altijd niks gehoord....
ik verleg mijn gedachten maar alvast naar de maandag
Jij ook sterkte dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef Brahimov het volgende:
De regen komt met bakken uit de hemel en ik moet er zo op de fiets uit![]()
Ik meld me later vanaaf weer
Ja als ik maandagmiddag nog niets gehoord heb, bel ik zelf weer evenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jammer, dit. Maandagmorgen zelf bellen, lijkt me
suczeven!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:34 schreef Brahimov het volgende:
De regen komt met bakken uit de hemel en ik moet er zo op de fiets uit![]()
Ik meld me later vanaaf weer
Nee, het is stil geblevenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef snellejelle het volgende:
Jeutje, TV, nog niets gehoordlekker bedrijf is dat
welke stad is dat dan Milalaa, kunnen we namelijk wat gerichter naar irgendwo gaan zoeken he.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
he hoi jelle.
Nog niets gehoord, verwacht ook eigenlijk dat ze weinig moeite gaan doen. Morgen weer in de krant kijken.. Ik ben een nieuw plan aan het uitstippelen.
Aha je hebt iig een planquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
he hoi jelle.
Nog niets gehoord, verwacht ook eigenlijk dat ze weinig moeite gaan doen. Morgen weer in de krant kijken.. Ik ben een nieuw plan aan het uitstippelen.
mooi kut. een bedrijf hoort zich aan zijn afspraken te houdenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, het is stil gebleven
dan maar maandag, ik ben ook veel te ongeduldig voor dit soort dingen
Goes. Dus zoek in der nahe van Goes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:18 schreef komrad het volgende:
welke stad is dat dan Milalaa, kunnen we namelijk wat gerichter naar irgendwo gaan zoeken he.
Je moet zo maar denken je hebt werk en de volgende baan zal allicht beter zijn
kut-toeristenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:18 schreef MiLalaa het volgende:
ik moest de stad in en er liepen alleen maar superveel touristen. Er was niet eens meer parkeergelegenheid. Ik was dan ook snel weer terug. Kruip toch je tent in...
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kut-toeristen
ow wacht ik leef van mensen die op reis gaan
toeristen
aangepastquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
bij gelijkspel is er nog kans hoor.. hangt van anderen af dan
waarom nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens net in Feedback dat OWS helemaal geen geslaagd forum werd bevonden....
Moeten we ons aangesproken voelen![]()
morgen, dat weet je toch! ik zit al klaar. Oh ik moet wel m'n nagels oranje lakken want zie je, vandaag nog niets oranje en het is geen succes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
maar, Milalaa
hoe zit het met de hapjes
wanneer speelt echte oranje eerste oefenduel?
ja het staat te lezen in een topic over de strengheid van modereren in het WK-forum... er werd gepleit voor een zelfde aanpak als bij OWS maar dat is volgens de crew geen optie omdat door de toon ervan veel users wegbleven... ik was ook met stomheid geslagenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef MiLalaa het volgende:
echt? waarom dan niet? wat vreemd.. en dat vrolijkheidsforum, is wel een succes?
ik ben beledigd ja!![]()
we hebben teveel gebaggerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens net in Feedback dat OWS helemaal geen geslaagd forum werd bevonden....
lees maarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:05 schreef komrad het volgende:
wat was er dan voor toon en strengheid van modden??
Juf Wiskunde, wat klinkt dat liefquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Goes. Dus zoek in der nahe van Goes.![]()
Ik moet voor een jaar werk zien te vinden en dan ga ik daarna juf wiskunde worden is m'n nieuwe plan.
quote:
interessantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
lees maar
Te streng gemodereerd bij WK forum
he Juf Wiskunde, je moet mijn onderschrift wel kunnen waarderen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Goes. Dus zoek in der nahe van Goes.![]()
Ik moet voor een jaar werk zien te vinden en dan ga ik daarna juf wiskunde worden is m'n nieuwe plan.
zoek je nog testetersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:17 schreef MiLalaa het volgende:
het kan ook nog Nederlands worden. Ik geef mezelf nog een jaar om na te denken. Als ik dan inmiddels al een taartwinkel heb, gaat het natuurlijk niet door.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:27 schreef Bruce117 het volgende:
Kijk nou uit met posten in dit topic.
Dadelijk beginnen ze over een paar maanden dat er zoveel gebaggerd wordt
ja dat dacht ik dus ook netquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:27 schreef Bruce117 het volgende:
Kijk nou uit met posten in dit topic.
Dadelijk beginnen ze over een paar maanden dat er zoveel gebaggerd wordt
Als we jong oranje nog willen laten doorgaan moeten we allemaal onze nagels wel oranje lakken, vrees ik. Ik denk dat de spelers zin hebben in vakantie...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
morgen, dat weet je toch! ik zit al klaar. Oh ik moet wel m'n nagels oranje lakken want zie je, vandaag nog niets oranje en het is geen succes.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:39 schreef Brahimov het volgende:
Als we jong oranje nog willen laten doorgaan moeten we allemaal onze nagels wel oranje lakken, vrees ik. Ik denk dat de spelers zin hebben in vakantie...
ik doe niet mee hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als we jong oranje nog willen laten doorgaan moeten we allemaal onze nagels wel oranje lakken, vrees ik. Ik denk dat de spelers zin hebben in vakantie...
nietquote:
Ja he...trouwens wel jammer van dat voetbal..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:52 schreef MiLalaa het volgende:
interessant! handig dat je fok voor schooldingen kan gebruiken ook
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
niet
Leek me een mooi excuus om je vrouwelijkheid te tonen
Vreemd, ik vond OWS juist erg geslaagd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
niet
Leek me een mooi excuus om je vrouwelijkheid te tonen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jou heb ik al lang niet meer gezien!
![]()
Hoe gaat het met je?
geel of oranje... niemand ziet het verschilquote:
Spannend, bij een bank?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik jou ook niet....
Met mij gaat het uitstekend... zit te wachten op een ja of nee voor een nieuwe job bij een bank... vandaag al mijn nagels afgebeten
Moet nu weer wachten tot maandag
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Spannend, bij een bank?
Milalaa werkt toch bij een bank. Misschien kun je haar vervangen, kan zij meteen Roland Garros live kijken.![]()
je bent de PI vergetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Spannend, bij een bank?
Milalaa werkt toch bij een bank. Misschien kun je haar vervangen, kan zij meteen Roland Garros live kijken.![]()
RG wordt denk ik veel: "Het regent in Parijs. Wij wachten op hervatting van de partij tussen ....."quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Spannend, bij een bank?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer, het neemt teveel tijd in beslag.![]()
Zolang Roger wint, vind ik alles best.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
RG wordt denk ik veel: "Het regent in Parijs. Wij wachten op hervatting van de partij tussen ....."
Ik ga er iig geen vrij voor nemen.![]()
Ik hou RG.org wel in de gaten
Ik vind Lindsay altijd op Miss Piggy lijkenquote:
en de canadeze tennis(s)(ter)ers dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zolang Roger wint, vind ik alles best.
Jammer dat Lindsay Davenport niet mee doet.![]()
vraag maar aan richard krajicekquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Lindsay altijd op Miss Piggy lijken
sorry![]()
Greg Rusedski, maar die wist niet hoe snel ie dat paspoort moest inleveren.. vroeger had je nog Nestor... maar die doet tegenwoordig aan bejaardentennis volgens mij... weet iemand waarom ze dit jaar al op zondag beginnen bij RG.... of is dat een lulverhaal?quote:
Lief dat je dat vraagt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
![]()
lukt het studeren een beetje trouwens?
Was er niet een goed herendubbel? Kan even niet op de namen komenquote:
Ik ken geen Canadese tennisters.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en de canadeze tennis(s)(ter)ers dan?![]()
aha, goed om te horenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.![]()
Ja, ik had me vanmorgen verslapen voor de eerste trein naar Utrecht die ik van plan was te nemen. Toen ik eenmaal in de bieb was, heb ik aan één stuk door geleerd, en na afloop nog even geld uitgegeven aan leuke dingetjes. Nu ik weer thuis ben, moet ik verder met de werkstukken en verslagen.![]()
Het gaat dus wel redelijk goed, zolang ik de rust heb. Alleen het lijkt wel alsof de tijd sneller gaat...
Succes!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.![]()
Ja, ik had me vanmorgen verslapen voor de eerste trein naar Utrecht die ik van plan was te nemen. Toen ik eenmaal in de bieb was, heb ik aan één stuk door geleerd, en na afloop nog even geld uitgegeven aan leuke dingetjes. Nu ik weer thuis ben, moet ik verder met de werkstukken en verslagen.![]()
Het gaat dus wel redelijk goed, zolang ik de rust heb. Alleen het lijkt wel alsof de tijd sneller gaat...
er staan 11 canadeze tennisters in de top 1000. Misschien zit er wat voor je tussenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ken geen Canadese tennisters.![]()
Ik ben voor Maria Sharapova.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
(...)
ik vind deze de leukste naam hebben
Het probleem is ook, dat ik dit jaar veel te weinig heb gedaan aan school.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
pittig hoor dat tweede fase. Ik geloof nooit dat ik zoveel heb moeten doen op de middelbare school.
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er staan 11 canadeze tennisters in de top 1000. Misschien zit er wat voor je tussen
ik vind deze de leukste naam hebben
wij hadden meer alleen SOtjes en repetities en dat was het wel zo'n beetje. Verslagen heb ik niet vaak moeten doen, pas eens in vwo5. Maar ik geloof ook wel dat je het kan! En andere dingen doen als afleiding is ook HEEEL belangrijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Het probleem is ook, dat ik dit jaar veel te weinig heb gedaan aan school.Daarom zit ik nu dan ook met bergen werk, en tot overmaat van ramp moet ik nog PO's maken voor aardrijkskunde en maatschappijleer en ckv, en een les geven voor wereldorientatie waar ik heel zenuwachtig voor ben.
Iewiew mary Pierce, wat een idioot mens is dat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie haar kansen in rook opgaan
ik ben fan van Mary Pierce... maar die doet niet mee
En Ivanovic is![]()
Bij de heren ben ik voor iedereen behalve Nadal, ik ben voor Roger.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Sjarapova. Maar gedurende het toernooi ook nog wel voor andere dames. Heb niet echt een superfavoriet. Ben alleen allergisch voor Henin.
Bij de heren ben ik voor Nadal![]()
alleen de allochtonen hebben daar tijd om te tennissenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom hebben die Canadese tennisters een gekke namen! Marie-pier Huet
![]()
De Canadese schaatsers hebben wel normale namen.![]()
Ik heb het niet zo op Mary Pierce, teveel maniertjes. Normaliter ben ik voor Patty Schnyder. Laat die nou net tegen Krajicek moeten in R1.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie haar kansen in rook opgaan
ik ben fan van Mary Pierce... maar die doet niet mee
En Ivanovic is![]()
israelischequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:20 schreef TheVulture het volgende:
De leukste naam vind ik nog Anna Smashnovaweet alleen niet of die nog meedoet
eens en eens... Henin is om te schieten zo irritant... en die Belgische verslaggevers ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ben alleen allergisch voor Henin.
Bij de heren ben ik voor Nadal![]()
mary is liefquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Iewiew mary Pierce, wat een idioot mens is dat.
Myskina ofzoiets is ook leuk.![]()
Same herequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Sjarapova. Maar gedurende het toernooi ook nog wel voor andere dames. Heb niet echt een superfavoriet. Ben alleen allergisch voor Henin.
Maria Sharapova heeft ook wel wat. Ze kijkt zo fel en serieus als ze tennist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mary is lief
anastasia is de liefste russische![]()
ik ben voor iedereen behalve Rogerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef Mirri het volgende:
Bij de heren ben ik voor iedereen behalve Nadal, ik ben voor Roger.![]()
Nou dat vond ik vroeger ook een pleuriskindquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:25 schreef MiLalaa het volgende:
Pierce Henin, die finale? Was dat op RG vorig jaar? Echt dramatisch. 2 vreselijke dames en dan ook nog een vreselijke match. En Pierce die na en voor elk punt aan haar wenkbrauwen en alles begint te peuteren. En in die joekelogen wrijven. Raar.
ja hij is natuurlijk wel goed, maar dat telt niet altijd bij mij. Ik vind hem gewoon niet prettig. Z'n kop staat me al niet aan en altijd dat gecontroleerde, beheerste. Daar word ik kriegel van. Toen ie eens een keer kwaad werd was dan ook een verademing. Maar vind hem nog steeds niet veel soeps. Saai ook. Blugh. Genoeg gesproken nu.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef Brahimov het volgende:
Wat heb je tegen Federer? Dat is met afstand m'n meest favoriete tennisser van het moment
waarom nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef snellejelle het volgende:
Er zijn geen Noorse tennisters
ik kan toch niet voor haar of voor haar zijn
Noorse vrouwen kunnen niet sportenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef snellejelle het volgende:
2006 Prize Money $468quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef snellejelle het volgende:
Die heeft gewed dat haar tegenstandster zou winnenquote:
Leuker dan Hénin, zeker en vastquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
Kim Clijsters hebben we ook nog.![]()
Zij is wel leuk!
Dat vind ook maar een doosquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
Kim Clijsters hebben we ook nog.![]()
Zij is wel leuk!
Ik vond Kuerten altijd zo cool... maar ook die laat verstek gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef MiLalaa het volgende:
Kim is leuk ja.
En bij de heren vind ik Ferrero ook altijd leuk. Maar of ie nou nog goed is weet ik eigenlijk niet.
Serena doet alvast niet mee, geloof ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop dat Dechy wat leuks kan laten zien
zolang de wiliamses maar niet winnen
Juan Carlosquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef MiLalaa het volgende:
Kim is leuk ja.
En bij de heren vind ik Ferrero ook altijd leuk. Maar of ie nou nog goed is weet ik eigenlijk niet.
Kuerten was idd een erg leuke speler.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Kuerten altijd zo cool... maar ook die laat verstek gaan
En sympaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kuerten was idd een erg leuke speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |