** RedFever007 wacht op lemmingquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:50 schreef Devolution het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van de dader.
Z'n kat is vermoord hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:53 schreef addictivebeat het volgende:
het valt niet mee, eerst wordt je in elkaar geslagen en daarna wordt je hond vermoord...
![]()
net zo overdreven als bij een mens die je niet kentquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn al die "RIP Plato"dingen niet een beetje overdreven voor een poes die je niet kent??
![]()
Is jouw mening zo overduidelijk en provocerend laten merken niet een beetje overdreven voor een poes van een persoon die jij niet kent?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:59 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn al die "RIP Plato"dingen niet een beetje overdreven voor een poes die je niet kent??
![]()
Provocerendquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef MrBean het volgende:
[..]
Is jouw mening zo overduidelijk en provocerend laten merken niet een beetje overdreven voor een poes van een persoon die jij niet kent?
En ik ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
JIGSAW![]()
Blij dat het niet 1 van onze katten is, dan wist ik die dader wel te vinden.
Die reacties!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kat uit z'n lijden moeten verlossen.![]()
Als je moeder de pijp uitgaat zal ik ook zeggen: het was maar een ouwe tang hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:33 schreef Horsemen77 het volgende:
dat ie is doodgeslagen is wel erg, maar doe aub niet zo dramatisch dat ie dood is. het is maar een beest hoor.
vind je doodslaan geen zware sanctie voor wat gratis mest?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:14 schreef Mustard_Man het volgende:
wanneer ik weer eens een kat in me tuin zie schijten zou ik m ook het liefst doodslaan.
asociale paupers met loslopende katten![]()
hmm tja, een pootje afsnijden is dan misschien wel wat eerlijker.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je doodslaan geen zware sanctie voor wat gratis mest?
Anders ben je ff triest en schaam ik me voor het feit dat ik het zelfde soort wezen ben als jij... ga je mond spoelen hufterquote:Op zondag 28 mei 2006 11:20 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
hmm tja, een pootje afsnijden is dan misschien wel wat eerlijker.
persoonlijk dacht ik meer aan een kat aan het kruis nagelen en in de tuin neerzetten als afschrikmiddel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |