ik doe graag mee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:26 schreef gammapooka het volgende:
En als je de daders vervolgens hebt met een aantal Fokkers even op "bezoek" gaan bij de dader
Ik dacht dat het over de filosoof ging.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:21 schreef Disorder het volgende:
Ik dacht al dat het om die platenzaak ging. Phew.
Zal weinig zin hebben als hij verhuist is naar een andere stad...quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:25 schreef zoalshetis het volgende:
misschien een poster voor je raam hangen met de foto van je kat en eronder "wie weet wie mijn kat heeft doodgeslagen? hoge beloning".
kat is ontsnapt in heerlen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:30 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Zal weinig zin hebben als hij verhuist is naar een andere stad...
niemand die iets weet? ik zou het desnoods deur tot deur vragen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:34 schreef tweakdsl het volgende:
nee, kat is ontsnapt in Maastricht. In die kutbuurt waar wel meer gebeurd is...
* mien-moeke meld!!!quote:
Daar kan je ook een band mee hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:33 schreef Horsemen77 het volgende:
dat ie is doodgeslagen is wel erg, maar doe aub niet zo dramatisch dat ie dood is. het is maar een beest hoor.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar kan je ook een band mee hebben.
Die ligt al effe op het houtenjassenpark hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de filosoof ging.
Misschien heb je de OP niet goed gelezen, maar het is maar een poes hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:35 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
* mien-moeke meld!!!
OT
God alle machtig! Wat woner er toch verschrikkellijke, a-sociale hufters in dit land.
I hate them all!!!
R.I.P Plato.
Veel sterkte aan de baasjes.
ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Misschien heb je de OP niet goed gelezen, maar het is maar een poes hoor.
Doe niet zo dramatisch![]()
zo te zien heb juist jij de op niet goed gelezen. zeker de laatste regel niet. (en het zijn er niet zoveel, dus ik denk dat je een beetje dom bent)quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Misschien heb je de OP niet goed gelezen, maar het is maar een poes hoor.
Doe niet zo dramatisch![]()
Grappig. Iemand die jouw standpunten niet deelt, is per definitie dom? Heb je politieke ambities soms?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te zien heb juist jij de op niet goed gelezen. zeker de laatste regel niet. (en het zijn er niet zoveel, dus ik denk dat je een beetje dom bent)
nee ik heb het niet over mijn standpunten, ik heb het over het feit dat je zelfs niet in staat bent een paar regels correct te lezen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Grappig. Iemand die jouw standpunten niet deelt, is per definitie dom? Heb je politieke ambities soms?
Moordenaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
heb wel eens een kat opgejaagd.... springt die kat over de middenberm, zo onder het wiel van een andere auto.... ben ik nou dom?
als je een HUISdier wil, laat em dan ook in je HUIS, nou loop je dit risico he
Gelukkig. Ben niet die enige die niet snapt dat er zo gejankt wordt over zo'n haarbal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
heb wel eens een kat opgejaagd.... springt die kat over de middenberm, zo onder het wiel van een andere auto.... ben ik nou dom?
weet ik niet, hoe voel je je eronder?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Laat je een nakijken. Maar sterkte TS.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:33 schreef Horsemen77 het volgende:
dat ie is doodgeslagen is wel erg, maar doe aub niet zo dramatisch dat ie dood is. het is maar een beest hoor.
En mensen horen de natuur met eerbied te behandelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
gaf er niks om dat die kat onder wiel van andere auto kwam, ik had niks fout gedaan.... kat hoort gewoon niet over straat te lopen.... honden horen ook aangelijnd te zijn...
Een huisvrouw mag van jou de deur ook niet uit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
JIGSAWquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:01 schreef LoggedIn het volgende:
en katten zijn juist zo leuk
Hello Mr. Dader, I want to play a game
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |