Hoezo pech hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:49 schreef RB het volgende:
Ooh had ik al verteld dat Ondeugend met een kapote auto in amsterdam staat.![]()
alleen wel jammer dat ik met dit k*tweer met haar hond moet lopen
Pernis en S`gravenzande en volgende week misschien twee dagen Spijkenisse.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
In de buurt van, toch zeker niet in Dordt hehBeetje jammer alleen dat je met een deuk naar huis kan
LAat me raden, niemand die een briefje achter gelaten heeft
Startmotor of zoiets volgens de wegenwachtquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoezo pech hebben.![]()
misschien kan ze wel ff op bezoek bij de broertjes![]()
In de randstad geld het recht van de sterkste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef RB het volgende:
[..]
Pernis en S`gravenzande en volgende week misschien twee dagen Spijkenisse.![]()
Ik kreeg geen voorrang![]()
![]()
![]()
En ik was de sterkstequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In de randstad geld het recht van de sterkste.
Wel lullig though.![]()
Pernis sucksquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef RB het volgende:
[..]
Pernis en S`gravenzande en volgende week misschien twee dagen Spijkenisse.![]()
Ik kreeg geen voorrang![]()
![]()
![]()
Niet de plaats zelfquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef RB het volgende:
[..]
Startmotor of zoiets volgens de wegenwacht![]()
Ik weet niet of ze hun 06 nummer heeft![]()
Weet niet exact waar ze staatquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is dat ik ziek begin te worden () en dat mijn ouders net van vakantie terug zijn, maar waar staat ze ergens?
Als 't om de hoek is kan ik 'r ff uitlachen
Ik ken hetquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef RB het volgende:
[..]
Niet de plaats zelf![]()
Lokatienaam is pernisligt gewoon naast de shell terminal bij vos logistics
![]()
Is ze in de buurt van Paradiso geparkeerd? Waar ligt ze nu haar kater uit te slapen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef RB het volgende:
[..]
Weet niet exact waar ze staat![]()
Ze is gisteren naar Paradiso geweest en toen ze weg wilde deed hij het nietmeer![]()
Nope Shell, meteen aan de andere kant van de beneluxtunnelquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ken het
Bij de Nerefco tochBen weleens mee geweest met een tankwagen voro de BP, laden bij de Nerefco.
Yepquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is ze in de buurt van Paradiso geparkeerd? Waar ligt ze nu haar kater uit te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |