Succesquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef RB het volgende:
Ga een poging wagen om een hond te verzuipen in de regen
Ach ja, je hoeft niet te fietsen of met de motor. Dus je kan gewoon een pluutje openslaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef RB het volgende:
Ga een poging wagen om een hond te verzuipen in de regen
Jij bent GOED Alleen is deze ook met klavecimbel, fagot en dwarsfluitquote:
Zeg maar hoelaat en waarquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogguh
straks maar eens de omgeving van Tilburg onveilig maken met een XL500![]()
Komt deze van een cd van hem af ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:04 schreef bwt het volgende:
Dan weten jullie nu dat het van johan pachelbel is.
7,99 Euro bij BOLquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Komt deze van een cd van hem af ?
(Je had een jaar of wat geleden ook cd's met popie klassieke muziek.)
ik heb een één of andere verzamel CD met popie "relax muziek voor op de achtergrond"quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Komt deze van een cd van hem af ?
(Je had een jaar of wat geleden ook cd's met popie klassieke muziek.)
Gebakken eitje à la Fulcrumquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
broodje unox post
Hoe heet die verzamel cd ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef bwt het volgende:
[..]
ik heb een één of andere verzamel CD met popie "relax muziek voor op de achtergrond"
Daar herkende ik het van.
Kende het ook van een een of andere wazige koreaanse film - my sassy girl.
het reanimeren duurt in ieder geval een stuk langer dan verwachtquote:
he, ik heb hier nog een stel buigijzers en een magische bol staan voor jequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oops ik haal zojuist "per ongeluk" 4 versie's binnen van 20-24 mb![]()
Ja die pik ik op bij je.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
he, ik heb hier nog een stel buigijzers en een magische bol staan voor je
ehm, word lastig, ben het weekend weg met de camper, we gaan morgen middag om 13:00, dus als je voor die tijd bent kan het wel..... anders word het maandagquote:
ik kan vanmiddag pas tegen een uur of 4 half 5quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ehm, word lastig, ben het weekend weg met de camper, we gaan morgen middag om 13:00, dus als je voor die tijd bent kan het wel..... anders word het maandag
hoor ik hier winkels open in Den Bosch ??quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik kan vanmiddag pas tegen een uur of 4 half 5
wat sleutelwoorden:
vakantie geld
vrouw
winkels open in Den Bosch
kijk naar dit forum, je ogen worden zwaar, er zijn GEEN winkels open in denboschquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hoor ik hier winkels open in Den Bosch ??![]()
Het is toch watquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oops ik haal zojuist "per ongeluk" 4 versie's binnen van 20-24 mb![]()
Net een lekkere uitsmijter spek & kaasquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:20 schreef Rausdouwer het volgende:
broodje lucht voor mij![]()
ik heb al gegeten en het is al weer verdampt
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
kijk naar dit forum, je ogen worden zwaar, er zijn GEEN winkels open in denbosch
(zo, effe je vakantiegeld gered)
in de Arena wel zei zequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hoor ik hier winkels open in Den Bosch ??![]()
ik ben thuis met de oudste, als ze terug is rij ik wel ff bij je langs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik ben tot 18:00 thuis, dus als je vanuit de stad hierlangs rijd
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
kijk naar dit forum, je ogen worden zwaar, er zijn GEEN winkels open in denbosch
(zo, effe je vakantiegeld gered)
Dat werkt niet, je gaat er dan naar leven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
alleen het vakantiegeld heb ik nooit gezien, onze werkgever is zo geniaal om dat iedere maand uit te keren![]()
het lukt me wel eens om het 1-2 maanden op de spaarrekening te laten staanquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je gaat er dan naar leven.![]()
evening falls - uitgevoerd door richard harvey & friends - 16 atmospheric instrumentalsquote:
ah even kwijlenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef BazzieK het volgende:
MoggeDalijk even wat motorzaken langs, ben dus weer weg
![]()
elke maand automatisch 200 euri op een "ik ga naar de Eifel en neem mee..." rekening stortenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het lukt me wel eens om het 1-2 maanden op de spaarrekening te laten staan![]()
misschien kan ik voor het komende jaar mijn leven nog beteren![]()
maar ik ga het toch proberen
![]()
Op m'n lijstje gezetquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef bwt het volgende:
[..]
evening falls - uitgevoerd door richard harvey & friends - 16 atmospheric instrumentals
Mogelijk dat ik die CD nog ergens heb laten slingeren op een van mijn websitesquote:
Oh dat schiet jou wel te binnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik die CD nog ergens heb laten slingeren op een van mijn websites
weet alleen nog niet welke![]()
k, het hoeft van mij niet perse vandaag hoor, als je alleen daarvoor op en neer moet, maar goed, ik ga nu effe camper waterleiding systeem reiniger haeln, ben over een uurtje zeker weer thuisquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
in de Arena wel zei ze
[..]
ik ben thuis met de oudste, als ze terug is rij ik wel ff bij je langs.
ja is goed ik kijk welquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
k, het hoeft van mij niet perse vandaag hoor, als je alleen daarvoor op en neer moet, maar goed, ik ga nu effe camper waterleiding systeem reiniger haeln, ben over een uurtje zeker weer thuis
Yep, hoeveel hangen er inmiddels aan ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef bwt het volgende:
en ook nog eens traag omdat een bepaald persoon een stukkie geluid wilt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |