quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ook, ga ff 4 cd´s ilse de lange beluisteren![]()
Ik ken artiesten niet bij hun naam, pas na het downloaden kan ik dus mijn oordeel vellen en Maksters reactie inschattenquote:
Nu draait Clean-upquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had toch ook vermeld dat het "relax muziek op de achtergrond" was......quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ken artiesten niet bij hun naam, pas na het downloaden kan ik dus mijn oordeel vellen en Maksters reactie inschatten
Ja die had ik inmiddels ook alquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Nu draait Clean-up
heb ook nog: dear john, livin' on love en world of hurt
als dat voor op de achtergrond is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker met dit soort motoren mag je altijd hier posenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
Mag ik hier effe posen trouwens?
Morgen om deze tijd @ mijn garage:
[afbeelding]
Orginele uitlaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
[afbeelding]
Thanks!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zeker met dit soort motoren mag je altijd hier posen![]()
![]()
Laser DuoTech komt eraanquote:
Morgenvroeg een regenpak halen bij de Liedlquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik ga hem morgen ophalen als het goed is. Hij staat nu in Overijssel, dus heb gelijk een goed ritje voor de boeg. Jammer van het weer alleen.![]()
en het is een honda.quote:
Kleding heb ik uiteraard nogquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Morgenvroeg een regenpak halen bij de Liedl![]()
Ik lees je posts zonder smilies al lang niet meer, tenzij er nog een linkje in staatquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef bwt het volgende:
[..]
ik had toch ook vermeld dat het "relax muziek op de achtergrond" was......![]()
Mooi-weer-poser MF-downtime-pos(t)erquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
[afbeelding]
Faithy ja, die kwam ik 2 weken geleden al tegen in een leuk topic op MFquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik lees je posts zonder smilies al lang niet meer, tenzij er nog een linkje in staat![]()
[..]
Mooi-weer-poser MF-downtime-poserJe bent net zo erg als Faithy
Maar wel een mooie bike hoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik lees je posts zonder smilies al lang niet meer, tenzij er nog een linkje in staat![]()
[..]
hier ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Faithy ja, die kwam ik 2 weken geleden al tegen in een leuk topic op MF.
Thanks!![]()
Nee, hoe sensationeel dat ook zou zijnquote:
WHAHAHAHA, en ze heeft zelf haar A rijbewijs nog niet eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, hoe sensationeel dat ook zou zijn
Het was het topic "Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker" op motor-forum.
Volgens mij lezen marcel en vriendin hier mee.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij lezen marcel en vriendin hier mee.
Toestroom van content is zojuist gestaakt.![]()
Of toch niet, lesje router/firewall configureren kan ie wel gebruiken dus we leechen gewoon vrolijk verder.![]()
D'r zitten ook echt zulke mongolen tussen.quote:
Was heerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm zonnetje schijnt hier nu al een tijdje.. ga even buiten kijken en eventueel een stukkie rijden
Netjes, gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
[afbeelding]
Thanks!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Was heerlijk![]()
Ik ging eerst richting het oosten, maar toen kwam ik onder een lading heeeeele donkere wolken terecht![]()
Ben toen naar het westen gereden en daar was de lucht vrij blauw, met slechts enkele wolkjes. Heerlijk gereden![]()
[..]
Netjes, gefeliciteerd![]()
Schuifschade is meestal niet zo extreem, soms heb je van die pechvogels die bij een klein klapje hun motor al total loss weten te rijden. Een motor met schuifschade daalt meestal wel in prijs, kan je daar zelf wat leuks van maken of ben je sowieso van plan je motor om te bouwen dan kan dat in je voordeel werken dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef Nordic_Blue het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het idee om een motor met lichte schade te kopen, zoals schade van een schuiver?
Ach, ieder heeft zo zijn fetish. De een laat zijn vriendin gangbangen, de ander krijgt hem al omhoog door slechts de verhaaltjes erover te lezen. Heeft wel wat spannends zo he, in de privé erotisch getinte gesprekken en fotokes te lezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef hollander172 het volgende:
Ik lach me echt helemaal rot hier, zit weer ergens te leechen en d'r komt een complete soap voorbij.
![]()
Zij wil een keer een uitstapje met een dame en hij wil zijn vriendin een keer laten bangen door een groepje.Daarnaast scharrelt ie nog met wat exen, mailt een plaatje van zijn leuter naar iedereen door die er ook maar om vraagt en dit alles wordt prachtig geillustreerd met plaatjes, logs, opgeslagen mailtjes etc. etc.
De rest van het verhaal bespaar ik jullie maar...Zo bont maken ze het zelfs in GTST niet.
Ziet er wel goed uit die bike ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:50 schreef Nordic_Blue het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)A%253D%253D%26df%3D1
zoiets dus (sorry voor de lange link)
Als je de ruimte en de juiste appatuur hebt en ook nog eens handig bent, heb je hem in een week of 2 weer zo goed als nieuw. Mooier misschien nog wel...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Nordic_Blue het volgende:
idd, was gister nog niet, en was hier in de buurt.
persoonlijk vind ik dit soort schade totaal niet erg![]()
fighter makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef Nordic_Blue het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het idee om een motor met lichte schade te kopen, zoals schade van een schuiver?
Hier (Flevoland) valt het meestal wel mee met het weer..quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
succes, is te hopen dat je beetje weer hebt![]()
En als je pech hebt rost je schakelpook door je bak heen. Maar das alleen bij Honda'squote:Op donderdag 25 mei 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schuifschade is meestal niet zo extreem, soms heb je van die pechvogels die bij een klein klapje hun motor al total loss weten te rijden. Een motor met schuifschade daalt meestal wel in prijs, kan je daar zelf wat leuks van maken of ben je sowieso van plan je motor om te bouwen dan kan dat in je voordeel werken dus.
Wel even goed controleren dus, maar er gaan zoveel mensen weleens neer met de motor. Wat je ermee beschadigd zijn hooguit de rem/koppelingshendels, uitlaat, stepjes en in wat extremere gevallen clip-ons en ander grut. Verder is het vaak wel ok
quote:
Ik ben geen newbiequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef stinkie het volgende:
Jezus, is het elke keer dat ik ff weg ben tijd voor newbe's ofzo
Jammer van dat framequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo zou die eruit zien met R1 kont
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:28 schreef kratjuh het volgende:
Nog effe snel postje om m'n posthistory bij te houden
De verbazing over zoveel onbenulligheid stijgt idd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft zo zijn fetish. De een laat zijn vriendin gangbangen, de ander krijgt hem al omhoog door slechts de verhaaltjes erover te lezen. Heeft wel wat spannends zo he, in de privé erotisch getinte gesprekken en fotokes te lezen
Voorheen Suzuki, en...Honda's gaan niet stukquote:
Valt te regelen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Voorheen Suzuki, en...Honda's gaan niet stuk
Hij zei kapot, niet totalquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij gaat als testpiloot fungeren?![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Voorheen Suzuki, en...Honda's gaan niet stuk
volgens mij is niet iedereen het daarmee eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
En als je pech hebt rost je schakelpook door je bak heen. Maar das alleen bij Honda's
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is niet iedereen het daarmee eens
Neuh, nieuw topic.quote:
Mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, nieuw topic.Wie spemt hem even vol?
dat zijn er nog 27 26 hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, nieuw topic.Wie spemt hem even vol?
Begin je nou zelf over sex oh vrome moslim?quote:
Best.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik?
Ome?quote:Ah toeeeee ome hollander![]()
van plan te stikken in een nootjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh joepie het wordt opgemerkt![]()
Now I can die happy![]()
roodquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Of rood. Een rood frame, dat is best origineel. Bovendien wordt ie dan nog sneller![]()
Ik ook van jou hoorquote:
Wie weetquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
van plan te stikken in een nootje
Hou je smoelquote:
dan erf ik van jou vast wel je zo goed als nieuwe achterbandjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
[..]
Wie weet![]()
[..]
Hou je smoel![]()
Ga eens gauw topic volspammen en vergeet het telraampje in de OP niet.quote:
Wacht even, ik ros eerst nog even spijker door het canvasquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan erf ik van jou vast wel je zo goed als nieuwe achterbandje![]()
Ik heb geen telraam nodig hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga eens gauw topic volspammen en vergeet het telraampje in de OP niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |