Vakkenvullen hequote:
Dank u, het was weer geweldig, de baas over de zeik geholpen en geestdodende activiteiten uitgevoerd.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we stichting correlatie bellen ?![]()
Je mag ook gewoon opscheppen dat je neukt met fotomodellenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reminds me, in februari had ik een date met een vrouw die ik de volgende ochtend bekeek toen ze rechtop zat in bed. Heeel fotogeniek die buikspieren, en broodmagere lichaam.
Met de nadruk op fotogeniek...... mooi vind ik het niet.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vandaag belde een yamaha-dealert uit Vierlingsbeek, ik mag ff een ritje komen maken op deze beauty, uiteraard zonder dat leuke dempertje......
![]()
[afbeelding]
via
Prachtig dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind em toch zeker een van de top 3 nakeds tegenwoordig
Aldus de kenner
![]()
Zo'n gestoorde dealer hebben ze nog niet gevondenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op telefoontje met de mededeling dat de R1 voor mij klaar staat![]()
![]()
't is dat ik geen kennis heb vam linux/unix/mysql/php/whatevertheyusequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten ze echt onder elke motorvideo van die tering hardrock stink herrie draaien![]()
Laat gewoon die motoren horen en kap die 2de rangs crap herrie af !!
En please kan iemand Martie die internetgoeroe naar MF Headquarters sturen! Wat een gepruts daar zeg
Huilen met de pet op hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:13 schreef bwt het volgende:
o ja, foutje in het nummer?????
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hou je in gedachtenals het zover is dan hoor je van me
![]()
Anders ik niet, anders had ik vrijwillig een avond opgegeven om die gaste te ondersteunenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef bwt het volgende:
[..]
't is dat ik geen kennis heb vam linux/unix/mysql/php/whatevertheyuse
[ehhh]quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Huilen met de pet op hier [afbeelding]
Alexxxx, tyf er maar een slot op en de gene die het lef heeft een nieuwe te openen een ban! [afbeelding]
Wel een toffe TT en OPJammer dat je de TT niet met een hoofdletter bent begonnen
ja ja, het is bekendquote:
Kom es ff uit je zandbak vriendquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat zegt u mevrouw, uw huisnummer vergeten? Ooooow, uw rollator kwijt zegt u dat dan
Hier....en nou ophouwe met dat gejankquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar....maar.......ik wil in de zandbak spelen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hier....en nou ophouwe met dat gejank
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hier....en nou ophouwe met dat gejank
[afbeelding]
Allen als je een witte band om je hoofd doet met een rode bal en japanse tekens erop.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Zouden ze me trouwens laten proefrijden op die nieuwe R6 zonder rijbewijs?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Allen als je een witte band om je hoofd doet met een rode bal en japanse tekens erop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |