Ruis...Daar lees ik dus verschillende verhalen over. Sommige mensen vinden hem geweldig...anderen helemaal niet! Lastig! ook las ik dat ie in t donker niet zulke mooie foto;s neemt en dat is toch wel jammer (wil m ook voor concertjes e.d. kunnen gebruiken)quote:Op zondag 9 juli 2006 10:35 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Camera heeft heel veel last van ruis, voor de rest wel mooie camera alleen mis je wel de optische zoeker. Zat zelf eerst ook aan die camera te denken maar ben daar vanaf gestapt en in dezelfde catagorie zijn volgens mij de Sony W70 en de Canon Ixus 60 de beste/betere camera's. Ik probeer alleen er nog achter te komen wie met deze camera's ervaring heeft of kan vertellen welke ik beter kan nemen en waarom.
ja dit kan.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:04 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb deze camera te leen : http://img.pconline.com.c(...)anon_eos_350d_1l.jpg
canon 350 D dus en ik vroeg me af hoe je op de automaat kan fotograferen en kan zeggen dat dat flitsertje NIET uitklapt , dus dat je ergens dat flitsje uit kan zetten.
Is dat mogelijk ?
ok thxquote:Op maandag 10 juli 2006 22:30 schreef NanoBeat het volgende:
op de 300d is dat de "P" stand als ik me niet vergis... In iedergeval de stand naast de automaat
quote:
quote:
Onzin er zal wel bonus voor hem op de sony zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
De verkoper zei dat de canon lang nadacht als je op de afdrukknop drukte dus de actie was al voorbij ... hoe zit dat ?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik twijfel tussen deze 2 camera's :
de canon ixus 60 :
[afbeelding]
( http://www.kieskeurig.nl/(...)C125711E00569432.htm )
en de Sony DSC-W30
[afbeelding]
( http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571180033C26C.htm )
Wie kan me helpen ?
Ik vertrouwde het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onzin er zal wel bonus voor hem op de sony zitten.
Als je goed focust voor afdrukken heb je geen vertraging.
Canon is veel sterker dan de plastic sonytroep
en nee ik heb geen aandelen in die tent
Daarvoor heb je ook speciaal folie wat je er op kunt doenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vertrouwde het ook niet helemaal
hij zei ook dat het schermpje beter was van de sony dan de canon, omdat daar een beschermlaagje omheen zat en bij canon niet
Ik ga hem ook vaak voor uitgaan meenemen dus dat is ook wel belangrijk dat die foto;s in het donker goed zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Elefes het volgende:
[..]
Daarvoor heb je ook speciaal folie wat je er op kunt doenEn zo snel gaat dat nou ook weer niet, als je er een beetje voorzichtig mee bent.
Ik ben ook meer Canon fan dan Sony fan, maar het is heel persoonlijk wat je fijner en beter vindt (qua fotokleuren en bediening bijvoorbeeld).
Ik ken al iemand die deze camera heeft alleen nog niemand die de canon heeft ...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:19 schreef Tha_Flash het volgende:
@ paultjuhhh : ik heb de W-40 van Sony.
ik moet zeggen dat hij erg goed bevalt, maakt zeer goede foto's en heeft een solide behuizing.
De accu gaat erg lang mee.
Ik weet niet waar je woont , maar als dat in de buurt is mag je best er even mee komen spelen. ( + bier )
Sterkte dan maar !!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken al iemand die deze camera heeft alleen nog niemand die de canon heeft ...
Hij heeft hem pas net gekocht (zaterdag) dus weet er nog weinig van...
Ik twijfel nu wel , de sony maakt best aardige foto's , maar iedereen zegt bijna hier dat de canon beter is ... maar de canon is wel een stuk duurder hmmmmmmmmmm
toch bedankt btw
daar zit ik nou ook mee. de canon ixus 60 of 750 of de Sony W 70...quote:
Een vriendin van mij heeft een Ixus, en dat is ook best een leuk apparaatquote:
Dat ligt een beetje aan de prijs/kwaliteit... Hoeveel foto's heeft hij gemaakt? Hoe is de staat van de DSLR? Mag je 'm goed testen vooraf? Vergeet niet goed de sensor te bekijken! Dit zijn enkele vragen die gelijk in mijn hoofd opkomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef jehoeroen het volgende:
Ik sta op het punt om een tweedehands Canon 10D te kopen. (hij is in hele goede staat)
Momenteel heb ik een Canon powershot A510, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een DSLR maar nog geen keuze kunnen maken.
Kan iemand mij vertellen of dit een goede beslissing is.
Dit is wel degelijk van belang aangezien de sluiter maar een x-aantal keer mee gaat. Bijv. bij de 1D is dit ongeveer 150.000 keer. Als je dus een 1D zou kopen die al 145.000 foto's gemaakt heeft, tja, dan moet je binnenkort al weer wat laten vervangen, wat natuurlijk ook geld gaat kosten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef jehoeroen het volgende:
De camera is getest en gecontroleerd in een aparte fotowinkel. En zij zeggen dat hij in een uitstekende staat is. En hun oordeel geloof ik wel want ik heb al veel ervaring met die winkel. Hoeveel foto's hij al heeft weet ik niet.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:00 schreef jehoeroen het volgende:
even de prijs opgezocht. camera plus 28-200mm sigma lens en 1GB CF kaart voor 570 euro.
Ook geen idee, sorry.. ik schroef 'gewone' lenzen op m'n 1Dquote:Heb al wel gezien dat de 10D geen EF-S lenzen ondersteunt. Is dit een groot nadeel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |