Nieuwere "betaalbare" snelle auto's worden ook nog 's steeds groter.quote:
OMG, wat stoer van je!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef Sloper het volgende:
Alfa GT 2.0 Meer zat er niet echt in....viel een beetje tegen eigenlijk...
[ afbeelding ]
Alsof het die Merdeces-rijder ook maar iets boeit dat hij wordt ingehaald, niet iedereen rijdt als een baas op de weg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst in Frankrijk in m'n Twingo 178 gehaald, bergje af. Eerst ff slipstreamen bij een Astra GTC tot de 165, toen kon ik het zelf afmaken. Was vooral leuk voor de dikke Mercedes die voor de Astra reed met een gangetje van 170, word ie ineens door een Twingo'tje ingehaald
Impala's neuken ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Alsof het die Merdeces-rijder ook maar iets boeit dat hij wordt ingehaald, niet iedereen rijdt als een baas op de weg.![]()
Ohja, en bumperkleven met 165km/uur is gewoon extreem dom.
Daar ga ik ook geen stoere verhalen over ophangen, wat hij dus wel doet in de hoop meer respect te krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Impala's neuken ook.
Dus wat is je punt?
Jij hebt het als nickname gekozen, en dan beschuldig je hem van aandacht trekken met iets achterlijks?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Daar ga ik ook geen stoere verhalen over ophangen, wat hij dus wel doet in de hoop meer respect te krijgen.
Ik hang de vlag uit op de dag dat jij dood gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Daar ga ik ook geen stoere verhalen over ophangen, wat hij dus wel doet in de hoop meer respect te krijgen.
Nou, das niet erg aardig ... Maar idd gassen met een koude motor moet toch eens uitgelegd worden. Ach.. hij is zo wel snel warm.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:37 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Die is stuk man. Want het is toch een Renault?
Die heb je van je moeder zeker?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik hang de vlag uit op de dag dat jij dood gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |