Nonsens, herr! Ik heb het gemaakt, maar jij kwam het maar niet ophalen. Tsja, en ik ga zo'n heerlijke cake ook niet weggooien, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met cake maar jij weigert het voor me te maken![]()
Wie woont er dan ook in de buurt van zwolle waar je met bus 100 bij het zwembad moet uitstappenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nonsens, herr! Ik heb het gemaakt, maar jij kwam het maar niet ophalen. Tsja, en ik ga zo'n heerlijke cake ook niet weggooien, natuurlijk.
You're so Qay.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Voor de echte homo
Oh! rpp!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Litso het volgende:
Centraal en even een typo gefixed.
Coelenhage! Je moet bij Coelenhage uitstappen, niet bij het zwembad!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in de buurt van zwolle waar je met bus 100 bij het zwembad moet uitstappen
Volgens mij snap jij het niet helemaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Litso het volgende:
Centraal en even een typo gefixed.
Zo-zo.quote:
Als je tegen de buschauffeur zegt dat je bij het zwembad moet zijn snapt hij het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Coelenhage! Je moet bij Coelenhage uitstappen, niet bij het zwembad!
Zodat het de ontsvenningsfase wordt, bedoel je?quote:
Niet waar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je tegen de buschauffeur zegt dat je bij het zwembad moet zijn snapt hij het wel
Koel. Misschien heb ik je nog gezien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
In Het Zwembad heb ik vroeger nog regelmatig gezwommen.
Als je de typo in de TT maar terugzetquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
En ja ik heb het vorige topic gelezen maar ik weigerd zo'n typo in de OP te laten staan.
Mag ik dan nu weigert zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
En ja ik heb het vorige topic gelezen maar ik weigerd zo'n typo in de OP te laten staan.
I doubt it. Ik ben dan ook 300 jaar ouder. Ik zwom nog in De Veldkamp toen er nog geen water in zat.quote:
Echt welquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[disclaimer]
Dribbel is geen, ik herhaal GEEN kloon van mij!
[/disclaimer]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken! Maar ík woon dichtbij Het Zwembad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
De 100 gaat helemaal niet langs het zwembad. Die gaat over de Zuiderzeestraatweg.
Dat is te lopen vanaf Coelenhage. Paar honderd meter.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken! Maar ík woon dichtbij Het Zwembad.
Tofquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken! Maar ík woon dichtbij Het Zwembad.
Dat was jij toch met die pierenbad-fetisj?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
I doubt it. Ik ben dan ook 300 jaar ouder. Ik zwom nog in De Veldkamp toen er nog geen water in zat.
halte Coelenhage!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was jij toch met die pierenbad-fetisj?
Dat mag, maar het had nog altijd 'weiger' moeten zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik dan nu weigert zeggen![]()
.... Ik weet wel dat je het er om doet.
Nee, jij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou vanheb je het ooit geprobeert dan
![]()
Zie je! Ik ben heel mijn basisschoolperiode in shock geweest.quote:
Mission accomplished.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie je! Ik ben heel mijn basisschoolperiode in shock geweest.
Maar ja. Nu is alles ineens "tof".quote:
Wist ik al. Sjee, je valt in de herhaling!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb een collega in W. wonen. Aan de Goudenregenstraat.
Ik ben dement.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wist ik al. Sjee, je valt in de herhaling!
Stap over op de crack.quote:
Yes!quote:
öh göd...quote:
Groeten terug, hè.quote:
Merci..quote:
Hoiquote:
Nou, het is wel gelijk mooi weer hè, hier.quote:
Uhuh..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, het is wel gelijk mooi weer hè, hier.
Zo blijkens het is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
GMTA!
Euh... Uitleg?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh..Was helemaal teleurgesteld...
Nou ja.. over een paar dagen weer terug naar Ierland..
Je ging toch veel langer blijven daar ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci..
Ben weer terug zeg maar...
[..]
Hoi![]()
Dream on, honey.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben een date, en speciaal daarvoor komt die beeb even overvliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |