Nonsens, herr! Ik heb het gemaakt, maar jij kwam het maar niet ophalen. Tsja, en ik ga zo'n heerlijke cake ook niet weggooien, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met cake maar jij weigert het voor me te maken![]()
Wie woont er dan ook in de buurt van zwolle waar je met bus 100 bij het zwembad moet uitstappenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nonsens, herr! Ik heb het gemaakt, maar jij kwam het maar niet ophalen. Tsja, en ik ga zo'n heerlijke cake ook niet weggooien, natuurlijk.
You're so Qay.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Voor de echte homo
Oh! rpp!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Litso het volgende:
Centraal en even een typo gefixed.
Coelenhage! Je moet bij Coelenhage uitstappen, niet bij het zwembad!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in de buurt van zwolle waar je met bus 100 bij het zwembad moet uitstappen
Volgens mij snap jij het niet helemaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Litso het volgende:
Centraal en even een typo gefixed.
Zo-zo.quote:
Als je tegen de buschauffeur zegt dat je bij het zwembad moet zijn snapt hij het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Coelenhage! Je moet bij Coelenhage uitstappen, niet bij het zwembad!
Zodat het de ontsvenningsfase wordt, bedoel je?quote:
Niet waar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je tegen de buschauffeur zegt dat je bij het zwembad moet zijn snapt hij het wel
Koel. Misschien heb ik je nog gezien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
In Het Zwembad heb ik vroeger nog regelmatig gezwommen.
Als je de typo in de TT maar terugzetquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
En ja ik heb het vorige topic gelezen maar ik weigerd zo'n typo in de OP te laten staan.
Mag ik dan nu weigert zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
En ja ik heb het vorige topic gelezen maar ik weigerd zo'n typo in de OP te laten staan.
I doubt it. Ik ben dan ook 300 jaar ouder. Ik zwom nog in De Veldkamp toen er nog geen water in zat.quote:
Echt welquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[disclaimer]
Dribbel is geen, ik herhaal GEEN kloon van mij!
[/disclaimer]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken! Maar ík woon dichtbij Het Zwembad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
De 100 gaat helemaal niet langs het zwembad. Die gaat over de Zuiderzeestraatweg.
Dat is te lopen vanaf Coelenhage. Paar honderd meter.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken! Maar ík woon dichtbij Het Zwembad.
Tofquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus de hele tijd duidelijk te maken! Maar ík woon dichtbij Het Zwembad.
Dat was jij toch met die pierenbad-fetisj?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
I doubt it. Ik ben dan ook 300 jaar ouder. Ik zwom nog in De Veldkamp toen er nog geen water in zat.
halte Coelenhage!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was jij toch met die pierenbad-fetisj?
Dat mag, maar het had nog altijd 'weiger' moeten zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik dan nu weigert zeggen![]()
.... Ik weet wel dat je het er om doet.
Nee, jij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou vanheb je het ooit geprobeert dan
![]()
Zie je! Ik ben heel mijn basisschoolperiode in shock geweest.quote:
Mission accomplished.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie je! Ik ben heel mijn basisschoolperiode in shock geweest.
Maar ja. Nu is alles ineens "tof".quote:
Wist ik al. Sjee, je valt in de herhaling!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb een collega in W. wonen. Aan de Goudenregenstraat.
Ik ben dement.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wist ik al. Sjee, je valt in de herhaling!
Stap over op de crack.quote:
Yes!quote:
öh göd...quote:
Groeten terug, hè.quote:
Merci..quote:
Hoiquote:
Nou, het is wel gelijk mooi weer hè, hier.quote:
Uhuh..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, het is wel gelijk mooi weer hè, hier.
Zo blijkens het is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
GMTA!
Euh... Uitleg?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh..Was helemaal teleurgesteld...
Nou ja.. over een paar dagen weer terug naar Ierland..
Je ging toch veel langer blijven daar ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci..
Ben weer terug zeg maar...
[..]
Hoi![]()
Dream on, honey.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben een date, en speciaal daarvoor komt die beeb even overvliegen
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef Litso het volgende:
Ik dacht dat je pas later terug zou komen J?
Tijd voor een spoedmeeting in elk geval
Familielid van me staat op het punt te overlijden.. werd vanochtend gebeld dat ik snel terug moest komen..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je ging toch veel langer blijven daar ?
Búúúúh, het zit je niet mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Familielid van me staat op het punt te overlijden.. werd vanochtend gebeld dat ik snel terug moest komen..
Dat is lullig, sterktequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Familielid van me staat op het punt te overlijden.. werd vanochtend gebeld dat ik snel terug moest komen..
sterkte!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
Niet echt.. Kon beter..quote:
quote:
Zenks..quote:
Mja ook wel weer leuk toch om weer thuis te zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet echt.. Kon beter..
[..]
![]()
![]()
[..]
Zenks..*zucht..
Raar om weer thuis te zijn..
Hmm.. zo'n 3 maanden ongeveer..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ook wel weer leuk toch om weer thuis te zijn.
Hoelang ben je nou weggeweest ?
Okee, wel zin in weer ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. zo'n 3 maanden ongeveer..
Over een paar dagen weer terug voor 2 maanden.
Oh zeker.. het is daar geweldig..quote:
Waar slaap je eigenlijk in Ierland, (toch ?) appartement ofzo studentencomplex ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh zeker.. het is daar geweldig..
Deze paar dagen komen er nog een paar vriendinnen langs..
Kan ik er ook weer even tegenaan![]()
Jup Ierland..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar slaap je eigenlijk in Ierland, (toch ?) appartement ofzo studentencomplex ?
Studentenhuis zonder studenten dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup Ierland..
Ik heb een kamer in een groot huis..
5 andere werkende mensen wonen daar..
Heel gezellig.
Wat voor muziek ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Chowi het volgende:
Wat ben ik ineens into mijn muziek, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |