abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38615522
Ik ga voortaan eerst weer hele posts lezen voordat ik met mensen in discussie ga, want als ik dat eerder had gedaan, had ik mezelf een hoop moeite bespaard.

Ten eerste kunnen een aantal nog geen eens het verschil maken tussen zwarte spelers uit Afrika en Zuid-Amerika...zwart is zwart hè...lekker makkelijk.

Ten tweede verdenk ik er een paar van bepaalde denkbeelden te hebben en daar dan vervolgens argumenten bij gaan zoeken. Omdat bepaalde witte fransmannen Zidane nooit als fransman zullen omarmen, moet hij maar voor het Algerijns elftal uitkomen. Hij had daar veel voor kunnen betekenen. Onzin natuurlijk!

Ten derde sommige mensen met waarschijnlijk italiaanse roots moeten maar eens de geschiedenisboeken erop na slaan. De moren hebben hun sporen in Italië achtergelaten....vergeet dat niet! Er is niet tragischer dan zelfhaat. Als je dit allemaal niet snapt, doe geen moeite!!

Ten vierde als we nationalistische gevoelens bepalend laten zijn bij het dan wel of niet uitkomen voor het nationale elftal. Gaat dat dan op afkomst? In mijn woordenboek zijn nationaliteit en afkomst nog 2 verschillende dingen. En niemand zit te wachten op een Japans elftal met 11 genaturaliseerde b-Brazilianen. Dus kom niet met non-argumenten!
Spelers die zelf of wiens ouders of grootouders afkomstig zijn uit voormalige kolonies en die uitkomen voor het land dat vroeger kolonisator was, is een ander verhaal dan Kalou die uit oppurtunisme Nederlander wilt worden.

Blah blah

[ Bericht 23% gewijzigd door Pulu op 07-06-2006 03:13:19 ]
pi_38616012
Dat gelul over donkere spelers moet nu ophouden. Er zijn honderden reakties die totaal geen hout snijden, bij voorbeeld deze: "Ik juich voor Oranje, en niet voor Babel (of Kluivert/ Davids / Seedorf)
wanneer een van deze spelers scoort."
Wat is dan het probleem dat Oranje niet helemaal lelieblank is?
Wie problemen heeft met mensen van andere etniciteit in Oranje, zou een wet hiertegen moeten uitvaardigen.ART. xx: Alleen blonde, bleke, blauwogigen (ARIERS) in ons nationale team.
Benieuwd hoe onze vrienden in het buitenland hun walging hierover laten blijken.
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:47:39 #253
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38616067
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 02:39 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

kom je nou weer met je wit-zwart huidskleur discriminerende opmerkingen????? Heb jij stront voor je ogen ofzo! Ik zeg je toch dat het mij daar niet om gaat lullo!
Echt, alsof je tegen een muur praat...
Enfin, jij kan er ook niets aan doen, sommige hebben meer relativerings- en denkvermogen van God gekregen als anderen
je bent in ieder geval lekker suggestief en opruiend bezig, ventje.
Hij heeft een punt hoor.
Eerder zei je nog dit.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

officieel zijn het Fransen, voor de wet etc. en terecht hoor, want die arme mensen zijn natuurlijk gewoon in het verleden afschuwelijk behandeld door de "bezetter" Frankrijk....maar het blijven uiteindelijk gewoon Afrikanen en zouden voor hun eigen Afrikaanse land moeten (willen!!) spelen!
Over gebrek aan denkvermogen gesproken.
Guadeloupe en Martinique liggen bij Zuid Amerika in de buurt, niet Afrika.
En nee, dat zijn geen Afrikanen maar Fransen die toevallig zwart zijn. Overigens is het vrij lastig een elftal te bouwen met een land waar zo weinig mensen wonen. Of je krijgt het niveau San Marino.
Maar Martinque en Guadeloupe hebben niet eens een nationaal team OMDAT HET FRANSEN ZIJN.
Vergeet ook niet dat spelers die op het hoogste niveau spelen ook nog eens beter worden van zulke wedstrijden.
Dus waarom zou je dan, als je een Fransman bent, niet mogen uitkomen voor dat land?
Trouwens, als je echt zo tof wil zijn. Leer dan eerst zelf eens Nederlands.
Zelfs ik, als buitenlander, erger me mateloos aan je taalfouten. .

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Daggla op 07-06-2006 07:59:12 ]
-
pi_38618951
Wat doen we trouwens met halfbloedjes? Die mogen dus eigenlijk voor beide landen niet uitkomen?

Dus krijgen we dalijk ook een Surinaams-Nederlands elftal, een Marokaans-Turks elftal en een Groenlands-Swaziland elftal?

Of moeten die gewoon voor het 'donkerste' elftal spelen zodat de arische elftallen onbevlekt blijven?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38619826
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 02:24 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Boussata was een uitzondering hoor.
Die koos gewoon voor allebei
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38621744
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 03:05 schreef Pulu het volgende:
Ik ga voortaan eerst weer hele posts lezen voordat ik met mensen in discussie ga, want als ik dat eerder had gedaan, had ik mezelf een hoop moeite bespaard.

Ten eerste kunnen een aantal nog geen eens het verschil maken tussen zwarte spelers uit Afrika en Zuid-Amerika...zwart is zwart hè...lekker makkelijk.

Ten tweede verdenk ik er een paar van bepaalde denkbeelden te hebben en daar dan vervolgens argumenten bij gaan zoeken. Omdat bepaalde witte fransmannen Zidane nooit als fransman zullen omarmen, moet hij maar voor het Algerijns elftal uitkomen. Hij had daar veel voor kunnen betekenen. Onzin natuurlijk!

Ten derde sommige mensen met waarschijnlijk italiaanse roots moeten maar eens de geschiedenisboeken erop na slaan. De moren hebben hun sporen in Italië achtergelaten....vergeet dat niet! Er is niet tragischer dan zelfhaat. Als je dit allemaal niet snapt, doe geen moeite!!

Ten vierde als we nationalistische gevoelens bepalend laten zijn bij het dan wel of niet uitkomen voor het nationale elftal. Gaat dat dan op afkomst? In mijn woordenboek zijn nationaliteit en afkomst nog 2 verschillende dingen. En niemand zit te wachten op een Japans elftal met 11 genaturaliseerde b-Brazilianen. Dus kom niet met non-argumenten!
Spelers die zelf of wiens ouders of grootouders afkomstig zijn uit voormalige kolonies en die uitkomen voor het land dat vroeger kolonisator was, is een ander verhaal dan Kalou die uit oppurtunisme Nederlander wilt worden.

Blah blah
Camerata,

Wat is het verschil dan tussen zwarten in Afrika en Zuid-Amerika? Hebben de Afrikanen soms minder rechten omdat hun koloniale status iets anders is?

Wat is daar onzin aan? Ik zou als Zidane zijnde nooit willen spelen voor een volk dat mij als ik niet zo'n goede voetballer was geweest racistisch zou behandelen. Als hij zich zo Algerijns voelt als hij zegt, kan hij daar toch voor uitkomen.

Ik heb jarenlang op school niets anders gedaan de geschiedenis van Italie bestudeerd .
Het zuiden van het land is inderdaad bezet geweest door de Moren, Carthagers, Fenicieers en ander volk. Gedurende de hele geschiedenis in het Middenlandse zeegebied zijn gebieden veroverd, volken verdrongen en gebieden terugveroverd als je dat niet wist? Zo blijven er maar weinig landen over waar je nationalist mag zijn.
Waar kom jij dan wel niet vandaan om het recht te hebben Moren te haten? Je associeert ze kennelijk met het kwaad. Wat ik persoonlijk totaal niet doe. Het zijn juist mijn vrienden.

Ik heb trouwens geen problemen met een paar Surinamers, Molukkers en een verdwaalde Marokkaan in de Nederlandse selectie. Niet dat mij als buitenlander het Nederlands elftal een zak kan interesseren. Wel heb ik een probleem met de Franse selectie, die Braziliaan bij Tunesie, Camoranesi, Senna, Asamoah, Mpenza ecc.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:15:40 #257
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38624867
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:34 schreef nwknight11 het volgende:
Dat gelul over donkere spelers moet nu ophouden. Er zijn honderden reakties die totaal geen hout snijden, bij voorbeeld deze: "Ik juich voor Oranje, en niet voor Babel (of Kluivert/ Davids / Seedorf)
Wie problemen heeft met mensen van andere etniciteit in Oranje, zou een wet hiertegen moeten uitvaardigen.ART. xx: Alleen blonde, bleke, blauwogigen (ARIERS) in ons nationale team.
Benieuwd hoe onze vrienden in het buitenland hun walging hierover laten blijken.
Ach, de 'discussie' gaat toch nergens meer over. Diegenen die dat zeggen zijn de titel Oranje-fan niet eens waard, geef ze een swastika vlag en zwarte plak-snorretjes. Daar horen ze naar hun gevoel toch meer bij.
The Internets, I needs it..
pi_38625610
TS>> Wat maakt jou meer Nederlander dan bijvoorbeeld een half bloedje die zijn hele leven al bij zijn Nederlandse moeder woont, zijn buitenlandse pa niet kent, netjes ABN praat, geen strafblad heeft e.d.
Alleen het kleurtje?

Weet je eigenlijk wel hoe ziek het is wat je zegt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:07:22 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38626351
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:40 schreef SimtekF1 het volgende:
TS>> Wat maakt jou meer Nederlander dan bijvoorbeeld een half bloedje die zijn hele leven al bij zijn Nederlandse moeder woont, zijn buitenlandse pa niet kent, netjes ABN praat, geen strafblad heeft e.d.
Alleen het kleurtje?

Weet je eigenlijk wel hoe ziek het is wat je zegt.
Inderdaad.
Zoals de TS redeneert is Henry een import-Fransman.
De beste man is geboren en getogen in Frankrijk en 1 van z'n ouders is ook blank, geloof ik.
Ik kan me vinden in wat gezegd wordt dat echt buitenlanders naturaliseren ongewenst is (zoals Kalou), maar iemand die gewoon opgegroeid is in een land moet voor dat land uit kunnen komen.
Ongeacht waar z'n ouders vandaan komen.
-
pi_38626415
Gelukkig zullen we TS nooit op een postzegel aantreffen:

woensdag 7 juni 2006 @ 15:13:13 #261
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38626481
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gelukkig zullen we TS nooit op een postzegel aantreffen:

[afbeelding]
Oh jeej, een neger.
Schandalig dat die zomaar aan sport mogen doen.
Ik opteer dat negers apart moeten sporten.
-
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:20:34 #262
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38626673
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Oh jeej, een neger.
Schandalig dat die zomaar aan sport mogen doen.
Ik opteer dat negers apart moeten sporten.
wat een kinderachtige reactie zeg sukkel
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:22:00 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38626711
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:20 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

wat een kinderachtige reactie zeg sukkel
Geloof me, er zijn er zat die het liever zo zien.
Anders ga je gewoon even inhoudelijk in op de rest. Ofzo.
-
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:37:03 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38627107
ik weet nog dat hitler tijdens de olympische spelen wegging toen een zwarte amerikaan (de we natuurlijk allemaal van naam kennen) een medaille uitgereikt kreeg.

slecht gezelschap om overeenkomstig gedachtengoed te hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38627179
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet nog dat hitler tijdens de olympische spelen wegging toen een zwarte amerikaan (de we natuurlijk allemaal van naam kennen) een medaille uitgereikt kreeg.

slecht gezelschap om overeenkomstig gedachtengoed te hebben.
Gamma
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:27:11 #266
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38628394
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geloof me, er zijn er zat die het liever zo zien.
Anders ga je gewoon even inhoudelijk in op de rest. Ofzo.
eehh....lees jij eerst even alle posts goed door, bijgoochem.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:30:57 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38628527
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Gamma
juistem. daardoor moest ik er ook aan denken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38630736
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:31 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Camerata,

Wat is het verschil dan tussen zwarten in Afrika en Zuid-Amerika? Hebben de Afrikanen soms minder rechten omdat hun koloniale status iets anders is?
Aangezien ervoor jou geen verschil is tussen een zwart persoon uit Afrika en een zwart persoon uit Zuid-Amerika zegt mij al genoeg.
Waar heb ik ooit gezegd dan wel geïmpliceerd dat afrikanen minder rechten zouden hebben. Ik werd schijtziek jouw zelfde riedeltje dat de zwarte spelers van Frankrijk genaturaliseerde afrikanen zijn terwijl Martinque gewoon nog onderdeel is van Frankrijk. Ik ga niet weer alle namen opnoemen van de franse spelers die hun roots hebben op Martinque. In dat opzicht is Martinque is enigszins vergelijkbaar met Suriname. Maar zoals jij dan weer heel tegenstrijdig zei dat je geen moeite hebt met spelers met surinaamse roots in het Nederlands elftal maar wel moeite met Frankrijk. Maar ja dat is je goed recht! Maar wel heeeeeeeeeeeeeeeel krom!!!!!!
quote:
Wat is daar onzin aan? Ik zou als Zidane zijnde nooit willen spelen voor een volk dat mij als ik niet zo'n goede voetballer was geweest racistisch zou behandelen. Als hij zich zo Algerijns voelt als hij zegt, kan hij daar toch voor uitkomen
Ik heb ook al aan je grote vriend Backdoorman proberen uit te leggen maar daar gaan jij en je grote vriend niet op in. Dat de liefde voor het land van je ouders/grootouders of al zou een speler er zelf geboren zijn maar opgegroeid in het land van de voormalig kolonisator NIET ONVERENIGBAAR zijn met de warme gevoelens voor in dit geval Frankrijk. Jullie doen net alsof al die spelers met tegenzin in dan wel het Nederlands Elftal of het Franse elftal of Engelse elftal uitkomen. Blijkbaar redeneren jullie vanuit je eigen nationalistische gevoelens (dat mag), maar daarvoor gelden ze niet gelijk voor iedereen.

Daarnaast kan ik me herinneren dat het franse publiek Zidane een daverend applaus geven toen hij werd gewisseld en dat een witte doelman genaamd Barthez de hele wedstrijd werd uitgefloten. Zullen ze ook al wat hebben tegen kale spelers hebben (ja ik weet het ik trek het in het belachelijke maar daarmee probeer ik alleen maar aan te geven hoe onzinnig je aan het redeneren bent). Omdat er een paar domme franse racisten hem slecht behandelen geldt dat niet gelijk voor alle fransen. Het ligt er aan of je naar het half lege of het half volle glas kijkt
quote:
Ik heb jarenlang op school niets anders gedaan de geschiedenis van Italie bestudeerd .
Het zuiden van het land is inderdaad bezet geweest door de Moren, Carthagers, Fenicieers en ander volk. Gedurende de hele geschiedenis in het Middenlandse zeegebied zijn gebieden veroverd, volken verdrongen en gebieden terugveroverd als je dat niet wist? Zo blijven er maar weinig landen over waar je nationalist mag zijn.
Waar kom jij dan wel niet vandaan om het recht te hebben Moren te haten? Je associeert ze kennelijk met het kwaad. Wat ik persoonlijk totaal niet doe. Het zijn juist mijn vrienden.
quote:
Vriend ik zet dit niet voor niets neer. Sommige italianen (en ik verdenk jou ook ervan) denken dat ze mooi raszuiver onbevlekt volk(met uitzondering van het rijke Noord-Italië) zijn, maar zoals ik al eerder zei de Moren hebben wel degelijk hun sporen (daarmee doel ik eigenlijk genetische sporen) achtergelaten.
Ik zei verder niks over het haten van Moren. Ik zei er niks tragischer dan zelfhaat, maar misschien gaat wat ik bedoel wel boven je pet. Die zelfhaat moet je terugkoppelen naar de genetische sporen die de Moren hebben achtergelaten (maar dat zal je niet zo gauw teruglezen in Italiaanse geschiedenisboeken, want het feit dat er italianen rondlopen met moors bloed (al is het honderden jaren geleden) wordt liever ontkend vanwege schaamte dan omarmd als een verrijking
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:34 schreef nwknight11 het volgende:
En verder sluit ik me hierbij aan!
pi_38644680
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:34 schreef Pulu het volgende:

[..]

Aangezien ervoor jou geen verschil is tussen een zwart persoon uit Afrika en een zwart persoon uit Zuid-Amerika zegt mij al genoeg.
Waar heb ik ooit gezegd dan wel geïmpliceerd dat afrikanen minder rechten zouden hebben. Ik werd schijtziek jouw zelfde riedeltje dat de zwarte spelers van Frankrijk genaturaliseerde afrikanen zijn terwijl Martinque gewoon nog onderdeel is van Frankrijk. Ik ga niet weer alle namen opnoemen van de franse spelers die hun roots hebben op Martinque. In dat opzicht is Martinque is enigszins vergelijkbaar met Suriname. Maar zoals jij dan weer heel tegenstrijdig zei dat je geen moeite hebt met spelers met surinaamse roots in het Nederlands elftal maar wel moeite met Frankrijk. Maar ja dat is je goed recht! Maar wel heeeeeeeeeeeeeeeel krom!!!!!!

[..]

Ik heb ook al aan je grote vriend Backdoorman proberen uit te leggen maar daar gaan jij en je grote vriend niet op in. Dat de liefde voor het land van je ouders/grootouders of al zou een speler er zelf geboren zijn maar opgegroeid in het land van de voormalig kolonisator NIET ONVERENIGBAAR zijn met de warme gevoelens voor in dit geval Frankrijk. Jullie doen net alsof al die spelers met tegenzin in dan wel het Nederlands Elftal of het Franse elftal of Engelse elftal uitkomen. Blijkbaar redeneren jullie vanuit je eigen nationalistische gevoelens (dat mag), maar daarvoor gelden ze niet gelijk voor iedereen.

Daarnaast kan ik me herinneren dat het franse publiek Zidane een daverend applaus geven toen hij werd gewisseld en dat een witte doelman genaamd Barthez de hele wedstrijd werd uitgefloten. Zullen ze ook al wat hebben tegen kale spelers hebben (ja ik weet het ik trek het in het belachelijke maar daarmee probeer ik alleen maar aan te geven hoe onzinnig je aan het redeneren bent). Omdat er een paar domme franse racisten hem slecht behandelen geldt dat niet gelijk voor alle fransen. Het ligt er aan of je naar het half lege of het half volle glas kijkt

[..]

[..]

Vriend ik zet dit niet voor niets neer. Sommige italianen (en ik verdenk jou ook ervan) denken dat ze mooi raszuiver onbevlekt volk(met uitzondering van het rijke Noord-Italië) zijn, maar zoals ik al eerder zei de Moren hebben wel degelijk hun sporen (daarmee doel ik eigenlijk genetische sporen) achtergelaten.
Ik zei verder niks over het haten van Moren. Ik zei er niks tragischer dan zelfhaat, maar misschien gaat wat ik bedoel wel boven je pet. Die zelfhaat moet je terugkoppelen naar de genetische sporen die de Moren hebben achtergelaten (maar dat zal je niet zo gauw teruglezen in Italiaanse geschiedenisboeken, want het feit dat er italianen rondlopen met moors bloed (al is het honderden jaren geleden) wordt liever ontkend vanwege schaamte dan omarmd als een verrijking

[..]

En verder sluit ik me hierbij aan!
Ik heb moeite met Frankrijk omdat dat hele elftal bestaat uit allochtonen. Dit in tegenstelling tot het Nederlands elftal. Vandaag vond ik het ook weer een schande bij Frankrijk-China. Welk fatsoenlijk land zou het trouwens accepteren als het hele elftal allochtoon is? Dit zou in Italie of Spanje nooit geaccepteerd worden. Laat Frankrijk dan maar de gevolgen voelen van hun veroveringsdrang en het onderwerpen van andere volkeren.

Zidane krijgt een aplaus omdat hij de beste speler ter wereld is was. Als hij een gewone Algerijn was, werd hij met de nek aangekeken. Of wou je soms ontkennen dat het Front National voor niets zoveel stem krijgt??? Barthez wordt uitgefloten omdat hij een grabbelende clown is.

Ja ik denk dat het Italiaans volk een mooi raszuiver onbevlekt volk is en hoop dat het zo blijft, is daar iets mis mee? Mijn ondertitel zegt genoeg "Het Italiaanse volk heeft met zijn bloed het Rijk gecreeerd, zal het bevruchten met zijn werk, zal het verdedigen met zijn wapens tegen wie dan ook!" Je theorie over Moors bloed/zelfhaat e.d slaat werkelijk nergens op. (Tevens slaat je bewering dat Noord-Italianen minder racistisch zouden zijn nergens op. Al eens van de Lega Nord gehoord? )

Dan heb jij ook bijvoorbeeld Duits bloed omdat Nederland in de oorlog door de Duitsers bezet was, tevens Spaans bloed van de tachtigejarige oorlog, bloed van de apen uit de prehistorie enz enz.

Wat ik me afvraag, ben jij autochtoon of allochtoon (zo ja van waar?) ?
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_38644844
Ik heb het gehad met je facistische meuk. Bek dicht en gauw. Gadverdamme wat een smerig mannetje ben je.

Het zijn Fransen en de gemaakte term "allochtoon" is niet relevant en dan nog een beetje vragen of iemand autochtoon of allochtoon is, alsof dat relevant is. Bek houwe. Smerige facist.

[ Bericht 3% gewijzigd door sampoo op 08-06-2006 10:43:59 ]
pi_38644929
Leren lezen leren lezen maar we kunnen eindeloos doorgaan....jij en je grote vriend gaan op de wezenlijk goede argumenten van mij niet in. Dat hoef je ook niet meer te doen, want ik ben dit onderwerp meer dan zat. Helemaal omdat ik in herhaling ga vallen. Jij en je grote vriend Backdoorman (waarschijnlijk kan forzarob zo bij jullie aan tafel schuiven) zien liever een mooi 'raszuiver' elftal op het veld staan. Helaas voor jullie is de werkelijkheid anders!

By the way Frankrijk heeft al de gevolgen van hun veroveringsdrang al ondervonden. Ze werden in 1998 wereldkampioen en in 2000 europees kampioen. Hmmmmmmmmmmmm!

Nog ff voor de goede orde (want goed lezen blijft een kunst en daarnaast zaken in een bepaalde context lezen is nog lastiger). De invloeden van de Moren zijn vooral in de zuidelijke delen van Italië terug te vinden. In Noord-Italië zijn daarvan nauwelijks sporen van terug te vinden. Noord-Italië is een bolwerk van extreem-rechtse nationalistische en facistische stakkers. Dat hoef jij mij niet uit te leggen.

Omdat je het zo graag wil weten zal ik je mijn afkomst vertellen. Ik weet niet waarom dat ter zake doet maar blijkbaar worden er voor jou zo een aantal zaken verklaard. Ik maak geen gebruik van de woorden autochtoon en/of allochtoon omdat voornamelijk wordt gebruikt door mensen die in hokjesgeest denken. En het woord allochtoon wordt vooral gebruikt om alles wat 'NIET WIT' is op een hoop te gooien. Terwijl er een wereld van verschil is tussen een Turk en Marokkaan (maar omdat ze islamiet zijn, worden deze 2 bevolkingsgroepen graag tezamen genoemd)...er is ook een wezenlijk verschil tussen een Surinamer, Antiliaan en een Arubaan, maar dat hele rotzooitje komt toch allemaal uit Zuid-Amerika wordt lekker allemaal op een hoop gepleurd.

Oh ja bijna vergeten. Ik heb een mooie blonde arische hollandse moeder met groen-grijze ogen en mijn vader komt uit Suriname.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pulu op 08-06-2006 11:39:46 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 02:36:20 #272
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38644933
Gelukkig bestaat 'de kabel' niet meer, aangezien bogarde en snuivert (en de rest in feite ook) weg zijn. Nigel de Jong is typisch zo'n n****r die bij 'de kabel' had gekund, maar de andere donkere jongetjes zijn gelukkig gewoon lief.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38644938
Is de server van Stormfront down of zo?
  donderdag 8 juni 2006 @ 04:15:31 #274
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38645110
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef ForzaRob het volgende:
Als ik Fransman zou zijn zou ik geen enkele binding meer hebben met het Franse elftal, ik bedoel ,kom op , er spelen 3 echte Fransen in het team, de rest zijn allemaal geimporteerde Afrikanen.
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef ForzaRob het volgende:
Nu heb ik een beetje gekeken naar het onder de 19 tournooi en daar is het echt erg. Ik geloof dat er bij Nederland maar 3 echte Hollanders op het veld lopen.
kneus, dus alleen met blond haar en blauwe ogen ben je een echte 'hollander'?
zielige discriminerende zwakzinnige idioten zoals jij zorgen er mede voor dat onze nieuwe nederlanders niet eens willen integreren
want ja, je hoort er toch nooit bij he?

Zeg dan gewoon dat je een hekel hebt een negers, want het lijkt me niet dat je een probleem hebt met indische jongens zoals Van persie, heitinga, landzaat, van bronckhorst?
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38645920
Wat zijn sommige mensen toch onwetend, echt zielig om te lezen hoe sommige mensen denken over hun gekleurde medemens.

Wat ik me nu helemaal af vraag he, hoe zijn jullie in het dagelijkse leven?
Doen jullie dan ook zo neerbuigend tegen iemand met een ander kleurtje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')