pfff daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef Tjabbo het volgende:
ff voor de liefhebberts
een zelfgeschoten filmpje van de suprameeting van vorige week
De bigass supras.nl meeting movie
let op, 377mb download
Die heet hier een Chevrolet Nubria.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef lipje het volgende:
top gear's a famous star in a reasonbly priced car autotje
nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef lipje het volgende:
top gear's a famous star in a reasonbly priced car autotje
in het begin ligt hij ook dood en dood stil in het water als hij voor bij komtquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:08 schreef Hugster het volgende:
Ik vond voor de bootjesfappers nog een filmpje op mijn hdd wat ik maar even geupload heb
Een Callan C-43 aan de slag op het water![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
TERINGquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
gevonden
2 x hydroplane turbine
7000pk
40.000 lb/ft
206,7 mp/h (332 km/h)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond al dat BoJo er zo weinig was.....
Topcrimineel Dino S. opgepakt
Nou en, dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kentie daarna meteen weer richting de richtbank en de spuiter
voor de 25ste keer
Wees gerust, ik rij alleen maar in toffe oto's.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Als je maar uit zeeland wegblijft en m'n volvo met rust laat
Ik zit nog steeds beneden en mijn vader staat al aangemeld.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees gerust, ik rij alleen maar in toffe oto's.
als in niet in de buurt komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees gerust, ik rij alleen maar in toffe oto's.
Mag ze wel achter het hondenrek?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
als in niet in de buurt komen
Er in rijden was toch al geen optie
Weet ik... Maar ik vond het gewoon een geile gedachte.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik die zou hebben wel ja
Ik heb geen stationcar dude![]()
Mja als je toch op een neukpartij uit bent zit dat kutrek alleen maar in de weg joh..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik... Maar ik vond het gewoon een geile gedachte.
Oh ja jij neukte met honden he?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je toch op een neukpartij uit bent zit dat kutrek alleen maar in de weg joh..
quote:
Zo leuk was ie toch niet?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
scherp +1 en hoogste nieuwe binnenkomer dus topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week!
het enige merk wat in Nedelrand ruim verkrijbaar is waar ik nog geen foto's van hebquote:
Het ging over ijsmeis in de kofferbak geen hondenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je maakte het me inderdaad TE makkelijk
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
scherp +1 en hoogste nieuwe binnenkomer dus topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week!
ook geen ijsmeisquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het ging over ijsmeis in de kofferbak geen honden![]()
Er komt geen hond in mijn auto nondeju![]()
tis dan ook geen scherp +2 maar gezien niemand anders scherp is is het toch de topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week!quote:
niet vreemd, echt foto-waardig zijn ze nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het enige merk wat in Nedelrand ruim verkrijbaar is waar ik nog geen foto's van heb(Chevrolet zuid korea dan he? heb vele tientallen Amerikaanse, Canadese en zo er op)
Soms sta ik voor een, en dan denk ik: "zal ik, voor het archief?"quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet vreemd, echt foto-waardig zijn ze niet
vast welquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms sta ik voor een, en dan denk ik: "zal ik, voor het archief?"
Maar ooit komt er een mongool die zn Chewoo zo verneukt dat ik er een foto van maak
zet een website op zoals scratchmyviper.com ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms sta ik voor een, en dan denk ik: "zal ik, voor het archief?"
Maar ooit komt er een mongool die zn Chewoo zo verneukt dat ik er een foto van maak
Hm, IS een idee... Maar ik heb geen zin mn handje op te houdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zet een website op zoals scratchmyviper.com ofzo
D'r was een gast met een Viper die mensen 'm liet bekrassen en verneuken om zo een andere auto te kunnen kopen.
D'r was ook een gast die via een site (Google AdSense en mensen oproepen om te doneren voor filmpjes) een X-Box kocht puur om 'm kapot te maken.
Ik zou zeggen ... start een site, vraag om donaties en ga namens Fok een ECHTE (off)-road-test aan met een tweedehands Chewoo
Dan doen we het met z'n allen namens Fokquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, IS een idee... Maar ik heb geen zin mn handje op te houden
Ah, een PTA project. Dus een auto kopen, hem verneuken op een meet, en daar een puike film van draaienquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan doen we het met z'n allen namens Fok
en noemen het "The First real road-test: Testing a car until it is no more"
En dan ook echt een video van een uur samenstellen met aan het begin vrij serieuze tests die steeds heftiger worden (denk Toyota HiLux @ Top Gear)
Serieus? Want alles is mogelijk. Maar dan moeten we wel wat meer plannen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, een PTA project. Dus een auto kopen, hem verneuken op een meet, en daar een puike film van draaien
Klinkt goed. Start jij een topic (met puikende OP), dan neem ik contact op met PR
Serieusquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Serieus? Want alles is mogelijk. Maar dan moeten we wel wat meer plannen.
Ik weet nog niet wanneer ik vakantie hebquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
D.Rose we zitten aan 12 en 13 Augustus te denken... wat jij?
het zijn een zaterdag en een zondag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik vakantie heb
Maar mocht het mij uitkomen wil ik zeker ff langskomen
2 dagen denk ik niet
24 juniquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe is het met die auspuff van je rose?
quote:Zaterdag:
15:30 - Venlo
16:00 - Vertrekken
19:00 - Aankomst Hotel/pension inchecken
19:30 - Chillen/Eten/Zuipen
Zondag:
9:00 - opstaan, ontbijten, uitchecken
10:30 - Nordschleife
Ergens rond de middag lunchen, misschien is het Nurburg museum open en kunnen we daar langs.
Daarna kijken we wel of we nog wat willen rijden of dat we aftaaien.
is het daar veilig parkeren?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
en dat tussen 16:00 en 19:00 rijden we ganz binnendoor door de Eiffel naar Nurburg. Hele vette route![]()
het is een mekka van auto liefhebbers, wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is het daar veilig parkeren?
Mocht ik gaan dan zou ik namelijk de Vette meenemen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even een dutje doen, ik voel me belabberd
dat je als autodief daar moet wezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is een mekka van auto liefhebbers, wat denk je zelf![]()
Als ik als dief moeten kiezen tussen een vette een ferrari 430 of een Porsche Gt3.... ik denk dat ze de vette laten staan hoorquote:
Jij denkt dat ze geen smaak hebben?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik als dief moeten kiezen tussen een vette een ferrari 430 of een Porsche Gt3.... ik denk dat ze de vette laten staan hoor
ik dacht het jij zegt hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik als dief moeten kiezen tussen een vette een ferrari 430 of een Porsche Gt3.... ik denk dat ze de vette laten staan hoor
Lange rechte stuk aan het einde van de rit?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:58 schreef D.Rose het volgende:
maar ff iets anders
hoe hard kun je op de ring?
he, does lievquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
rwd met 450? pk bijna geen uitloop stukken..... ik zou hem thuis laten![]()
Genoeg om de top te proberen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lange rechte stuk aan het einde van de rit?Haaaaaard
als je weet hoe de bochten lopen heb je 1 stuk dat naar beneden loopt waar je flink kunt versnellen, daarna later heb je een rechter stuk maar daar moet je klimmen. En daar merkte ik dat ik even moeite had. Ik kwam niet verder als 180.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:58 schreef D.Rose het volgende:
maar ff iets anders
hoe hard kun je op de ring?
neequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lange rechte stuk aan het einde van de rit?Haaaaaard
90 pk op net geen 1.2 ton, dat wordt lachenquote:
Kan me herinneren dat ik in filmpjes daar mensen gewoon volgas door heb zien gassenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
na die bocht komt de brug en dat is eigenlijk het punt dat je gas moet lossen en je even hebt om je remmen te laten afkoelen want je moet sowiezo naar binnen toe. Je kan niet door rijden zoals in de spelletjes.
helemaal okayquote:
is toch niet van mijquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
anders parkeren we hem in met de vw van TF![]()
ze doen jaarlijks onderhoud aan de baan, er zitten nog 2 plekken in (o.a. Flugplatz) waar als je een serieuze auto hebt los zou kunnen komen maar daarna gelijk de bocht gaat missenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
http://b.f1-facts.com/ul/a/1311
De ring heeft wel aardige jumps erin zitten trouwens![]()
F1 cars in die tijd kwamen op dat rechte stuk met 4 wielen los van de grond![]()
"Finished with my woman cause she could not help me with my mind"quote:
dat is als je de baan af huurt, van die auto testers enzo timen dan zo hun 2de ronde zodat die sneller is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ik in filmpjes daar mensen gewoon volgas door heb zien gassen![]()
Bummer dan...
Ik wil wel vliegen hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze doen jaarlijks onderhoud aan de baan, er zitten nog 2 plekken in (o.a. Flugplatz) waar als je een serieuze auto hebt los zou kunnen komen maar daarna gelijk de bocht gaat missen![]()
ga je gang, als je de vangrail in rijd is het helemaal je eigen schuldquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil wel vliegen hoor![]()
In m'n simulator vloog ik een keertje of 4 per rondje![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet dat maar op weg daarheen daar vandaan
denk dat niemand je kan bijhoudenquote:
tegen die tijd heb ik volgends mij m'n t5 niet meer men en tegen die tijd heb ik m;n motorrijbewijs of ben ik voor de 1e keer gezaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga je gang, als je de vangrail in rijd is het helemaal je eigen schuld![]()
dat kan in NL ook wel hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef lipje het volgende:
och ik wil mijn top ook wel eens uitproberen. Ik heb m pas een maand of twee en nog niet buiten Nederland geweest. Nou is die top ook niet zo bijzonder (177 km/u)
was mijn vraag ook al, site is wel goed denk ik. Mooi overzicht. Maar het is wel de bedoeling het bij bekenden uit de SC te houdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
trouwens:
site bouwen???
algemeen pta topic nog maken of houden we het puur vanuit de SC???
Aan een oostblokker?! En hier gaat het foutquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
was mijn vraag ook al, site is wel goed denk ik. Mooi overzicht. Maar het is wel de bedoeling het bij bekenden uit de SC te houden![]()
![]()
Overigens als de datum door iedereen geOKayed is, moeten we gaan inschrijven bij mij. Dan kan ik gaan reserveren. Wellicht vraag ik dan ook om van te voren het geld aan mij over te maken.![]()
![]()
ssshhhhhtttquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aan een oostblokker?! En hier gaat het fout![]()
had zaterdag een vriend in de auto die nog nooit in een auto had gezeten die harder ging dan 160quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb m'n top ook nog nooit gehaaldbij 220km/h vond ik het tot nu toe wel genoeg in nederland
Ik ben nog niet verder dan 160 km/u gekomenquote:
bij 230 gingen mijn buitenspiegels hetzelfde doen als die van de F1 wagensquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb m'n top ook nog nooit gehaaldbij 220km/h vond ik het tot nu toe wel genoeg in nederland
Je mag het ook aan mij overmakenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aan een oostblokker?! En hier gaat het fout![]()
ik houd meestal als leidraad aan nergens meer dan 50 te hard te rijdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder dan 160 km/u gekomen![]()
Maar ik durfde t niet. (rijbewijs kwijt enzo, was op een 100km/u weg)
site zal ik dan morgen eens mee beginnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
was mijn vraag ook al, site is wel goed denk ik. Mooi overzicht. Maar het is wel de bedoeling het bij bekenden uit de SC te houden![]()
![]()
Overigens als de datum door iedereen geOKayed is, moeten we gaan inschrijven bij mij. Dan kan ik gaan reserveren. Wellicht vraag ik dan ook om van te voren het geld aan mij over te maken.![]()
![]()
Ik zag dat ik m'n antenne eraf kon schroevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij 230 gingen mijn buitenspiegels hetzelfde doen als die van de F1 wagens![]()
![]()
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik houd meestal als leidraad aan nergens meer dan 50 te hard te rijden
Mensen die nu al zeker weten dat ze mee willen kunnen mailen naar bojan @haaima.com (spatie weg halen).quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
site zal ik dan morgen eens mee beginnen![]()
geld lijkt me wel logisch, tis iig niet de bedoeling dat jij alles gaat voorschieten natuurlijk![]()
ben ik de eerste aangemeldequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mensen die nu al zeker weten dat ze mee willen kunnen mailen naar bojan @haaima.com (spatie weg halen).
Ik mail TF dan wel de aanmeldingen door voor de site. Wellicht leuk om plaatjes van de auto's erbij te doen met de specs![]()
![]()
Als de Sol klaar isquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mensen die nu al zeker weten dat ze mee willen kunnen mailen naar bojan @haaima.com (spatie weg halen).
Ik mail TF dan wel de aanmeldingen door voor de site. Wellicht leuk om plaatjes van de auto's erbij te doen met de specs![]()
![]()
die link mag TF ook ff toevoegen aan de site morgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:36 schreef Googolplexian het volgende:
zo
ben ik weer
en gezien er weer Nur gepraat wordt nog maar eens de link : http://www.wachabase.com/temp/nur
Ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ja rustig maar
wat ga je eigenlijk allemaal doen?![]()
top toch? Of wil je 200 mensen op de ring en in het hotel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het dus verboden om buiten PTA SC te posten
aangezien de aanmeldingen via mij gaan, ben ik ook de persoon die bepaalt of je mee mag of niet. Ken ik je niet, kom je nooit in de SC dan heb je pechquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu is het dus verboden om buiten PTA SC te posten
schopquote:
tis gelukkig geen 500 km over bochtige weggetjes hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:50 schreef Googolplexian het volgende:
Lijkt me idd wel een goed plan om het klein te houden (om mee te beginnen)
10 - 20 onbekenden die bij elkaar proberen te blijven gedurende een rit van 500+ kilometer over bochtige weggetjes is meer dan genoeg om het zo eens uit te proberen.
hmmz, nog maar een keer gemailedquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
je staat op de lijst. Maar ik heb je mail niet ontvangen![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis gelukkig geen 500 km over bochtige weggetjes hoor![]()
Maar voorderest, eensch![]()
True...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Schnappik ... ik bedoel maar dat het al moeilijk is om 50 kilometer met 5 onbekenden in colonne te rijden. Laat staan (vanaf Venlo 120 kilometer?) met meer dan 50 auto's. Dan beter daar afspreken en met een select groepje touren
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef ThaFreak het volgende:
moet men wel rekening dat ik op de ring er niet meer dan 1 persoon tegelijk mee in wil hebben!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]En bij mij is dat vanzelfsprekend, vanzelfsprekend
Ik denk dan ook dat Chantal de enige is die moedig genoeg is om met me mee te rijdenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik ben ook geen Ring Taxi, 1 persoon tegelijk![]()
Maar ik denk dat er wel genoeg mensen met auto mee gaan dat diegenen zonder auto ook wel een leuke dag hebben. Als passagier is het wel een stukje enger omdat je daar een beetje hulpeloos zit vast te houden![]()
een tweezitter neem ik aan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]En bij mij is dat vanzelfsprekend, vanzelfsprekend
Ik ook, en op 120 km/u wegen kom ik niet zo veel meerquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik houd meestal als leidraad aan nergens meer dan 50 te hard te rijden
Damn dan heb ik Hugo nodig als tegengewichtquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik ben ook geen Ring Taxi, 1 persoon tegelijk![]()
Maar ik denk dat er wel genoeg mensen met auto mee gaan dat diegenen zonder auto ook wel een leuke dag hebben. Als passagier is het wel een stukje enger omdat je daar een beetje hulpeloos zit vast te houden![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef ThaFreak het volgende:
mee naar de ring rijden kunnen er wel 4 bij daar is genoeg ruimte voor.....
op de ring wordt de auto daardoor te zwaar achterin en met zoveel koppel op de voorwielen is dat dan vragen om moeilijkheden![]()
que?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Damn dan heb ik Hugo nodig als tegengewicht
je mag met mij mee de ring opquote:
Moeten IJsmeis en ik en TF dan ook niet mee?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:34 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag met mij mee de ring opOm de auto netjes in balans te houden
![]()
wie zuchte daar na de bochtquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef BoJo het volgende:
karussel in bmw 535d
binnen de SC houden svp.![]()
met geen grip kan dat ook al teveel zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:32 schreef lipje het volgende:
[..]90 Pk en 148 Nm
Echt snel kan t niet gaan
Gaan we naar Laplandquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met geen grip kan dat ook al teveel zijn![]()
en morgen werkenquote:
Ik denk dat ik voor die trip ook maar een setje "net-legale" grooved slicks gesponsord ga regelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met geen grip kan dat ook al teveel zijn![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik![]()
was 8:30 sochtends, mijn ontbijt kwam omhoog![]()
Taalcursus tegenwoordigquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:41 schreef Googolplexian het volgende:
Wat muziek betreft ben ik soms net de Stig
luistert naar: The Trashman : Surfin' Bird
daar houdt de vergelijking op trouwens
need 4wdquote:
die diesel met 500 nm koppel bij 1800 toeren ging maar door manquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lol maar als ik idd net ontbijt hebt gehad kan het best onplezierig zijn
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Taalcursus tegenwoordig
cp. Mastering Swedish part 1
Die heb ik nu ook nodig en meer powerquote:
oefenen bij Bleekemolen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]jup ... zover ben ik nog niet met m'n rijkunsten
hoeken gaat makkelijker mooier met rwdquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook nodig en meer power
Bochtjes hoeken![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hoeken gaat makkelijker mooier met rwd
Dansen is goed voor de beentjes en de oog-been-hand-coördinatiequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Doet hij niet aan inline dansen?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
die diesel met 500 nm koppel bij 1800 toeren ging maar door man
je hebt ook een soort van klim en dan diepe daling waar je echt naar beneden word gedrukt en daarna weer stijl omhoog waardoor het weer de andere kant op gaat... ook niet bevordelijk voor je maaginhoud![]()
eens....quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hoeken gaat makkelijker mooier met rwd
absoluut ... maar met goede wagenbeheersing is rwd toch sneller (behalve op natte of losse ondergrond)quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eens....
maar des te gevaarlijker op de limiet![]()
fwd en 4wd zijn veel makkelijker te corrigeren voor een leek dan het uitbreken van een rwd
werk zequote:
je weet tochquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
De stap van een excuusneger naar ritme is zo gezet
[afbeelding]
Callan al gezien op de 1e pagina?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete neger
Al ken ik eigenlijk alleen maar vriendelijke negers
[afbeelding]
Hot Chocolate!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.muenchner-volkstheater.de/stinfo/kampfneger/neger.jpg
als url dan maar
Wat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Callan al gezien op de 1e pagina?
[afbeelding]
Had hem al gevonden jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
[PTA SC] Chewoo Aveo sedan @ 1022 kg
[afbeelding]
Tuurlijk ben je welkomquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Lex, was vandaag in Friesland maar had geen tijd om bij je te komen buurten...
Komt ander keertje welAls je me binnenlaat natuurlijk
[afbeelding]
Da's dan weer mooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkomen ik was vandaag zelf ook amper thuis, dus pastte hier ook neit zo goed.
Wat heb je gedaan dan? Waar ben je precies allemaal geweest?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi
Maar ik was nu ook pas heel laat thuis, en was met m'n baas
[afbeelding]
Scheepswerven bezocht en toeleverancier. Dokkum, Leeuwarden, Rijs geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Waar ben je precies allemaal geweest?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
als je van Dokkum naar Leeuwarden bent gegaan heb je ons huis kunnen zien
Ja, blijf jij inderdaad maar lekker in de randstad, jij zou spontaan dood neervallen bij ons thuis, aan een overdosis frisse luchtquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]angstaanjagende info voor iemand uit de randstad
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, blijf jij inderdaad maar lekker in de randstad, jij zou spontaan dood neervallen bij ons thuis, aan een overdosis frisse lucht
ewwwww ... een natte grot van krap 2 meter en een roze walvis die erin duiktquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je er pornofilms mee kijkt wel ja
De shagging sharkquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ewwwww ... een natte grot van krap 2 meter en een roze walvis die erin duikt
quote:
oquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]voor mij graag de pr0no in proportie. Een straalijzer is daarbij overbodig.
tweedequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:39 schreef Googolplexian het volgende:
Trouwens ... met die Smash My CheWoo actie ... wil je gaan voor een veiling waarbij de hoogste bieder zijn wens qua vernietiging krijgt of wil je een Fok!CheWoo-real-road-test-dvd?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tweede
geld inzamelen om een vehikel te kopen en dan kijken hoe lang het duurt voor hij stuk gaat.. en hoe meer geld er komt hou puiker de auto is die we gaan oprijden.... en dan wel iets stevigs uiteraard....
mag van mij ook een Niva zijn hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en om mij hoeft het niet per se een chewoo te zijn, tenzij PR CheWoo zo gek krijgt om mee te willen werken aan deze stunt
Niva zou zonde zijn, geen zeldzame auto in de prak rijden....quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
mag van mij ook een Niva zijn hoor
quote:
Weet je wat een Volvo 240 kostquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva zou zonde zijn, geen zeldzame auto in de prak rijden....
Een paar reële opties:
Lada 2105
Volvo 240
willekeurige oude Toyota
Alfa 155quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niva zou zonde zijn, geen zeldzame auto in de prak rijden....
Een paar reële opties:
Lada 2105
Volvo 240
willekeurige oude Toyota
Top Gearquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:00 schreef Googolplexian het volgende:
gewoon gaan voor de Top Gear equivelent: CheWoo!
Juist ... en vergelijken doen we altijd met de bestequote:Op donderdag 25 mei 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, tuurlijk zijn ze het beste autoprogramma, maar dat komt omdat de rest troep is
quote:
Er is geen vergeliujkingsmateriaal, want er is maar 1 autoprogramma dat geen reclamespot isquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... en vergelijken doen we altijd met de beste
je denkt toch niet serieus dat Top Gear geen barters heeft?quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is geen vergeliujkingsmateriaal, want er is maar 1 autoprogramma dat geen reclamespot is
denk ik ooit serieus?quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat Top Gear geen barters heeft?
Hmm, voor het autowrakrijdenddemonteerproject?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nevetS het volgende:
[..]
Heb er al een half jaar aan lopen klooien.
Als iemand hier het wil proberen, vraag er geen hoofdprijs voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |