Dat was voor de kantelkiel. Ook wel de tijd van de afgezaagde tandenborstels.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:27 schreef nonzz het volgende:
[..]
Nou veilig. Volgens mij geldt bij de Volvo Ocean race toch een beetje zovan: "Als het heel blijft dan is het te zwaar uitgevoerd, dus kan het de volgende keer wel wat minder sterk/zwaar worden uitgevoerd en als het kapot gaat was het niet ietsje te licht uigevoerd"
Oh jij bent natuurljik goede vrienden met ze en dit hebben ze je net even in de kroeg verteldquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Goh wat waren ze kapot als ik die reacties vandaag in de Sp!ts en Metro las....![]()
40 minuten erover doen om te draaien en hem op te pikken. Man een jumbojet landt 3x in die tijd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Pool het volgende:
Keren.
Keihard op de rem trappen en dan in zijn achteruit schakelen zeker.![]()
Geen idee, jij bent subjectief ik niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:29 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Oh jij bent natuurljik goede vrienden met ze en dit hebben ze je net even in de kroeg verteld![]()
Zoals je eerder zelf al zei: het is geen jumbojet.....:p Bovendien kan ik me best voorstellen dat als je met 40 a 50 knopen wind, een ruime koers vaart en een spinaker op hebt staan dat het dan 40 minuten duur voordat je bent omgekeerd. Ik denk niet dat de bemanning 39 minuten heeft staan twijfelen of ze om moesten keren, en toen besloot een zwieper aan het stuurwiel te geven om hem toch maar even op te gaan halenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
40 minuten erover doen om te draaien en hem op te pikken. Man een jumbojet landt 3x in die tijd.
Inderdaad. Dat wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:30 schreef Pietklaaso het volgende:
Het is kut voor die kerel naja meer voor de nabestaanden maar wel een beetje eigen schuld
Ik heb dat dus echt niet gemerkt. Moest zelfs echt zoeken totdat ik er wat over kon vinden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:33 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wel.
Ik ben het wel met TS eens dat er teveel aandacht aan wordt besteed trouwens.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Camplo het volgende:
Bah wat een gejank op TV en in de krant zeg.
Eén of ander zeilertje (zeilen een sport noemen)
Boten
Hij doet mee, hij schreeuwt in een interview als hardste dat hij altijd aangesnoerd zit, en nu zeggen zijn maatjes dat hij toevallig die plek op het dek had waar hij het minst snel bij de 'aansnoerlijn' kon komen.
Ik heb nog nooit gezien dat het van de ene op de andere seconde zwaar ging onweren en regenen. Die bui zagen ze komen maar hij WAS GEWOON TE LAKS om zich vast te snoeren.
Ik vraag me ook af hoe het 40 minuten kan duren voordat ze hem uit het water visten. Kunnen die boten niet keren ofzo? Echt hè, zeilen whahaha![]()
En nu allerlei stoere verhalen hoe groot man hij wel niet was. Niks groot man, ik vind hem gewoon dom.
Welkom in Nederland. Je leest geen krant, kijkt geen tv?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:34 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik heb dat dus echt niet gemerkt. Moest zelfs echt zoeken totdat ik er wat over kon vinden.
Toch wel maar niet de hele dag. Sommige mensen hebben gewoon een baan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Je leest geen krant, kijkt geen tv?
Waarheid, waarheid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus als ik ga rolschaatsen op de snelweg en verongeluk daarbij dodelijk was ik ook een held?
Hij is een sukkel. Altijd roepen dat veiligheid het belangrijkste is om vervolgens zonder reddingsvest en zonder lifeline op het dek te gaan dansen bij windkracht 11. Nee, dan ben je echt een superhero, en een voorbeeld voor iedereen die veiligheid ook erg belangrijk vind.
Draai het eens om knul, een gevaarlijke zeiltocht maken terwijl je vrouw zwanger is en je een dochtertje hebtquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Ludwig het volgende:
Oh ja, die gast laat een zwanger vrouw en een dochtertje achter. Hoe verrot dat i kan jij natuurlijk niet begrijpen.
Dus je mag ook alleen bij de brandweer o.i.d. als je single bent? Beetje zinloze opmerking.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Draai het eens om knul, een gevaarlijke zeiltocht maken terwijl je vrouw zwanger is en je een dochtertje hebtpff.
Juist. Echt zo'n mediabaasje, snel van 1 kant het verhaal belichten en sympathie vragen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Draai het eens om knul, een gevaarlijke zeiltocht maken terwijl je vrouw zwanger is en je een dochtertje hebtpff.
Meneer LaZz zou jij wat minder loze kreten willen posten en wat meer argumentatie? Dan overweeg ik aka Koos Kansloos, 11 jaar oud, de discussie met jou aan te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:43 schreef LaZZ het volgende:
Meneer TS aka Koos Kansloos; zou je aub een eind op kunnen rotten? Kortzichtige debiel dat je bent.
De leeftijd van 12 al bereikt?
Ah ik geloof dat de wereld wel erg saai is als niemand meer enig risico mag nemen. Het is dan wel zijn eigen schuld maar het blijft een verdomd sneu ongeluk. Lopen schreeuwen dat het team de boot maar even in de achteruit had moeten gooien en dat Hans een sukkel is gaat mij te ver.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Waarom is hij geen sukkel? Dat hij dood is wens ik hem niet toe, dat hij het zelf schuld is en dat ik hem daarom een sukkel vind is een ander verhaal.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:47 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ah ik geloof dat de wereld wel erg saai is als niemand meer enig risico mag nemen. Het is dan wel zijn eigen schuld maar het blijft een verdomd sneu ongeluk. Lopen schreeuwen dat het team de boot maar even in de achteruit had moeten gooien en dat Hans een sukkel is gaat mij te ver.
Misschien was het wel donker en als zo'n boot dan 50 km/u per uur gaat en er zijn golven van 5 meter vind je hem niet zo snel terug.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Camplo het volgende:
Bah wat een gejank op TV en in de krant zeg.
Eén of ander zeilertje (zeilen een sport noemen)
Boten
Hij doet mee, hij schreeuwt in een interview als hardste dat hij altijd aangesnoerd zit, en nu zeggen zijn maatjes dat hij toevallig die plek op het dek had waar hij het minst snel bij de 'aansnoerlijn' kon komen.
Ik heb nog nooit gezien dat het van de ene op de andere seconde zwaar ging onweren en regenen. Die bui zagen ze komen maar hij WAS GEWOON TE LAKS om zich vast te snoeren.
Ik vraag me ook af hoe het 40 minuten kan duren voordat ze hem uit het water visten. Kunnen die boten niet keren ofzo? Echt hè, zeilen whahaha![]()
En nu allerlei stoere verhalen hoe groot man hij wel niet was. Niks groot man, ik vind hem gewoon dom.
Lijkt mij vrij onnuttig om dit soort zaken te beargumenteren. Het is een subjectieve mening en een beeld dat ik van jou heb. Een kansloos studentje die op deze manier punten denkt te scoren. Flikker toch een eind op man.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meneer LaZz zou jij wat minder loze kreten willen posten en wat meer argumentatie? Dan overweeg ik aka Koos Kansloos, 11 jaar oud, de discussie met jou aan te gaan.
Waarom ben ik kortzichtig? Is het een oom van je? Voel je je nu op je teentjes getrapt omdat ik een mening heb (en beargumenteerd?). Jij lult wat loze kreten en dat moet ik serieus nemen, vlieg een eind de lucht in. (maar snoer je wel vast!)![]()
De golven waren op dat moment naar ik meen 12 meter hoog, niet echt de ideale omstandigheden voor een reddingstocht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:49 schreef Rikkert het volgende:
Misschien was het wel donker en als zo'n boot dan 50 km/u per uur gaat en er zijn golven van 5 meter vind je hem niet zo snel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |