En dan niet aangesnoerd zitten, best kansloos.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Ludwig het volgende:
Oh ja, die gast laat een zwanger vrouw en een dochtertje achter. Hoe verrot dat i kan jij natuurlijk niet begrijpen.
Nooit gezeild zeker?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Camplo het volgende:
LOL hij slaat overboord, dan keer je toch meteen? Nee dan was 'volgens de radio' die boot al kilometers verder. T'is geen jumbojet.
En hun kiezen er zelf voor. Wat een helden verdrinken tijdens een stormpje, rot op man. Veiligheidsregels genoeg en dan niet aangesnoerd zitten. Nogmaals die golven komen NIET vanzelf. En ook niet van de ene op de andere seconde.
Vaak zat op een zeilboot gezeten, maar nog nooit gezien dat er van de ene op de andere seconde mega golven kwamen en slecht weer. Wel dat het ging betrekken maar je dan al aansnoeren is natuurlijk voor de dotjes.quote:
Weet jij veel van zeilen? Dan zou je misschien weten dat spinakeren bij veertig knopen wind ervoor zorgt dat je harder gaat dan een auto. Voordat je dat zeil binnen hebt en je omgedraaid bent, duur dat inderdaad wel even. Die gozer was trouwens net bezig met aanlijnen toen het gebeurde. Soms heb je die pech he.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Camplo het volgende:
LOL hij slaat overboord, dan keer je toch meteen? Nee dan was 'volgens de radio' die boot al kilometers verder. T'is geen jumbojet.
En hun kiezen er zelf voor. Wat een helden verdrinken tijdens een stormpje, rot op man. Veiligheidsregels genoeg en dan niet aangesnoerd zitten. Nogmaals die golven komen NIET vanzelf. En ook niet van de ene op de andere seconde.
Dus als ik ga rolschaatsen op de snelweg en verongeluk daarbij dodelijk was ik ook een held?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:16 schreef Ludwig het volgende:
Rot toch op man. Al die gasten zijn helden. Ga jij maar even in windkracht elf de oceaan op.
En waarom het zo lang duurt tot ze die gast vonden. Wat dacht je van golven van tegen de acht meter hoog. Damn wat ben jij een debiel zeg.
Jij hebt echt geen idee waarover je praat of wel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Camplo het volgende:
hun kiezen er niet voor om te verdrinken denk ikquote:En hun kiezen er zelf voor. Wat een helden verdrinken tijdens een stormpje, rot op man.
Juist. Iedereen die verongelukt is natuurlijk een sukkel. Rot toch op man. Je moet maar de ballen hebben om aan die race mee te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus als ik ga rolschaatsen op de snelweg en verongeluk daarbij dodelijk was ik ook een held?
Hij is een sukkel. Altijd roepen dat veiligheid het belangrijkste is om vervolgens zonder reddingsvest en zonder lifeline op het dek te gaan dansen bij windkracht 11. Nee, dan ben je echt een superhero, en een voorbeeld voor iedereen die veiligheid ook erg belangrijk vind.
ben je nu serieus? zo ja, dan iig serieus domquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Camplo het volgende:
Iemand met verstand. Ik bedoel als ik een vrouw en kind had hell no dat ik ook maar zonder zwemvest ging pissen bij wijze van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus als ik ga rolschaatsen op de snelweg en verongeluk daarbij dodelijk was ik ook een held?
Hij is een sukkel. Altijd roepen dat veiligheid het belangrijkste is om vervolgens zonder reddingsvest en zonder lifeline op het dek te gaan dansen bij windkracht 11. Nee, dan ben je echt een superhero, en een voorbeeld voor iedereen die veiligheid ook erg belangrijk vind.
Ja de draai inzetten. Maar goed als die gast al half verzopen is (geen reddingsvest) dan is het moeilijk zoeken in de 8 meter golfjes natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ben je nu serieus? zo ja, dan iig serieus dom
dan keer je toch meteen
Deze boten zijn echt niet fragiel. Het enige gevaarlijke deel aan deze boten is die kantelkiel. Dat is niet handig gedaan. Verder zijn het erg veilige boten. Misschien wel de veiligste die ooit aan deze race hebben meegedaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Beach het volgende:
Je vraagt er wel om, om met een fragiel bootje de oceaan over te steken![]()
Dat is toch niet nodig als de lucht opeens asgrauw wordtquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Okay dat met dat vastsnoeren is dan een ding, maar hoe zit t dan met dat vest wat ie niet om had?
Hij was net van shift gewisseld. Daarom was hij net bezig zichzelf van zwemvest en harnas te voorzien. Hij had wel een survivalsuit aan waarmee je het uren kan volhouden in ijskoud water.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Okay dat met dat vastsnoeren is dan een ding, maar hoe zit t dan met dat vest wat ie niet om had?
Iedereen die verdrinkt terwijl de reddingsvesten in stapels te krijgen zijn zijn sukkels inderdaad, zeker als je je zo voorop liet staan wbt veiligheid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Juist. Iedereen die verongelukt is natuurlijk een sukkel. Rot toch op man. Je moet maar de ballen hebben om aan die race mee te doen.
Erg onlogisch dat midden op een gevaarlijk gedeeltje van het dek pas te doen... Dat is gewoon weer mooi weer gelul van de rest geweest. Dat ze gewoon haast hadden en het e.e.a. goed wilden maken en daarom risico's namen wordt er niet bij verteld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Hij was net van shift gewisseld. Daarom was hij net bezig zichzelf van zwemvest en harnas te voorzien. Hij had wel een survivalsuit aan waarmee je het uren kan volhouden in ijskoud water.
Nou veilig. Volgens mij geldt bij de Volvo Ocean race toch een beetje zovan: "Als het heel blijft dan is het te zwaar uitgevoerd, dus kan het de volgende keer wel wat minder sterk/zwaar worden uitgevoerd en als het kapot gaat was het niet ietsje te licht uigevoerd"quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Deze boten zijn echt niet fragiel. Het enige gevaarlijke deel aan deze boten is die kantelkiel. Dat is niet handig gedaan. Verder zijn het erg veilige boten. Misschien wel de veiligste die ooit aan deze race hebben meegedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |