quote:
Ze houden waarschijndelijk iets geheim denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Modellen zijn helemaal van slag
eigenlijk kloppen ze prima, alleen de schaalverdeling is wat 'ongelukkig'. Want om de temperatuur nou tot 750 graden door te laten lopen....quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze houden waarschijndelijk iets geheim denk ik
Einde van de wereld is nabij
er staat ook 1 bolletje fout, op 175°C of zo...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
eigenlijk kloppen ze prima, alleen de schaalverdeling is wat 'ongelukkig'. Want om de temperatuur nou tot 750 graden door te laten lopen....
Op venus kom je daar toch een heel eind meequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
eigenlijk kloppen ze prima, alleen de schaalverdeling is wat 'ongelukkig'. Want om de temperatuur nou tot 750 graden door te laten lopen....
ach, een uitbijtertjequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er staat ook 1 bolletje fout, op 175°C of zo...
quote:Guidance ECMWF
Opgesteld door het KNMI op donderdag 08 juni 2006 om 04.07 uur.
Geldig van vrijdag 09 juni tot en met zaterdag 17 juni
Synoptische ontwikkeling:
Een blokkerende rug in de bovenlucht boven de Britse eilanden blijft
voorlopig bepalend voor het weer in West-Europa. De nog in betekenis
toenemende rug verplaatst zich de komende dagen langzaam via de Noordzee
in oostelijke richting. Pas vanaf dinsdag komt de as van het hoog oost
van ons land te liggen en komen we (iets) meer onder invloed van de
opgaande tak van een vore ten westen van het Iberisch Schiereiland. In
deze zuidelijke stroming kan een enkele onweersbui tot ons land
doordringen.
Modelbeoordeling en onzekerheden:
Zowel aan de grond als op hoogte ontlopen de 52 modelberekeningen elkaar
t/m +120 nauwelijks. Dus tot en met maandag in de pluim weinig
spreiding. Neerslagkansen zijn nihil en de temperatuur ligt op een hoog
zomers niveau. Bovendien is er sprake van één tube, dus een hoge
betrouwbaarheid. Duidelijk hogedrukweer met een continentale aanvoer.
De dagen daarna neemt de spreiding wat toe en verschijnen in de pluim
oplossingen met (wat) neerslag. In de staafdiagrammen neemt tegen het
eind de kans op neerslag toe naar 30%. De zon moet dan soms plaatsmaken
voor bewolking waardoor ook de temperatuur wat lager uitvalt.
Toelichting bij aanpassingen in tabel:
dag 1 kwam met een minimum- en maximumtemperatuur van 727 graden. Die
hele dag maar aangepast. Op dag 5 neerslagpercentage verlaagt van 30
naar 10%
Samenvatting meerdaagse-periode:
Zonnig en temperaturen oplopend tot zomerse waarden van 25 graden of
hoger.
Samenvatting EPS-periode:
Grote kans op aanhoudend zomerweer met mogelijk een enkele (onweers)bui.
zal vanaf nu ook wel minder wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik vind het best bizar dat het met dit heerlijke weer 's nachts vriest!
Ook al bijna een maandquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Adelante het volgende:
De IJsheiligen zijn immers al gepasseerd
Veel bier en ijs!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Stralend weer zeg en het gaat aanhouden, ik denk dat de supermarktketens zich in de handen mogen wrijven met de combinatie van het voetbal en dit prachtige weer
ja, vanavond maar eens wat meer bier inslaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Stralend weer zeg en het gaat aanhouden, ik denk dat de supermarktketens zich in de handen mogen wrijven met de combinatie van het voetbal en dit prachtige weer
aircoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik vind warm weer zo lekker autorijden (afgezien van het feit dat het 50 graden is in dat ding). Raampje naar beneden, radiootje aan... Oeoeoeoe. En een grotere kans op onweer, uiteraard :p
dan zou ik hem verkopen, wat heb je nou aan een brommer zonder aircoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat heb ik niet op m'n brommer.![]()
Ik heb nog geen internet thuis, maar ik duik wel regelmatig 't internet-cafe in. Verder ga ik direct kijken hoe ver ze zijn met de aanleg van de kabel, want die lag al vlakbij de vorige keer. Misschien moet ik maar 300 euro investeren dan.. prima, heb ik er wel voor over om internet te krijgen thuis,quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik hem verkopen, wat heb je nou aan een brommer zonder airco![]()
hé, wat ik me afvroeg als je naar indonesie gaat, heb je daar ook internet enzo of moeten we het zonder jou gaan stellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |