Check:quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef unstoppablemark het volgende:
Wat was er 17 Juli?
Was het maar waar Speedyquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
WEERALARM
Opgesteld door het KNMI op woensdag 7 juni 2006, om 17.00 uur
Bericht nummer: 1
Extreem Zwaar onweer: zeer gevaarlijk en extreem grote overlast
Een gebied met extreem zware onweersbuien boven het noordoosten van het land trekt in zuidwestelijke richting met een snelheid van 1 km/uur. Tijdens de buien is er een grote kans op zeer zwaar hagel en zeer zware windstoten tot 200 km/h en grote kans op wateroverlast. morgen avond laat verlaten de buien het zuidwesten van het land.
Bron: KNMI, De Bilt
Niet verwacht
Idd was dat maar waar, dan had ik nu uren kunnen genieten van de onweerquote:
Je bent er dus duidelijk ingetraptquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:28 schreef Klonk het volgende:
ik had op buienradar gekeken en had echt zoiets van
Ik weet hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speedy; in plaats van dat je nou een beetje subtiel bent met je gegevensEn iets minder gedetailleerd!
![]()
jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent er dus duidelijk ingetraptgeweldig
Leek het wel op. Dat buitje op de wadden ging veel harder.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:35 schreef JoeKurr het volgende:
Zullen wel valse echo's zijn.
Vliegbasis Leeuwarden meldt droog weer.
Precies zoals ik al aan gafquote:Op donderdag 8 juni 2006 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn die geintjes niet meer iets voor ONZ
De vooruitzichten worden steeds beter geloof ik. Ik denk nu toch dat er kans is op een hittegolfje
voor een hittegolf zal toch de 30 gehaald moeten worden, maar het ziet er erg goed uit inderdaad!quote:Op donderdag 8 juni 2006 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zijn die geintjes niet meer iets voor ONZ
De vooruitzichten worden steeds beter geloof ik. Ik denk nu toch dat er kans is op een hittegolfje
Ik kijk dan ook pas 3 dagen later naar de dagen waar jij naar kijkt, ik ben nu pas bij maandag/dinsdagquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Precies zoals ik al aan gaf![]()
Volgende week woensdag/donderdag kans op een dipje, maa ik acht de kans groot dat het daarna gewoon lekker weer blijft.
whehe.. met +/- 30 graden is het hetzelfde als in Indonesie voor mij.. da's wel netjes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor een hittegolf zal toch de 30 gehaald moeten worden, maar het ziet er erg goed uit inderdaad!
Krijg nou wat, het wordt hier volgende week gewoon een paar graden warmer dan op mijn vakantieadres
Zuid Frankrijk is zo'n 25 graden over een paar dagen. Ook lekker natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. met +/- 30 graden is het hetzelfde als in Indonesie voor mij.. da's wel netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |