Que?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:31 schreef DrDentz het volgende:
zolang rotbaantjes binnen Ajax gehad
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:54 schreef zjroentje het volgende:
Krohn-Dehli, Stam, Perez en Ogararu zijn dus al zeker.
Defour en Davids waarschijnlijk ook, en als dan ook nog Mathijsen en Landzaat komen ....
Vind ik toch iets teveel van het goede qua aankopen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Roger.Zo'n lievelingetje van Cruijff hoeft echt niet naar Ajax te komen, zie ik geen versterking in.
Haha! En dat is een sterk team hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef Urquhart het volgende:
Met al die (waarschijnlijke) aankopen kan je een nieuw team opstellen
OPSTELLING
Huntelaar en De Mul zou je ook nog als aankopen kunnen rekenenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:33 schreef F1Bas het volgende:
Jenner en Nemeth komen denk ik niet maar het idee klopt wel ja.
Het is inderdaad nog maar een gerucht, dat wel hardnekkig is op de een of andere manier. Het zou eventueel een optie zijn als die Pocnogoli niet komt. Al kan Braafheid ook naar Feyenoord, waar hij meer speelminuten zal krijgen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef Houniet het volgende:
@ Urquhart
Braafheid![]()
Toch maar een gerucht mag ik hopen..
Maar goed, dan wordt hij nooit kampioen, dat zal dus een moeilijke keuze worden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog maar een gerucht, dat wel hardnekkig is op de een of andere manier. Het zou eventueel een optie zijn als die Pocnogoli niet komt. Al kan Braafheid ook naar Feyenoord, waar hij meer speelminuten zal krijgen.
Laat staan CL. En spelers zoals Davids en Stam, wie wil daar nou niet mee spelen hequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maar goed, dan wordt hij nooit kampioen, dat zal dus een moeilijke keuze worden.
Hij deed het gisteren prima als back en speelde als een van de weinige een goede wedstrijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:40 schreef zjroentje het volgende:
Op het middenveld is er ook helemaal geen plaats voor Urby. Laat 'm maar fijn backen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |