Nee ik ook niet. Had hem liever bij Vitesse gezien dan. Goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:18 schreef Nega het volgende:
Achja, analyticus, het is leuk, maar ik zie hem net zoals Wim Jonk niet vaak voorbij komen. Ik zie hem niet zo in die rol.

Wat betreft het analyseren van Oranje zal hij wel zo klaar zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij zal wel niet tussentijds ontslagen worden neem ik aan

Grappig, Oude Kamphuis hebben Radegast en ik nog genoemd een hele tijd geleden. Ik hoop dat Manucharyan een beetje sterker wordt in z'n lichaam, want die gast kan echt een vaste waarde worden. Tweebenig, snel, tactisch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De updates van de "insider web-log"
SS3000:
[..]
Elia
[..]
Ben benieuwd

Nog een linksback en wellicht een vervanger van Babel als dat zo zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:11 schreef devv05 het volgende:
Zou leuk zijn, dan zijn we wel compleet zo'n beetje

Spurs heeft net Berbatov aangetrokken.... Lijkt me dus onzinquote:Op donderdag 25 mei 2006 04:23 schreef Nashje het volgende:
Er is een gerucht dat Babel naar de Spurs gaat als onderdeel van de transfer met Davids.

Als Davids/Defour komt, komt Landzaat denk ik niet. Als Mathijsen komt zal Grygera denk ik gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:54 schreef zjroentje het volgende:
Krohn-Dehli, Stam, Perez en Ogararu zijn dus al zeker.
Defour en Davids waarschijnlijk ook, en als dan ook nog Mathijsen en Landzaat komen ....
Vind ik toch iets teveel van het goede qua aankopen.

Verwacht ik ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat Grygera zowieso zal/moet vertrekken.

enquote:25/5/2006 - 'Cruijff adviseert Roger Garcia te halen'
(Gepost door RvN)
Volgens het Spaanse dagblad Sport zou Johan Cruijff Ten Cate hebben geadviseerd Roger Garcia mee te nemen naar Ajax. De linker middenvelder is spelbepaler van Villarreal nadat hij eerder voor Barcelona en Espanyol uitkwam. Hij zou nu transfervrij zijn.
enquote:25/5/2006 - Espanyol ziet af van Gabri
(Gepost door RvN)
BRON: Sport
Volgens het Spaanse blad Sport heeft Espanyol laten weten af te zien van het aantrekken van Gabri. Diens zaakwaarnemer zelf liet eerder deze week weten dat gabri een voorkeur heeft voor een overstap naar Espanyol omdat hij dan in Barcelona zou kunnen blijven wonen. Espanyol geeft echter de prioriteit aan andere versterkingen. Gabri staat verder in de belangstelling van clubs uit Spanje, Engeland en zoals bekend Ajax.
quote:25/5/2006 - 'Sneijder bovenaan wensenlijstje Atletico Madrid'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo staat Wesley Sneijder bovenaan het wensenlijstje van Atletico Madrid, nu de club uit de hoofdstad na maandenlange pogingen om Rosicky te strikken achter het net vist. De Tsjech vertrekt naar Arsenal. De krant opent daarmee de Atletico pagina's.
De kans dat Sneijder, die afgelopen seizoen juist zijn contract verlengde, openstaat voor Atletico Madrid, lijkt klein.

En daar hoort Atletico niet bij. Altijd gezeik bij die club.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:00 schreef jna het volgende:
Sneijder blijft gewoon lekker, die gaat hierna alleen naar een topclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |