Huntelaar was slecht, maar van hem is zijn kwaliteit bekend, dat heeft hij bij ons al bewezen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Okee. Huntelaar was ook slecht...
Urby als enige een voldoende?
Maakt Ajax kans tegen Lyon of Bayern?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Zie nu net Kranjcar spelen bij Kroatie. Kunnen we die niet halen dan?
Altijd. Ajax is een grote naam heeft alleen zwaar de nadeel dat je in zo'n competitie speelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maakt Ajax kans tegen Lyon of Bayern?
Da's niet al te veel, nog geen 4 miljoen euroquote:Celtic have now put themselves in contention for the 6ft 1" (1.85m) tall Croatian star, who is believed to be valued at £2.5m.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:19 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Altijd. Ajax is een grote naam heeft alleen zwaar de nadeel dat je in zo'n competitie speelt.
5-2 tegen Bayernquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Wij hebben wel eerder grote clubs afgetroeft
Het is een Feyenoorder dat is er misquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
In 2008 zijn ze honderd jaar
Hoop op net zo'n mooi eeuw feest als dat wij hadden
weet je dat wel zeker, wanneer werden ze voor het laatst kampioen was dat niet ergens eind jaren 80quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord heeft als doelstelling kampioen worden in 2007 toch? of was het 2008?
'Doelstelling', whehehequote:Op woensdag 24 mei 2006 21:58 schreef Black-Death het volgende:
2007 of 2008 was inderdaad de doelstelling
Bedankt loek. We stegen even boven ons zelf uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef daaaaan het volgende:
Typisch dat ze het meteen weer op prijzen gaan gooien wanneer iemand ze even met beide benen op de grond zet.
Ik ben niet met beide benen op de grond gezet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef daaaaan het volgende:
Typisch dat ze het meteen weer op prijzen gaan gooien wanneer iemand ze even met beide benen op de grond zet.
Ajax piekte wel op het juiste momentquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het maar een rare doelstelling hoor; ze hadden dit jaar moeten pieken met Kuyt en Kalou, terwijl Ajax een rotseizoen had
of piekten ze ook?![]()
Eliaquote:SS3000 :: 24 mei 2006 18:59
Tijd voor een update:
-Nemeth is niet boeiend om hier te bespreken, die komt voor Jong Ajax als hij komt(Huisman gaan we toch ook niet bespreken?)..........................
-Defour is rond op de opleidingsvergoeding na.........
-Zoals Genk weet Defour niet te kunnen behouden, heeft Ajax de hoop op een package deal opgegeven.........
-Braafheid twijfelt tussen de club van zijn dromen en een basisplek bij de kakkerlakken...........
-Mathijsen wil perse in de CL spelen volgend jaar, de kans op een Engelse of Spaanse club die hem dat kan bieden is bijna nihil.............
-Het was Landzaat of Gabri, Gabri komt niet, dus tel uit je winst............
-Davids gaat komen..... Tottenham wil Zokora nog niet presenteren om de prijs hoog te houden en Ajax wil nog niet kopen om de prijs te drukken..............
-MKD en Perez zijn aankopen van Blind (ja, Blind wilde vertrouwen in woord en kreeg het in daad..... Iedereen die hij wilde kwam...... Waar Van Lem vandaan haalt, dat Ajax al maanden op zoek is naar een nieuwe trainer is een raadsel........ Van Geel kon niet meer met Blind door 1 deur, omdat hij alle wensen vervulde en alleen maar hoorde dat hij Blind geen vertrouwen gaf......).... Ten Cate kan ze allebei niet gebruiken ( ze zijn overal 2de of 3de keus) en heeft bij Van Geel geinformeerd of Ajax niet Zenden wilde halen (voor beide flanken)..... Het antwoord was: Geen dure aanvallers meer.........
-Jenner zit in de wachtkamer..... Hangt af van De Mul en eventuele nieuwe onderhandelingen tussen Ajax en Genk.......
-Van Geel heeft in Duitsland Oude Kamphuis bekeken als eventueel alternatief voor rechtsback/rechtshalf...........
Zo, dat was het.........
Ben benieuwdquote:-Grygera gaat vertrekken
-De kans is groot dat Charisteas blijft
-Rosenberg blijft
-MKD blijft gewoon, wellicht in winterstop verhuur mogelijk, mits hij niet speeld.
-de Mul, wellicht in deal met Defour, anders blijft ie gewoon
-Schilder, is verhuur een optie.
-Manucharyan, Ook verhuur, Ajax wil hem ruim de tijd gaan geven om helemaal te herstellen van z'n blessure.
wat zijn zijn bronnen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De updates van de "insider web-log"
SS3000:
[..]
Elia
[..]
Ben benieuwd
Zij zijn de insiders. Samen met WijsNeus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:25 schreef taart het volgende:
maar die van hun bedoel ik dan ookkan moeilijk dat ze uit hun nek kletsen
Eigenlijk zonde van Perezquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:37 schreef Black-Death het volgende:
Zou wel beetje lullig zijn voor Perez als hij nu tweede of derde keus zal worden... en Krohn-Dehli mag van mij meteen weer verkocht worden
Laten we de koop ongedaan makenquote:
Ik geloof er niks van dat Ten Cate bij voorbaat Perez niet zal gaan gebruiken.quote:
Inderdaad, maarja voetbal he, je weet het nooitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef Nega het volgende:
Ik denk wel dat Perez een basisspeler gaat worden, ook al staat hierboven dat het wellicht niet zo gaat zijn. Een speler van zijn klasse op de bank....hmmm...
Ik denk dat Ten Cate Perez wel gewoon de kans geeft een basisplaats op te eisen, en een speler met zijn kwaliteiten moet dat op zich kunnen lukken...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef Nega het volgende:
Ik denk wel dat Perez een basisspeler gaat worden, ook al staat hierboven dat het wellicht niet zo gaat zijn. Een speler van zijn klasse op de bank....hmmm...
't Is dan wel Loek, maar wat dat betreft heeft hij wel volkomen gelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bedankt loek. We stegen even boven ons zelf uit
quote:Voordat hij zijn jawoord gaf aan de Ajax-directie belde de nieuwe assistent van Henk ten Cate, Alfons Groenendijk, eerst nog met de ontslagen Danny Blind. "Dat deed ik omdat ik veel respect heb voor de manier waarop hij hier heeft gewerkt", verklaart de Leidenaar in de Volkskrant. "Danny zei tegen mij: wat er speelt, daar kun jij niets aan doen. Je moet gewoon je kans pakken. Die uitspraak zette het licht voor mij op groen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |