Omg, die fred benson. Heeft z'n huidge carriere aan Ajax te danken en dan stank voor dank. Ik hoop dat ie heel snel aftakelt en bij Omniworld mag gaan afbouwen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:49 schreef Nega het volgende:
Benson, daar wil ik hier echt niet over praten.
Wanneer begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen?
Nee, Benson doet net alsof hij kan tippen aan: Rosenberg, Huntelaar, Babel, Ibrahimovic, Charisteas en weet ik veel wie er nog meer in de spits hebben gestaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:53 schreef DrDentz het volgende:
jullie doen net alsof je een betere voetballer dan Fred Benson bent![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zo, nog nieuws?
quote:Het Spaanse blad Sport meldt dat Espanyol heeft laten weten af te zien van het aantrekken van Gabri. De zaakwaarnemer van de speler van Barcelona liet eerder weten dat de middenvelder wel iets ziet in een overstap naar Espanyol, omdat hij dan in Barcelona kan blijven wonen.
Espanyol geeft echter prioriteit aan andere versterkingen. Gabri kan overigens nog wel rekenen op belangstelling uit Engeland, Spanje en ook Ajax.
Oh sorry hoor. Heb je Dirk nieuws gelezen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is al vele malen langs gekomen. Geen nieuws dus.
hij is vorig jaar al verhuurt, zou het dus in deze jaargang moeten staan...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
Als beursgenoteerde club moet alles in het jaarverslag staan, dus geen mogelijkheid tot wazige transfers.
quote:Pienaar sluit terugkeer Ajax niet uit
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 26 mei om 11:06
Afgelopen dinsdag speelde Steven Pienaar tegen Harderwijk zijn laatste wedstrijd in het shirt van Ajax. De Zuid-Afrikaanse international stapt aankomende zomer transfervrij over naar het Duitse Borussia Dortmund. Ondanks enkele blessures benadrukt hij een goede tijd bij Ajax te hebben gehad, en een terugkeer in de toekomst niet uit te sluiten.
“Het was mooier geweest als ik een publiekswissel in de ArenA had gehad. Helaas niet, maar ik vond het hier ook mooi. Toch had ik liever de hele wedstrijd gespeeld,” aldus Pienaar over zijn publiekswissel tegen amateurclub Harderwijk.
“Ik heb een wisselvallige carrière gehad. Dat komt door al die blessures. Maar ik heb wel in 5½ jaar zes prijzen gepakt. Alleen jammer van die blessures,” blikt hij terug met HighLow Communications.
Op de vraag of Pienaar in de toekomst nog een keer voor Ajax wil voetballen, antwoord hij het volgende. “Je weet maar nooit. Misschien dat ik over een paar jaar, als God dat wil, weer terug naar Ajax kom. Dat kan gebeuren…”
quote:Kluivert voor zes ton opgelicht
De Telegraaf weet te melden dat Patrick Kluivert door zijn oud-zaakwaarnemer Kim Loudrop voor maar liefst 600.000 euro is opgelicht. Dit meldt hij in zijn nieuwe autobiografie.
"Ik kan me wel voor m'n kop slaan. Ik ben er met open ogen ingetuind", aldus de 29-jarige aanvaller van Valencia. Hij investeerde enkele jaren terug 500.000 euro in het bedrijf Microzymes waarin Loudrup een groot aandeel had. Volgens de Deen had een Engelsman, mede-eigenaar Jeff Roope, plantaardige pillen uitgevonden die een geneeskrachtige werking hadden. "Marketing en distributie zouden in Europa door het bedrijf worden gedaan", aldus Kluivert. "De Spaanse markt moest worden bestormd. Er werd alleen niet bij verteld dat er overheidstoestemming voor nodig was. Die was en kwam er ook nooit. Het is nog maar de vraag of die ooit is aangevraagd."
Kluivert verloor nog eens 100.000 euro door een deal met Loudrop. "Loudrup zou ervoor zorgen dat ik de hoofdrol kreeg in tv-commercials en in advertenties. In ruil voor aandelen Icon Equity wilde hij een kwart van mijn sponsorinkomsten. Ik trapte daarin. Uiteindelijk heb ik het nog net kunnen afkopen," aldus Kluivert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |