Oooooo dan wil ik die zeker hebben! Nu nog even weten hoe hij precies is opgebouwd in verband met de glittersquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef noekje het volgende:
Oh en Sunny Side vind ik echt wat weg hebben van Happy Soap.
Ja? Dan moet ik hem echt hebben!!! American Cream is zo verdomd lekker!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hou enorm van bbs-en maar toen kerst was afgelopen vond ik het assortiment ook niet zo geweldig meer. Alleen de ma bar. Deze zijn echt een hele goede vervangers. Flosty Gritters is helemaal lekker, ruikt idd exact naar American Cream.![]()
Yuchquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Dan moet ik hem echt hebben!!! American Cream is zo verdomd lekker!
En onze Lushgeursmaakofgeensmaakovereenkomstquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geen fan.
Klein gebied overeenkomst, groot gebied verschilquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef Vava het volgende:
[..]
En onze Lushgeursmaakofgeensmaakovereenkomstis nogal onduidelijk
![]()
Yuch!???quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yuch![]()
.
Ik ga wel voor die andere, die naar Happy ruikt.
Hm, ik vond het vies en ik kreeg er ook nog eens heel slap haar van... Zoals ik al zei: "ik ben geen fan"quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Yuch!???
Wildvreemde mensen snuffelen aan m'n haar als het pas gewassen is. Het AC effect.
Vreemd genoegquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klein gebied overeenkomst, groot gebied verschil
Waylander
Die vind ik niet viesquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake?
Slap haar van AC? Ik krijg juist prachtige lokken ervan zonder dat ik op een poedel ga lijken. Ik smeer het zelfs af en toe zo in m'n haar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, ik vond het vies en ik kreeg er ook nog eens heel slap haar van... Zoals ik al zei: "ik ben geen fan".
Happy daarentegen.
Nouja, mooi toch?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Slap haar van AC? Ik krijg juist prachtige lokken ervan zonder dat ik op een poedel ga lijken. Ik smeer het zelfs af en toe zo in m'n haar.
Die vond ik wat minder maar ik denk dat dat komt omdat ik een stukje uit zo'n soapstack had, was me tegen gaan staan. Elke zeep uit die stack trouwensquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rockstar dan? Ik weet het ook niet!
Juist jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, mooi toch?!Voor mijn haar deed het weinig goeds
. Maar goed, dat is net zoiets als Big voor mij wel werkt en bij Vaav zorgt voor een ontploft kapsel
.
Ja, duhquote:
Je wiskundig inzicht is weer fenomenaalquote:
Zo goed is het nog nooit geweest!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wiskundig inzicht is weer fenomenaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |