Okayquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef noekje het volgende:
Vava, Flosty Gritter heeft de glitter aan de buitenkant dus die is uitstekend af te spoelen voordat je het in bad doet.
Ik vond hem in bad ruiken naar Creamy Candy en niet eens zozeer naar AC terwijl die dat in de verpakking wel deed.
thee?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep. Maar ze hebben wel lekkere thee![]()
Ooh,d an val ik nog meequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist het allersmerigst![]()
Ik heb.. uit mijn hoofd.. nog... *rekent* >15 ongebruikte stukken zeep.
Het is niet zo dat ik nog niet een halve liter Snow Fairy hebquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
Cherry je kan beter een grote voorraad hebben hoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net zitten tellen
Ik heb nog 25 ongebruikte stukken zeep
2 flessen Olive Branch en 2 flessen Snow Fairy
Ik ga straks ook eens tellen maar geloof niet dat ik jou voorbij komquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net zitten tellen
OMGquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net zitten tellen
Ik heb veel voorraadquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
OMGIk wist niet eens dat ze zoveel soorten zeep hadden joh
![]()
quote:
Aaah het geeft niet hoor, hebben er hier wel meer last vanquote:
Lekker Figs and Leaves!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen verstand van bruisballen Perruche, aangezien ik badloos ben.
Heb zojuist even wat zeepjes aangebroken, de sortering in de badkamer werd toch wel erg magertjes. Stukjes afgesneden van:
- Rockstar
- Snowcake
- 't Was the Night before Xmas
- Big Hugs
- Semivuoi
- HIWTK
- Figs & Leaves
Ik kan er weer even tegenaan.
Vergeet de bubble bar slices niet! Zelf vind ik die veel lekkerder dan de bruisballen. Die kun je iig 2 keer gebruiken en door het midden snijden. Bij een bruisbal gaat dat toch iets moeilijker. Geen aanrader qua bruisbal is Tisty Tosty.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:57 schreef Perruche het volgende:
goedemmorgen allemaal!
ik ga straks weer naar de lush en k wil wat bruisballen halen... ga volgende week voor 't werk naar een beurs dus moeten we weer fris en fruitig voor de dag komen! Hebben jullie nog aanraders? Ik dacht aan een Blackberry BathBomb, Think Pink, Summer Blues of Big Blue.. of nog wat anders?
Nog een vraagje trouwens - kan je die grote bruisballen (200gram) meer dan 1 keer gebruiken? Bedankt!!
Hmm, die heb ik nog van uit de Love Stack... Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen aanrader qua bruisbal is Tisty Tosty.
dankjewel noekje! die bubbelbarslices zien er ook schattig uit, dacht alleen dat je die maar 1 keer kon gebruiken ofzo... wat is eigenlijk het verschil tussen een bruisbal en een barslice?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Vergeet de bubble bar slices niet! Zelf vind ik die veel lekkerder dan de bruisballen. Die kun je iig 2 keer gebruiken en door het midden snijden. Bij een bruisbal gaat dat toch iets moeilijker. Geen aanrader qua bruisbal is Tisty Tosty.
Ik vond 'm wel lekkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik nog van uit de Love Stack... Wat is er mis mee?.
Ik heb de plannen onder de douch toch gewijzigdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:58 schreef JacMar het volgende:
Ik ga nu even douchen met Happy, big en Veganese![]()
Je bent waarschijnlijk al weg.:-( Bruisbal bruist en geeft een kleurtje/geurtje/glitters aan het water. Een bubble bar slice geeft wolken schuim, gekleurd water en soms glitters. Een bubble bar slice is heel goed door te snijden. Je houdt zo'n slice onder de lopende kraan en verkruimeld het. Je maait wat met je handen door het water, zet de douchekop er een keer op en voor je het weet heb je een bad vol schuim.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
dankjewel noekje! die bubbelbarslices zien er ook schattig uit, dacht alleen dat je die maar 1 keer kon gebruiken ofzo... wat is eigenlijk het verschil tussen een bruisbal en een barslice?
hallo! bennernog... weliswaar met een geleende belgische laptop, wat een vervelende toetsenborden!!! ik ga zon bubblebar dan maar eens proberen.. zometeen ga ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk al weg.:-( Bruisbal bruist en geeft een kleurtje/geurtje/glitters aan het water. Een bubble bar slice geeft wolken schuim, gekleurd water en soms glitters. Een bubble bar slice is heel goed door te snijden. Je houdt zo'n slice onder de lopende kraan en verkruimeld het. Je maait wat met je handen door het water, zet de douchekop er een keer op en voor je het weet heb je een bad vol schuim.
Daar zit ik ook net aan te denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:28 schreef Anitra het volgende:
Hmm kunnen we jou niet langs de winkels sturen en het dan in een pakketje richting hier laten versturen?
Maar 2x op een dag er langs lopen, dat word moeilijik hoor GotC
Wow hoe heb je dat gedaan??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet in de Lush geweest in A'dam
Bikkel ben ik, he?Ik heb wel een ijsje verdiend.
Knap!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet in de Lush geweest in A'dam
Bikkel ben ik, he?Ik heb wel een ijsje verdiend.
Ja de schuld van Lushquote:
Heb ik opzich niks tegenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:28 schreef Anitra het volgende:
Hmm kunnen we jou niet langs de winkels sturen en het dan in een pakketje richting hier laten versturen?
Maar 2x op een dag er langs lopen, dat word moeilijik hoor GotC
Ik ga echt wel flink inslaan jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:11 schreef Anitra het volgende:CherryLips, is jouw vriendin kampioe worstelen dan?
![]()
GotC ik denk dat jij met een tas extra thuis komtHet is idd een stuk goedkoper daar, dus ik zou flink inslaan. althans tot hoever je budget het toelaat natuurlijk
heb hem vandaag geroken, vond er niks aanquote:
Wát?!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
heb hem vandaag geroken, vond er niks aan![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zeg, papegaaiquote:
Tja ik heb er ook nog steeds niet veel meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo van de citroenzeepjes, denk ikquote:
Ja dat kanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef Rhiannon het volgende:
Hoi allemaal, weet iemand hier of ik de discount bonnen die in kadootjes zitten ook in Nedeland in kan leveren?
Ow joy!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja dat kanIn ieder geval gewoon in de winkel
.
Amateurquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:28 schreef Shirley het volgende:
Pffft...ik heb maar 5 stukken zeep in voorraad. Verdomd weinig lijkt het in vergelijking met de rest.
Pffft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amateur
Ik ben blij! Mijn hele huis is aan de kant en ik heb bloembakken op mijn balkon.
Kan nu echt zo tevreden in het rondkijken en genieten van m'n huisje.
Iedeeen heeft momenteel een badquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pffft.Ik heb tenminste een bad!
En wat heb je nou aan bloembakkken als het stortregent?
Nou, das bijna net zo leuk als Lush. Bijna hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Ja pakketjes is binnen en Rick is druk mijn foto's aan het redden nuhet was een externe harddisk nl
Wacht maar, ik loop er tegenwoordig elke dag eventjes inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:16 schreef Perruche het volgende:
heee gotC wat een zelfdiscipline!!
ik heb gisteren weer lekker ingeslagen... 2 topstacks {met red rooster, bohemian en sea vegetable}, ze waren 2 voor prijs van 1 in Den Bosch dus ik was helemaal blij!! verder nog een Ma Bar en Karma bubblebar, dreamtime templebar en voor mama een fresh farmacy voor mn mams. Kreeg maarliefst 6 {!!!} proefjes mee, Bohmian en Alkmaar zeep, voor mama, verder HIWTK, Miranda soap en 2 deo's... ik ben weer blij!!!
Bijna iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, das bijna net zo leuk als Lush. Bijna he![]()
Toch maar eens een keertje proberen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bijna iddMaar nu is Rick ook eens blij met een pakketje
GotC ze hebben diverse deo's zelfs, ik ben helemal weg van Aromaco, smeert makkelijk en ruikt heerlijk. Verder is T'eo ook erg lekker, alleen heb ik bij die ruzie met het aanbrengen.
Dat had ik ook, nog nooit van de Lush gehoord voor dit topic johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had er trouwens nooit aan gedacht om iets van Lush te kopen totdat ik al het enthousiasme in dit topic zag eroverDus thanks allemaal
Ik ben ook heel boos op de TPGquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Vava is jou pakketje al binnen? want de trackcode geeft aan dat hij nog hier op het postkantoor staat. Snap er geen bal van en word een beetje aardig boos zo op de tpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |