ik ben gewoon niet zo van de citroenzeepjes, denk ikquote:
Ja dat kanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef Rhiannon het volgende:
Hoi allemaal, weet iemand hier of ik de discount bonnen die in kadootjes zitten ook in Nedeland in kan leveren?
Ow joy!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja dat kanIn ieder geval gewoon in de winkel
.
Amateurquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:28 schreef Shirley het volgende:
Pffft...ik heb maar 5 stukken zeep in voorraad. Verdomd weinig lijkt het in vergelijking met de rest.
Pffft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amateur
Ik ben blij! Mijn hele huis is aan de kant en ik heb bloembakken op mijn balkon.
Kan nu echt zo tevreden in het rondkijken en genieten van m'n huisje.
Iedeeen heeft momenteel een badquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pffft.Ik heb tenminste een bad!
En wat heb je nou aan bloembakkken als het stortregent?
Nou, das bijna net zo leuk als Lush. Bijna hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Ja pakketjes is binnen en Rick is druk mijn foto's aan het redden nuhet was een externe harddisk nl
Wacht maar, ik loop er tegenwoordig elke dag eventjes inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:16 schreef Perruche het volgende:
heee gotC wat een zelfdiscipline!!
ik heb gisteren weer lekker ingeslagen... 2 topstacks {met red rooster, bohemian en sea vegetable}, ze waren 2 voor prijs van 1 in Den Bosch dus ik was helemaal blij!! verder nog een Ma Bar en Karma bubblebar, dreamtime templebar en voor mama een fresh farmacy voor mn mams. Kreeg maarliefst 6 {!!!} proefjes mee, Bohmian en Alkmaar zeep, voor mama, verder HIWTK, Miranda soap en 2 deo's... ik ben weer blij!!!
Bijna iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, das bijna net zo leuk als Lush. Bijna he![]()
Toch maar eens een keertje proberen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bijna iddMaar nu is Rick ook eens blij met een pakketje
GotC ze hebben diverse deo's zelfs, ik ben helemal weg van Aromaco, smeert makkelijk en ruikt heerlijk. Verder is T'eo ook erg lekker, alleen heb ik bij die ruzie met het aanbrengen.
Dat had ik ook, nog nooit van de Lush gehoord voor dit topic johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had er trouwens nooit aan gedacht om iets van Lush te kopen totdat ik al het enthousiasme in dit topic zag eroverDus thanks allemaal
Ik ben ook heel boos op de TPGquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Vava is jou pakketje al binnen? want de trackcode geeft aan dat hij nog hier op het postkantoor staat. Snap er geen bal van en word een beetje aardig boos zo op de tpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |