Ehm ja, stilzittenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja nou, ik moet wát. Ik merk gewoon dat ik sinds m'n scriptie sneller groei. Je zit de hele tijd stil, dat is funest!
Jeeej, ik weet gewoon dat het breakfast is en ik type het twee keer verkeerdquote:Je bedoelt "breakfast" denk ik. Maar ik hou het voorlopig ff bij HH en ik heb nog een
Bohémian uit een soap stack
.
HIWTK, Extra Virgin Olive, Happy, dat zijn momenteel mijn favorietenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef vilijntje het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor zeepies? Ben gek op vanille luchten. Ik wil in ieder geval gaan snuffelen aan Karma zeep, Almaar, Tramp shower gel en Flying Fox Temple balm. Die lijken me wel errug lekker![]()
Als je van je Extra Virgin af wiltquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Extra Virgin ben ik ook niet zo'n fan van... Zit in dezelfde stack als de Bohemian. Er zit ook nog Sea Vegetable bij...
Dat heb ik ook en daarom heb ik ook van alles wat en dat is weer niet zo goed voor het Lushbudgetquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:15 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vind zeker niet alles lekker ruiken hoor.
En je hebt ook van die periodes, op dit moment moet ik niet veel van al dat zoete hebben en heb ik liever wat frissere geuren. Maar dat kan over 2 maanden wel weer anders zijn.
Ik ga er nog even over nadenkenquote:
Okay ik hoor het wel en wat je er dan voor wilt hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken.
Duvel vindt Sea Vegetable lekker, dus die komt wel op.
Ik denk een stukje Happy, zodra die hier ook eindelijk eens verkrijgbaar isquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay ik hoor het wel en wat je er dan voor wilt hebben![]()
Okayquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk een stukje Happy, zodra die hier ook eindelijk eens verkrijgbaar is. Ik durf er nu niet mee te douchen, omdat ik weet dat ik 'm niet aan kan vullen
.
Ga er eens op zitten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Dat is misschien ook weer wat overdreven, maar ik zie hier soms wel dingen voorbij komen waarvan ik me oprecht afvraag hóe een mens het uit zijn toetsenbord weet te krijgen
.
Ben benieuwd hoor, waar je allemaal mee thuis bent gekomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:41 schreef Anitra het volgende:
XcUZ_Me aan de HH?de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Vilijntje welkom! Ik zie dat je op je snuffellijst Tramp hebt staan, dat is zo'n lekkere douchegel en alleen snuffelen maakt vaak dat mensen hem overslaan, terwijl het echt een super lekkere douchegel is die je zeker een kans moet geven
Miss-D wat ruk dat de boiler kapot is, maar des te meer geniet je straks met de nieuwe boiler
Ik heb vandaag de ikea leeg gekochtDe spullen komen dinsdag en dat word hard klussen, ik ben blij dat na het klussen lekker in bad kan
Hm ja, zo ziet het er wel uit ja.quote:
Zie net een leuke voor je op rtl nieuws text: recordpoging in reuzenrat geslaagdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm ja, zo ziet het er wel uit ja.
Maar ik heb een laptop, dus dat zal ik maar niet doen.
Ja, ik had 'm al gezien jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zie net een leuke voor je op rtl nieuws text: recordpoging in reuzenrat geslaagd
Na 1 jaar al, das gek en zonde want Figs And Leaves isquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm al gezien ja
Ik heb net een laatste stukje Figs & Leaves weggegooid van een jaar oud. Hij rook naar paardenstal.
Altijd open en bloot gelegen, maarrr geen paniek, ik heb nog een nieuw stukquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:26 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Na 1 jaar al, das gek en zonde want Figs And Leaves is![]()
Ja, maar jij vindt Waylander lekker en bent dus geen partijquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:33 schreef Vava het volgende:
Hmm... ik vind Figs & Leaves een beetje een weeig luchtje hebben
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:33 schreef Vava het volgende:
Hmm... ik vind Figs & Leaves een beetje een weeig luchtje hebben
Ja, maar waylander is ook lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt Waylander lekker en bent dus geen partij
Gelukkig zijn we het er wel over eens dat Banana Moon smerig isquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt Waylander lekker en bent dus geen partij
Alsof ze nog niet hoog genoeg warenquote:
Van de Lush ja, het is nu de beurt aan de TPGquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet hoog genoeg warenin januari zijn ze toch ook al verhoogd
![]()
Ja idd!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:03 schreef Anitra het volgende:
Ben ik iig optijd geweest met jou pakketje Vava
nu nog hopen dat je hem krijgt van de tpg
Ze houden 'm vast tot 1 juni en doen er dan een portokaartje opquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:03 schreef Anitra het volgende:
Ben ik iig optijd geweest met jou pakketje Vava
nu nog hopen dat je hem krijgt van de tpg
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze houden 'm vast tot 1 juni en doen er dan een portokaartje op![]()
.
Ik wel. Ik ga er gewoon bakstenen bij in doen om de TPG te pestenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Vava het volgende:
Ik ga idd eens kijken naar concurenten ja![]()
Alsof ik voor iets van 3 kilo weegt voor 10 kilo wil betalen, ik ga mijn pakket echt niet voller stoppen dan de bedoeling is hoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga er gewoon bakstenen bij in doen om de TPG te pesten.
Daarom. Ik ben er echt toe in staat hoor.quote:
Die liggen toch gewoon op straat?quote:
Ja, kan ze moeilijk uit de straat gaan halenquote:
Twee vliegen in één klap:quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, kan ze moeilijk uit de straat gaan halen
Hoewel, om de TPG te pesten
Ja, wij betalen alsmaar meer aan hun salarisquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Twee vliegen in één klap:
Eén struikelende TPGër over een losse stoeptegel en div. TPGërs met rugklachten.
Ik wilde echt net hetzelfde postenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben er echt toe in staat hoor.
Ja dat klopt dat is Buy N Send, bij Kiala is het tot 31 juni volgens mij halve prijs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:27 schreef Vava het volgende:
Er was pas toch een actie dat je een pakket gratis kon versturen met een of ander bedrijf?
Dat is ook weer zo, en je hoeft niet in dequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel erger dan de TPG kan het niet, wel? Die verduisteren ook pakjes.
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb alleen niks te versturen @ the moment.
Whehe dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
ik ga morgen naar Amsterdam, en ik mag van mezelf niet naar de Lush.
Duim voor me dat ik sterk genoeg ben
Dat wordt geen Kalverstraat en geen Leidsestraatquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Goed.
ik ga morgen naar Amsterdam, en ik mag van mezelf niet naar de Lush.
Duim voor me dat ik sterk genoeg ben
Ik heb nu even te lui om te gaan douchenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
Dan zou ik niet te lang wachten met wassen hoor Bob. straks krijg je het er helemaal niet meer uit![]()
Toch wel verf op waterbasis hoop ik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb nu even te lui om te gaan douchenEn ach witte vlekken in mijn haar staat toch hardstikke tof
![]()
![]()
Bedankt voor het vertrouwen ;')quote:
Kalverstraat wordt lastigquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:41 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Dat wordt geen Kalverstraat en geen Leidsestraat![]()
Ik heb alle vertrouwen in je hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen ;')
Jep. Maar ze hebben wel lekkere theequote:
haha ja dat moet wel lastig zijn, die geuren komen je 10 meter eerder al tegemoet, knap als het dan lukt niet naar binnen te gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kalverstraat wordt lastig
Hopelijk hebben ze de deur dicht vanwege de kou en regen enzo, anders trek ik het niet
Jaaaa Emperor's Dream heb ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep. Maar ze hebben wel lekkere thee![]()
Die vind ik nou juist het allersmerigstquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa Emperor's Dream heb ikik ben er heel zuinig op
Lekkere Chinese theequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist het allersmerigst![]()
Ik heb.. uit mijn hoofd.. nog... *rekent* >15 ongebruikte stukken zeep.
Wowquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist het allersmerigst![]()
Ik heb.. uit mijn hoofd.. nog... *rekent* >15 ongebruikte stukken zeep.
Oke dan ga ik het daar morgen mee proberenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef MissFrodo het volgende:
Alvast heel veel succes met boenen.
Wat ook vaak goed werkt is die kindershampoo met die chemische geurtjes, cola, etc. Dat haalt alles uit je haar. Weet ook even niet meer hoe dat heet.
Vergeet daarna de conditioner niet!
Ziejewel!! Ik rook aan die envelop met dat konijntje en ik rook rookquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
Ik herken het dat te lui zijn om nu te douchen BobIk zit al 2 uur te denken van nu ga ik douchen, echt waar en steek dan maar weer een peuk op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |