quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef O-Ren het volgende:
Ik moet jullie iets leuks vertellen
die neger heeft een solli om 15.00 uur in Belgie
Hij moet ander half uur rijden
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Magneet het volgende:
[..]whahahahahahahahahahahahahahahahahaha, moet hij wel oppassen dat hij geen schooljongens met geweren tegenkomt.
Volgende week zaterdag zie je hem weerquote:
Ik heb geen rommelquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoezo? moet je nog van wat rommel af thuis?
En die xbox en playstation dan?quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef Magneet het volgende:
is er btw ergens een lijst met xbox games die op de 360 gespeeld kunnen worden?
iets zegt me dat tie niet veel moeite zal doen om aangenomen te worden daarquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef O-Ren het volgende:
Ik moet jullie iets leuks vertellen
die neger heeft een solli om 15.00 uur in Belgie
Hij moet ander half uur rijden
deed ik bij deze klus ook niet, toch mocht ik beginnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
iets zegt me dat tie niet veel moeite zal doen om aangenomen te worden daar
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
deed ik bij deze klus ook niet, toch mocht ik beginnen
thanxquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
Vond jij die ook zo moeilijk te vindenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
ik heb backwards niet gebruikt bij zoeken, dat zal het probleem zijn geweestquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, eerste hit op google
'xbox.com backwards xbox 360' ofzo
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik woon 22 km van m`n werk waarvan er nu op 8 km daarvan een stilstaande file staat
Geweldige auto. Enorm veel ruimte en een mooi model vind ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Magneet het volgende:
Struik hoe bevalt die focus station btw? Ik ga die ws ook 1 leasen of heel misschien zelfs een c-max
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef Magneet het volgende:
Geen Dolby Digital voor de Wii
en dan vinden ze het gek dat ze als de retards van de consoles gezien worden? Ja vooruit de controller is revolutionair maar dit is imho echt een ultrazware blunder
heeft wel meer kofferruimte maar dat zal dan wel komen doordat ie hoger is. Klasses doen ze bij ons niets aan. Ik mag 330 p/m ex brandstof leasen en daar mag ik dan nog eens 35% max zelf bijbetalen. Op dit moment zou ik dan een redelijke focus station kunnen pakken maar ws ga ik een functie omhoog en dan zou de C-Max kunnen ( de meeste C-Max modellen zijn echt wel duurder dan de focus station btw )quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geweldige auto. Enorm veel ruimte en een mooi model vind ik
C-max is wat kleiner. Smaller , korter maar wel hoger. En 500 euro duurder geloof ik
Focus ligt trouwens beter in de lease dan de cmax. Mijn baas rijd een leasklasse hoger dan ik maar zijn cmax kost 21,500 euro terwijl mijn focus 25,000 kost. Maar hij moest perse een hoge auto
Ja, ik vind het ook stom, maar om ze nou retards te noemenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
gijs die reactie van jouw op dat bericht zegt genoeg
ja ok, mss is kneuzen meer de waarheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook stom, maar om ze nou retards te noemen![]()
Gijs! Kappen nou hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja ok, mss is kneuzen meer de waarheid
Ford Focus Wagon 1.6 16V Ti-VCT Futura kost 23.800quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
heeft wel meer kofferruimte maar dat zal dan wel komen doordat ie hoger is. Klasses doen ze bij ons niets aan. Ik mag 330 p/m ex brandstof leasen en daar mag ik dan nog eens 35% max zelf bijbetalen. Op dit moment zou ik dan een redelijke focus station kunnen pakken maar ws ga ik een functie omhoog en dan zou de C-Max kunnen ( de meeste C-Max modellen zijn echt wel duurder dan de focus station btw )
Teeering wat een geldquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Onduidelijke tekst allemaal
Wat ik wil zeggen is dat de focus beter in de lease ligt dan de cmax.
Auto van m`n baas kost 21.500 nieuw en de leaseprijs is 605 euro p/m
Mijn auto kost 24.800 en die kost maar 578 per maand. Je hebt met de focus dus meer auto voor de leasetarief
kan kloppen ja, is ook afhankelijk van de kilometers. Wij moeten leasen voor 30k per jaar max 4 jaar benzine maar de leaseprijs is dus ex brandstofquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ford Focus Wagon 1.6 16V Ti-VCT Futura kost 23.800
Ford Focus C-MAX 1.6 16V Ti-VCT Futura kost 24.200
Als je dezelfde uitvoering neemt is een cmax altijd 400 duurder dan de focus station. Mijn focus kost geloof ik 578 euro p/m ( benzine) omdat onze leasemaatschappij een deal heeft met Ford anders was het nog hoger !
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag zie je hem weer
ja ach... geen werk hèquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown? Wat ben je vaak laat nog wakker?
Ah, je bent student geworden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja ach... geen werk hèkan elke dag uitslapen
nehquote:
Nu je extra tijd heb neem ik aan dat je extra aandacht aan Rens geeftquote:
Nee,......... dat wordt al gedaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu je extra tijd heb neem ik aan dat je extra aandacht aan Rens geeft
Verdommequote:Op donderdag 25 mei 2006 09:45 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
kamer in Auckland geregeld
Kamer in Delft onderverhuurd
Visum aanvraag is richting de ambassage
ticket is allang geboekt
nog maar 5 weken
zekersquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
VerdommeGijs je gaat een coole tijd tegemoet !!
Krijg jij zijn 360 te leen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot je in NZ bent
Nee, ik hoef m niet, ik ga er zelf een kopen na mn tentamens denk ikquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot je in NZ bent
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Nee Gijs, ik ga je missen man! We moeten nog een avondje zuipen zeg ik als afscheid
10 juniquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Nee Gijs, ik ga je missen man! We moeten nog een avondje zuipen zeg ik als afscheid
Roy werkt ook geloof ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben ik iig niet de enige die aan het werk is
Yup, net als donderdag ook vrijdag weer langer doorgegaan. Doekoequote:
Enjoy: http://www.gamedaily.com/Specials/Mario-Through-the-Yearsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, net als donderdag ook vrijdag weer langer doorgegaan. Doekoe
Goed stuk, maar ik weet alles alquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Enjoy: http://www.gamedaily.com/Specials/Mario-Through-the-Years
+24Hr.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed stuk, maar ik weet alles al
quote:Op maandag 29 mei 2006 06:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo weer op werk, nu heb ik de gijsjes weer nodig
quote:Op maandag 29 mei 2006 06:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo weer op werk, nu heb ik de gijsjes weer nodig
Dat zijn er meerquote:Op maandag 29 mei 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Die B. ook, wel lezen maar niet posten hier
geld teveel?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, deze vakantie afgesloten, volgende alweer geboekt. Hele maand augustus.
Nee, in tegendeelquote:Op maandag 29 mei 2006 10:40 schreef Magneet het volgende:
geld teveel?
ook lekker. Hoe was het btw in de steets? Eerste deel was natuurlijk druk maar hoe was Vegas enzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, in tegendeelGewoon naar Zuid-Frankrijk. Beetje chillen.
Was erg leuk. Wel weer enorm verkeken op de afstanden.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:58 schreef Magneet het volgende:
ook lekker. Hoe was het btw in de steets? Eerste deel was natuurlijk druk maar hoe was Vegas enzo?
Ik vond Colorado persoonlijk mooier.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef Magneet het volgende:ik wil ook nog een keer naar de states, maar goed dan moet ik eerst geld hebben
Been there, done that. Geweldig genoten, zou ook erug graag weer eens terug willen. Vooral SF en LVquote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was erg leuk. Wel weer enorm verkeken op de afstanden.Las Vegas was nog net zo vermoeiend en kitsch als 6 jaar geleden. Kan niet wachten om die stad op te blazen in de nieuwe Rainbow Six.
Wel erg mooie natuur gezien. Dead Valley, The Sierras, Lake Tahoe, Yosemite NP. San Fransisco was ook erg mooi. Leuk klein centrum.
Eensquote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond Colorado persoonlijk mooier.Maar als je gaat, ga dan voor de natuur. En Los Angeles kun je zeker overslaan. Echt geen leuke/mooie stad.
Misschien heb ik dan wel mn 360quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Over Las Vegas gesproken. De nieuwe Rainbow Six is echt briljant! Op dat spel staat gewoon de naam “Gijsjes”.
stad sucks! Probleem is alleen dat ik alleen al 2 weken bezig ben met bij vrienden langsgaan ben ik bangquote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond Colorado persoonlijk mooier.Maar als je gaat, ga dan voor de natuur. En Los Angeles kun je zeker overslaan. Echt geen leuke/mooie stad.
Verkapte-ik-ben-best-populair-echt-echt-postquote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef Magneet het volgende:
stad sucks! Probleem is alleen dat ik alleen al 2 weken bezig ben met bij vrienden langsgaan ben ik bang
Release Date: US: Fall 2006quote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien heb ik dan wel mn 360Wanneer komt ie uit?
Das minder dan... Want ik wil in Okt een Wii halen en in Nov een PS3...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Release Date: US: Fall 2006
Europe: September 30, 2006
Volgens IGN dan. Ik hou het op het 4e kwartaal.
Wii twijfel ik over. Hele mooie console hoor. Maar alleen Zelda en Mario trekken me. En de eerste kan ik ook nog op de Cube spelen. PS3 haal ik denk ik niet in huis, tenminste niet bij de launch. Sony heeft me niet weten te overtuigen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das minder dan... Want ik wil in Okt een Wii halen en in Nov een PS3...
Ik heb totaaaal niet. Nog steeds weinig voor de 360 dat interessant is voor me, maar ik mis het online gamen een klein beetjequote:Op maandag 29 mei 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wii twijfel ik over. Hele mooie console hoor. Maar alleen Zelda en Mario trekken me. En de eerste kan ik ook nog op de Cube spelen. PS3 haal ik denk ik niet in huis, tenminste niet bij de launch. Sony heeft me niet weten te overtuigen.
Ik heb mezelf sowieso voorgenomen om meer te gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit. En vooralsnog is dit de combo 360/DS.Gevoel dat ik aan E3 heb overgehouden is dat de 360 voor de komende 12 maanden toch wel dé console is.
Wat dan? Dezelfde oude meuk alleen scherper, maar dat komt door de HDTV's. MGS4, GT5, VF5, Ridge Racer 7, Tekken 6...etc.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb totaaaal niet. Nog steeds weinig voor de 360 dat interessant is voor me, maar ik mis het online gamen een klein beetje
Wii lijkt me geweldig en ook de PS3 laat mooie dingen zien die me trekken.
Assassin's Creed, Heavenly Sword, Naughty Dog project, nieuwe Singstar (eindelijk downloads), nieuwe Eyetoy. Allemaal dingen die me echt heel tof lijken!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat dan? Dezelfde oude meuk alleen scherper, maar dat komt door de HDTV's. MGS4, GT5, VF5, Ridge Racer 7, Tekken 6...etc.Enige coole game die ik op de PS3 heb gezien was Assassin's Creed. En die komt ook vast op de 360.
Als hij goedkoop is komt de Wii wel in huis. Al is het alleen als vervanging van de Cube.
We hebben toch een tour door LA gedaan van 1 uur, toen we naar Universal Studios gingen ?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
LA is best aardig volgens mij, maar dan moet je wel LA zelf doen. Wij zijn niet echt in LA zelf geweest Struik.
Overigens kan ik mn Mystery Land kaartje nou bestellen? Heb jij m al? En Mlou?
Ik bedoel dat we niet echt door down town LA hebben gewandeldquote:Op maandag 29 mei 2006 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We hebben toch een tour door LA gedaan van 1 uur, toen we naar Universal Studios gingen ?. En een uur in hollywood op de walk of fame, Stuk door Beverly Hills, Venice Beach. Allemaal LA
Jij had liever naar Compton gegaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we niet echt door down town LA hebben gewandeldZo'n tour doet me niet veel en die andere delen hebben niet echt iets met LA te maken.
Als je naar Amsterdam gaat en je komt enkel op de Wallen heb je ook niets van Amsterdam gezien he
Wordquote:
L.A. heeft geen centrum hoor. Je hebt wel Downtown, maar dat zijn gewoon een paar kantoorgebouwen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel dat we niet echt door down town LA hebben gewandeldZo'n tour doet me niet veel en die andere delen hebben niet echt iets met LA te maken.
Als je naar Amsterdam gaat en je komt enkel op de Wallen heb je ook niets van Amsterdam gezien he
Ow.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag hoezo, dat is geen ja-nee vraag
quote:Maar rel? Nee. Brown zit niet meer op werk dus komt ons niet lastigvallen. Sjo en Surfer zijn afgesloten op werk van FOK! en verder weet ik het niet.
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar rel? Nee. Brown zit niet meer op werk dus komt ons niet lastigvallen. Sjo en Surfer zijn afgesloten op werk van FOK! en verder weet ik het niet.
Ah, dan weet ik wie dat gedaan heeftquote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar rel? Nee. Brown zit niet meer op werk dus komt ons niet lastigvallen. Sjo en Surfer zijn afgesloten op werk van FOK! en verder weet ik het niet.
Geilquote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef ChOas het volgende:
*iMac dual core 2Ghz besteld heeft*
[afbeelding]
De 30Gig 5th gen. iPod van Cinnamon komt met de bestelling meequote:Op maandag 29 mei 2006 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geil
Ik heb een nieuwe iPod...nadat ik de vorige had laten stuiteren.
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag hoezo, dat is geen ja-nee vraag
hé jammerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh, ik ben blij dat ik iedereen aan het lachen maak, maar ik weet helemaal niet of het waar is
party pooperquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh, ik ben blij dat ik iedereen aan het lachen maak, maar ik weet helemaal niet of het waar is
Zou best grappig zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Noot heeft of teveel gerookt of teveel studenten haver op. Nee Gijs...... wel verschrikkelijk druk de laatste paar weken hier op werkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hèquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Noot heeft of teveel gerookt of teveel studenten haver op. Nee Gijs...... wel verschrikkelijk druk de laatste paar weken hier op werkSurfer is in lurk stand gegaan.... net als B.... de rest volgt vrij binnenkort denk ik
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Noot heeft of teveel gerookt of teveel studenten haver op. Nee Gijs...... wel verschrikkelijk druk de laatste paar weken hier op werkSurfer is in lurk stand gegaan.... net als B.... de rest volgt vrij binnenkort denk ik
quote:U hebt gezocht op lurk stand:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef kepler het volgende:
afgelopen weekend zeilwedstrijden gehad![]()
het heeft echter 3 dagen lang geregend en we stonden tot onze enkels in de bagger. Dan pas merk je hoeveel je gewend bent aan de luxe van een warme douche, een dak boven je hoofd en een centrale verwarming
Die ezel is nog Brits ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
Lurking is een Engels woord, allochtoontje.
lurk pronunciation of "lurking" (lûrk)
intr.v. lurked, lurk·ing, lurks
1. To lie in wait, as in ambush.
2. To move furtively; sneak.
3. To exist unobserved or unsuspected: danger lurking around every bend.
quote:
Sta niet te springen om te gaan ofzo maar zou het niet willen missen bij een eerste kleine. Krijgt echt veel tips en een goed idee van het verloop van de ( normale) bevallingquote:
Lezen gijs, ben al 3x geweest. Tis een aantal avondenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef Magneet het volgende:
ah je moet nog ( d8 dat je al was geweest ) Ik heb er uitendelijk weinig aan gehad omdat Miranda in het ziekenhuis bevallen is ipv thuis en daar doen ze toch alles op hun manier en niet anders.
Je hebt geen idee gijs !!! Sta te stuiteren, zo`n zin inquote:
Gijs...voor dat je het weet is het zover!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Je hebt geen idee gijs !!! Sta te stuiteren, zo`n zin inMag al komen van mij maar da`s nog een beetje te vroeg
Ik ben al 3 weken terug van Kreta gijsquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...voor dat je het weet is het zover!
En als hij nu komt kun je niet meer naar Griekenland.
Owquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben al 3 weken terug van Kreta gijs
Als ze dit doorzetten dan zal dat vast wel gebeurenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik gun ze best wel een molotovje door hun raam. En dan levend verbranden...langszaam.
ook goedemorgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
voorzitter van die nieuwe pedo-partij![]()
![]()
[afbeelding]
Gunt!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gehad van de belasting, alleen een brief dat ze mn aangifte extra gingen controleren ofzo
Zo lekker gijs. Mooi weer gehad, lekker gegeten en uitgerustquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow![]()
Hoe heb je het gehad Gijs? Lekker?
In april alquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal al je belastingteruggave gehad? Ik nog niet.
Ik was alweer om 5.30 op werk, twas alleen ff drukquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:25 schreef Magneet het volgende:
ah er beginnen mensen wakker te worden.
quote:Woensdag 31 mei 2006 - ROOSENDAAL – Een 73-jarige vrouw uit Roosendaal heeft gisterochtend een ongeveer 18-jarige knaap, die haar wilde beroven, met een paraplu de stuipen op het lijf gejaagd.
De Roosendaalse liep rond half twaalf over de Parklaan toen de jongen, gekleed in een zwart jack met capuchon, plotseling opdook en haar spullen wilde afpakken. De vrouw hield die echter stevig vast en sloeg tegelijkertijd met de paraplu op haar belager in. Die liet uiteindelijk los en ging er zonder buit vandoor.
Rondjes rijden op twee wielen? Ik ben bang van wel ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben zeker de enige die MotoGP gaat halen ?
Forza 2 dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rondjes rijden op twee wielen? Ik ben bang van wel ja.
quote:select rgo.omschrijving, count(*)
from aos_ddz_trajecten tjt
, aos_cmr_ddz_traject_relatie dtr
, aos_rle_relaties rle
, aos_rle_personen psn
, aos_rle_onderdelen odl
, aos_rle_relaties rle2
, aos_cmr_gebruiker_persoon gpn
, aos_cmr_gebruiker_regio gro
, aos_rle_regios rgo
where tjt.id = dtr.tjt_id
and dtr.rle_id = rle.id
and rle.psn_id = psn.id
and odl.rle_id_hoort_bij = rle.id
and odl.rle_id = rle2.id
and gpn.psn_id = rle2.psn_id
and gro.gbr_id = gpn.gbr_id
and gro.rgo_id = rgo.id
and odl.dat_einde is null
and tjt.datum_einde is null -- Alleen openstaande traj.
and (tjt.id in (select dst.tjt_id
from aos_ddz_diensten dst
where tjt.id = dst.tjt_id
)
or tjt.dat_streef_werk is not NULL
)
and rle.psn_id in (select psn_id -- WEL anker
from aos_akr_toetsen
)
group by rgo.omschrijving
order by 1
;
Ik had niet anders verwacht nadat je al 30 keer geen antwoord had gegeven op mn vraag of je nou wel of niet gingquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Mysteryland met je
quote:
Tot ooit zegt ie danquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht nadat je al 30 keer geen antwoord had gegeven op mn vraag of je nou wel of niet ging
Je had ook kunnen bellen of mailen, ik kom hier namelijk zeldenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht nadat je al 30 keer geen antwoord had gegeven op mn vraag of je nou wel of niet ging
Oh liefje!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, hoiquote:
Gijijijijijijijijssssssssssssquote:
1 2 3 4 5 | 02 Jun 2006 00:47 Rotterdam Consignment Received At Transit Point 02 Jun 2006 00:15 Rotterdam Import Received 01 Jun 2006 23:40 Eindhoven Shipped From Originating Depot 01 Jun 2006 20:16 Eindhoven Consignment Received At Transit Point |
Ik:quote:
Die nieuwe macbooks zijn ZO geil!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil er misschien een 13" MacBook bij.![]()
[img]plaatje[/img]
Mijn 17"Powerbook is eigenlijk wat te groot en onhandig om overal mee naartoe te nemen. Gebruik hem nu meer als desktop.
Ze hebben ook wel een nette prijs. ¤ 1099 voor een 13" 1,83 GHz met 512 MB. Krachtig genoeg voor Mac OS X, Windows XP en wat simpele toepassingen en games toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:07 schreef ChOas het volgende:
Die nieuwe macbooks zijn ZO geil!
Maris zit er ook aan te denken haar ibook misschien te verkopen en voor een macbook te gaan
Is een hele nette prijs, ik zou er persoonlijk wel een Gig ingooien...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel een nette prijs. ¤ 1099 voor een 13" 1,83 GHz met 512 MB. Krachtig genoeg voor Mac OS X, Windows XP en wat simpele toepassingen en games toch?
Het is toch vrij simpel om ook Windows XP erop te installeren?
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maakt het toch allemaal iets sneller.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:13 schreef ChOas het volgende:
Is een hele nette prijs, ik zou er persoonlijk wel een Gig ingooien...
Is de bijnaam van mijn nieuwe iMacquote:
Firewire en dan Migration assistantquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Is er trouwens ook een mogelijkheid om twee macs te synchroniseren zonder dat ik meteen een netwerk hoef aan te leggen?
Is dat niet meer kopiëren dan synchroniseren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Firewire en dan Migration assistant
[afbeelding]
Staat in /Applications/Utilities
Hum ik dacht dat je bedoelde om ze gelijk te trekken...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat niet meer kopiëren dan synchroniseren?
Nee, ik heb een draadloze modem/router. Daar kan ik met tig computers en consoles tegelijk op aansluiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:06 schreef Magneet het volgende:
je bedoeld bestanden synchen strol? En een netwerk heb je toch al aangezien je vanaf beide op inet kan?
Weet je hoe zoiets heet ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een draadloze modem/router. Daar kan ik met tig computers en consoles tegelijk op aansluiten.
Had je al een koelkast ?quote:
Ja, maar ik onthoud hetquote:
Yup, moeten nu dus ff 2 weken wachten met betalen van de opvang totdat ik me vakantiegeld & salaris heb ( komt de 15de ) Hopelijk krijgen we daar geen gezeik mee.quote:
Waarom krijg je zoveel geld van de belasting per maand voor kinderopvang?. Je moest toch bijna alles zelf betalen + een deel je baas ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:51 schreef Magneet het volgende:
ik moet nog 500 euro krijgen van die blauwe klootvioolen voor de kinderopvangEn iedere maand dat ze niet betalen komt er 250 euro bij. En ik kan het geld eik niet missen
![]()
![]()
belasting betaald 2/6, baas van randa betaald 1/6 en de balasting betaald nog eens bijna 1/6 omdat mijn baas niet betaald. Belasting is dus een voorlopige teruggaaf iedere maand zeg maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom krijg je zoveel geld van de belasting per maand voor kinderopvang?. Je moest toch bijna alles zelf betalen + een deel je baas ?
Jamaar 250 euro per maanmdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
belasting betaald 2/6, baas van randa betaald 1/6 en de balasting betaald nog eens bijna 1/6 omdat mijn baas niet betaald. Belasting is dus een voorlopige teruggaaf iedere maand zeg maar
voor 2 dagen opvang in de week zijn we iets over de 500 euro per maand kwijt ( 5 euro 36 per uur ) dus 3/6 is daar 250 euro van ja.quote:
Stopt Angeliek met werken Gijs? Of laat je het via opa's en oma's lopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Die kleine van ons gaat niet naar kinderopvang
oma's e.d. of wat? Ik zou die als het voor vast is ook gewoon betalenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die kleine van ons gaat niet naar kinderopvang
Angs gaat van 36 uur naar 24quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stopt Angeliek met werken Gijs? Of laat je het via opa's en oma's lopen?
Tis niet voor het geld gijs. Angeliek word gek als ze de hele week straks thuis zou zitten met een kleinequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Als je al ziet wat kinderopvang en dergelijke kost snap ik best dat veel vrouwens stoppen met werken. Als je het alleen voor het geld doet is het al niet meer lonend om een baan te hebben.
Da`s niet belangrijk daar geven ze toch niks omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef Magneet het volgende:
Ohja, scheelt ja als ze ook in de weekenden werkt. Maar goed krijgen de mensen die die dagen voor vast oppassen ook betaald of niet? Ik zou geen misbrik willen maken van die mensen zonder dat er iets tegenover staat.
Geil Gijsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef ChOas het volgende:
http://www.chemisphere.nl/ChOas/imac/imac.html
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef ChOas het volgende:
http://www.chemisphere.nl/ChOas/imac/imac.html
ik kom iig na het eten, hoe en met wie precies laat ik wel ff wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer komt jij de 10de, krijg van Noot en Steef 2 verschillende verhalen
maar dan zonder tquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:55 schreef -Struikrover- het volgende:
*Present meldt*
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, alleen de die-hards komen hier nog , de mietjes zijn weg
waarom komt cho hier dan nog? die valt op zich wel in beide categoriënquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, alleen de die-hards komen hier nog , de mietjes zijn weg
Ah je hebt van die momenten dat je je afvraagt wat je hier doet.. en dat je walgt van een aantal dingen.. daarnaast had ik zoveel dingen aan mijn hoofd die geregeld moesten worden. Vond het wel ff prima zoquote:
Quanta costa?quote:
Je had toch een Volvo?quote:
Wil je Doom3 trouwens nog? Stuur ik hem wel naar je op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quanta costa?
Oi, zit nog geen roest op he!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:13 schreef Magneet het volgende:
moet die roestbak nu alweer weg?
Ja leuk is dat he, dat grijpen dat ze steeds doen danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:20 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is wat verkouden maar voor de rest gaat het ok. Als hij een fles ( wat voor soort dan ook ) ziet wilt hij deze aan de mond zetten om te drinken. Ook een glas drinken of een bord eten probeert hij te pakken te krijgen. We hebben hem al van een rijstwafeltje gegeven, hij vond het wel lekker maar moest heel erg wennen.
We willen nog niet teveel geven, hij heeft wel een paar hapjes fruithapje gehad, en een zuur gezicht dat hij trokquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he, dat grijpen dat ze steeds doen dan
En wat ze in hun handen krijgen verdwijnt zo naar hun mond! Ff proeven.
Heeft ie al een fruitpapje gehad? Zijn ze dol op!
daar had/heb ik dus ook last van. Op een of andere manier ineens helemaal geen zin meer om te kijken of posten. Niets te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah je hebt van die momenten dat je je afvraagt wat je hier doet.. en dat je walgt van een aantal dingen.. daarnaast had ik zoveel dingen aan mijn hoofd die geregeld moesten worden. Vond het wel ff prima zo
Dat was altijd al zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar had/heb ik dus ook last van. Op een of andere manier ineens helemaal geen zin meer om te kijken of posten. Niets te vertellen hebben.
(wacht op de geweldige opmerking dat dat toch altijd al zo was)
Gijs... ik heb af en toe nog steeds tranen in mijn ogen van blijdschap als ik haar aankijk.....quote:
nee he? het is behoorlijk afgezwakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo
Nee, dan moet je het gewoon links laten liggen inderdaad.. boeien toch.. is ook geen drukke reeks meer zo te zien.
Flintstone-mobiel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ik wil trouwens zo.n rolding voor haar aanschaffen.. dan kan ze er in zitten.. en heeft van die wieltjes, als ze dan trappelt met dr beentjes kan ze alle kanten opHoe heet zoiets?
dat snoetje, die kwijlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |