quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef O-Ren het volgende:
Ik moet jullie iets leuks vertellen
die neger heeft een solli om 15.00 uur in Belgie
Hij moet ander half uur rijden
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Magneet het volgende:
[..]whahahahahahahahahahahahahahahahahaha, moet hij wel oppassen dat hij geen schooljongens met geweren tegenkomt.
Volgende week zaterdag zie je hem weerquote:
Ik heb geen rommelquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoezo? moet je nog van wat rommel af thuis?
En die xbox en playstation dan?quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef Magneet het volgende:
is er btw ergens een lijst met xbox games die op de 360 gespeeld kunnen worden?
iets zegt me dat tie niet veel moeite zal doen om aangenomen te worden daarquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef O-Ren het volgende:
Ik moet jullie iets leuks vertellen
die neger heeft een solli om 15.00 uur in Belgie
Hij moet ander half uur rijden
deed ik bij deze klus ook niet, toch mocht ik beginnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
iets zegt me dat tie niet veel moeite zal doen om aangenomen te worden daar
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
deed ik bij deze klus ook niet, toch mocht ik beginnen
thanxquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
Vond jij die ook zo moeilijk te vindenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
ik heb backwards niet gebruikt bij zoeken, dat zal het probleem zijn geweestquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, eerste hit op google
'xbox.com backwards xbox 360' ofzo
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik woon 22 km van m`n werk waarvan er nu op 8 km daarvan een stilstaande file staat
Geweldige auto. Enorm veel ruimte en een mooi model vind ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef Magneet het volgende:
Struik hoe bevalt die focus station btw? Ik ga die ws ook 1 leasen of heel misschien zelfs een c-max
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef Magneet het volgende:
Geen Dolby Digital voor de Wii
en dan vinden ze het gek dat ze als de retards van de consoles gezien worden? Ja vooruit de controller is revolutionair maar dit is imho echt een ultrazware blunder
heeft wel meer kofferruimte maar dat zal dan wel komen doordat ie hoger is. Klasses doen ze bij ons niets aan. Ik mag 330 p/m ex brandstof leasen en daar mag ik dan nog eens 35% max zelf bijbetalen. Op dit moment zou ik dan een redelijke focus station kunnen pakken maar ws ga ik een functie omhoog en dan zou de C-Max kunnen ( de meeste C-Max modellen zijn echt wel duurder dan de focus station btw )quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geweldige auto. Enorm veel ruimte en een mooi model vind ik
C-max is wat kleiner. Smaller , korter maar wel hoger. En 500 euro duurder geloof ik
Focus ligt trouwens beter in de lease dan de cmax. Mijn baas rijd een leasklasse hoger dan ik maar zijn cmax kost 21,500 euro terwijl mijn focus 25,000 kost. Maar hij moest perse een hoge auto
Ja, ik vind het ook stom, maar om ze nou retards te noemenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
gijs die reactie van jouw op dat bericht zegt genoeg
ja ok, mss is kneuzen meer de waarheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook stom, maar om ze nou retards te noemen![]()
Gijs! Kappen nou hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja ok, mss is kneuzen meer de waarheid
Ford Focus Wagon 1.6 16V Ti-VCT Futura kost 23.800quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
heeft wel meer kofferruimte maar dat zal dan wel komen doordat ie hoger is. Klasses doen ze bij ons niets aan. Ik mag 330 p/m ex brandstof leasen en daar mag ik dan nog eens 35% max zelf bijbetalen. Op dit moment zou ik dan een redelijke focus station kunnen pakken maar ws ga ik een functie omhoog en dan zou de C-Max kunnen ( de meeste C-Max modellen zijn echt wel duurder dan de focus station btw )
Teeering wat een geldquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Onduidelijke tekst allemaal
Wat ik wil zeggen is dat de focus beter in de lease ligt dan de cmax.
Auto van m`n baas kost 21.500 nieuw en de leaseprijs is 605 euro p/m
Mijn auto kost 24.800 en die kost maar 578 per maand. Je hebt met de focus dus meer auto voor de leasetarief
kan kloppen ja, is ook afhankelijk van de kilometers. Wij moeten leasen voor 30k per jaar max 4 jaar benzine maar de leaseprijs is dus ex brandstofquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ford Focus Wagon 1.6 16V Ti-VCT Futura kost 23.800
Ford Focus C-MAX 1.6 16V Ti-VCT Futura kost 24.200
Als je dezelfde uitvoering neemt is een cmax altijd 400 duurder dan de focus station. Mijn focus kost geloof ik 578 euro p/m ( benzine) omdat onze leasemaatschappij een deal heeft met Ford anders was het nog hoger !
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag zie je hem weer
ja ach... geen werk hèquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown? Wat ben je vaak laat nog wakker?
Ah, je bent student geworden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja ach... geen werk hèkan elke dag uitslapen
nehquote:
Nu je extra tijd heb neem ik aan dat je extra aandacht aan Rens geeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |