Albert Heijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef nexhil het volgende:
Hoe heet de hel op z'n moslims eigenlijk?
Hij laat toch duidelijk zien dat hij Turks is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:37 schreef broodmonkeh het volgende:
zielig hoor, allah erbij halen als je hem niet uit kan lullen![]()
Werk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef nexhil het volgende:
Hoe heet de hel op z'n moslims eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Hij laat toch duidelijk zien dat hij Turks is?
Dan mogen wij Allah erbij halen.
ja ckr .. hoe wist je dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef meningokok het volgende:
waar gaat deze topic over...stoere turkse krijger
ja hequote:
deze topic heeft er ook niks mee te maken en jij oko niet maar je zuigtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehehe
dit heeft er helemaal niets mee te maken dat je een ander kleurtje bent maar
JEZUS / ALLAH WAT BEN JIJ EEN STUMPER!
als je zo door gat besta jij ook niet meerquote:
kijk hoe laag jullie zijn manquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
kijk hoe laag jullie zijn mandit topic hoort over mij te gaan jullie kunnen mij niet stil krijgen en dan gelijk ja moslim dit allah dat enz.
jullie zijn echt laag gewoon ga zo door zou k zeggen k ben het a; gewend van mannetjes als jullie
ZOALS JULLIE MIJ NIET STIL KRIJGEN ZULLEN JULLIE DE REST VAN DE MOSLIMS OOK NIET STIL KRIJGEN LEKKER VOOR JULLIE![]()
ja reageer hier maar weer op
was dat alles?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef OG-Loco het volgende:
Kneus.
ik hoef jou ook neit stil te krijgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zolang jij mij niet stil krijgt hoef je van mij ook niet stil te zijn hoor lieverd
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik hoef jou ook neit stil te krijgenik heb het tegen degenen die mij stil willen krijgen met hun domme woorden/zinnen.
en ik geef daar dus zodanig antwoord op dat ze niks meer kunnen verzinnen en adn gaan ze gelijk beginnen over andere dingen weetje
was dat ook alles?quote:
ja volgens jou (jullie) wel maar jah als je dan toch klaar bent je weet waar de X knopje zit k zou zeggen klik maar wegquote:
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja volgens jou (jullie) wel maar jah als je dan toch klaar bent je weet waar de X knopje zit k zou zeggen klik maar weg
hahaha niks meer weten om te zeggen en dan blablabla zou k ook doen als k jou was maarjah k had liever dat je toch maar die X knopje gebruiktequote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vergat deze nog:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hahaha niks meer weten om te zeggen en dan blablabla zou k ook doen als k jou was maarjah k had liever dat je toch maar die X knopje gebruikte..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |