Ik hoor er verschillende verhalen over maar volgens mij is ie ook best goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:01 schreef Manias het volgende:
[..]
echt aanraderalleen stopte hij bij ons bij d laatste 5 minuten en moest de band eropnieuw opgezet worden voor ie door kon gaan beetje jammer
nah, dit doe ik altijd bij Caries.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Manias het volgende:
[..]
verdedig je hem nog steeds na al die jaren
heb je gaatjes?quote:
Oohh nou, dat heb ik soms ook hoor... We hadden eens een "discussie" in de klas (toen ik nog colleges hadquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Cairon het volgende:
Omdat ik een mening heb die tegen de nogal linkse opleidig ingaat. Ik ken zat figuren die journalistiek studeren, en de discussies die ik met hen heb zijn voornamelijk momenten waarbij ik ze achter het behang wil plakken, of ze in een muur wil metselen.
"Jah maar het heeft geen toegevoegde waarde om in een artikel de afkomst te zetten van een dader."
"Waarom niet, je zegt er toch ook bij hoe oud de dader is en wat het geslacht is van de dader, uit welke stad de dader komt, dus waarom is de laatste grens dan ineens de nationaliteit van een persoon? Waarom dan niet berichten over "persoon A die Persoon B heeft bedreigd met een mes."
"Ja nou, dat is gewoon zo!"
Nou ja, al had ik nu al mijn diploma, dan nóg had ik waarschijnlijk gezeten waar ik nu zit...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
dat en toen ik er ging kijken al die jaren geleden was de voorlichting er ronduit negatief "Vooral niet de journalistiek ingaan, het is hier erg saai, en het beroep zelf is ook niet iets om naar huis toe te schrijven, doe vooral geen moeite..."
en mijn Nederlands is ronduit belabberd slecht.
Ik stoor me daar dus gruwelijk aan. Mensen die zo hard afgeven of een politieke partij terwijl ze vol blijven houden dat ze neutraal zijn, en daarbij walgelijk zichzelf naar voren drukken als moralistische betweters.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh nou, dat heb ik soms ook hoor... We hadden eens een "discussie" in de klas (toen ik nog colleges had), dat was in de tijd van Pim Fortuyn. Ik ben/was helemaal niet zo'n aanhanger van hem, maar ik schrok er gewoon van hoe links hele groepen eigenlijk waren, zat echt met mijn oren te klapperen. Heel kortzichtig. Zo rechts als de LPF toen leek te zijn, zo links waren zij zelf.
Naja.
in het Engels ooit nog eens.quote:Maar schrijf dan een boek. Ok?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik stoor me daar dus gruwelijk aan. Mensen die zo hard afgeven of een politieke partij terwijl ze vol blijven houden dat ze neutraal zijn, en daarbij walgelijk zichzelf naar voren drukken als moralistische betweters.
Dat is dus het gevoel dat ik heb bij heel veel studenten journalistiek, ze zijn niet in staat om kritisch te kijken naar hun eigen partijdigheid en geven alleen maar af op anderen. Met een beschuldigend vingertje wijzen en roepen dat er weer nazi's zijn opgestaan in Nederland, [b]terwijl ze een enkele stap verwijderd zijn van het krijsen dat dissidenten richting de Gulag moeten.[b]
[..]
in het Engels ooit nog eens.
klopt, maar ik snapte geen hol meer van de nummering.quote:
Haha, komt wel goed man hey.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
klopt, maar ik snapte geen hol meer van de numering.
Veel plezier!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef Cairon het volgende:
succes, ik ga richting eindhoven, en dan een paar uurtjes sporten
Want kijk, ik checkte net de site van Pathe en geen van die bisocopen toont die film nog. Na een lange tijd voornemens zijn de film te zien zet ik nu eindelijk de stap en zie daar...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef BB_Koning het volgende:
Tegen beter weten in vraag ik dit: draait BBM niet meer in de bios![]()
word wakker dude!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:26 schreef jogy het volgende:
Oh, had ik al getyped, stond nog op het reactiescherm![]()
Heb jij nog sneller de sleutel dan Crenoquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
word wakker dude!
en ik ga de sleutel ophalen!!!!!!
dan zou ik juist gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Cairon het volgende:
Omdat ik een mening heb die tegen de nogal linkse opleidig ingaat. Ik ken zat figuren die journalistiek studeren, en de discussies die ik met hen heb zijn voornamelijk momenten waarbij ik ze achter het behang wil plakken, of ze in een muur wil metselen.
"Jah maar het heeft geen toegevoegde waarde om in een artikel de afkomst te zetten van een dader."
"Waarom niet, je zegt er toch ook bij hoe oud de dader is en wat het geslacht is van de dader, uit welke stad de dader komt, dus waarom is de laatste grens dan ineens de nationaliteit van een persoon? Waarom dan niet berichten over "persoon A die Persoon B heeft bedreigd met een mes."
"Ja nou, dat is gewoon zo!"
www.bios.nlquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef BB_Koning het volgende:
Want kijk, ik checkte net de site van Pathe en geen van die bisocopen toont die film nog. Na een lange tijd voornemens zijn de film te zien zet ik nu eindelijk de stap en zie daar...![]()
persvrijheid is voor zwangere vrouwen. maar dat geheel terzijde...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan zou ik juist gaan
een reller als jij, hup die baricade op
strijd voor de persvrijheid
Maar je kan op FOK!.quote:
Je hebt het zwaar. Zit overigens niet op school, maar op m'n werk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je kan op FOK!.
Als ik op school zit dan is FOK! geblokkeerd.
Da's om te voorkomen dat je met hele verkeerde dingen start...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij op school is echt veel geblokkeerd. Ook www.startpagina.nl.
Laat ik dan volstaan met 1 opmerkingquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sweet Dreams Stroekie
Ow
Ja, ik weet niet wat ik heb vandaag...Ja, vrij, maar verder...
*ontstress*quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef Weemz het volgende:
*stress*
De parapluverkoper wel...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is het zo'n rottig weer, daar wordt toch niemand vrolijk van?
Ja, maar dat zijn altijd van die positievelingen.quote:
Tja, ze staan altijd klaar met een opsteker, he.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar dat zijn altijd van die positievelingen.
In bepaalde branches is zoiets volstrekt normaal.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:52 schreef wonderer het volgende:
"Bij mij op het werk" staat er een vibrator in de vensterbank
Is er een verband tussen deze beide fenomenen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:52 schreef wonderer het volgende:
"Bij mij op het werk" staat er een vibrator in de vensterbank
En ik ben de komende vijf dagen nergens meer woonachtig. Raar hè?
Bijvoorbeeld bij het vibratorontwerpbureau (leuk scrabblewoord).quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
In bepaalde branches is zoiets volstrekt normaal.
Klinkt... eh... leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava] is hard bezig met IT sadomasochisme service management [afbeelding
In de praktijk lijkt 't me wel leuk, doch de theorie is zo droog als 't maar kan zijn . :-/quote:
Nope. Moest er ineens aan denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is er een verband tussen deze beide fenomenen?
[duit in het zakje doe mode]quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In de praktijk lijkt 't me wel leuk, doch de theorie is zo droog als 't maar kan zijn . :-/
Incalculeren van Service Level Agreements blahdieblahdieblah....
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:
't Is trouwens het hoofdkantoor van Kruidvat
29 mei, kwart over drie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:50 schreef petre86 het volgende:
Wonderer.. wanneer vlieg je?
quote:No-one would have believed, in the final years of the Century of the Fruitbat, that Discworld affairs were being watched keenly and impatiently by intelligences greater than Man's, or at least much nastier; that their affairs were being scrutinised and studied as a man with a three-day appetite might study the All-You-Can-Gobble-For-A-Dollar menu outside Harga's House of Ribs...
Thief of time? *venturing a guess*quote:
Moving Pictures.quote:
quote:"This is Lord Mountjoy Quickfang Winterforth IV, the hottest dragon in the city. It could burn your head clean off. Now I know what you're thinking. You're wondering, after all this excitement, has it got enough flame left? And, y'know, I ain't so sure myself ... What you've got to ask yourself is: Am I feeling lucky? Well? Are you feeling lucky?"
en wanneer ben je weer voor vakantie in NL?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
29 mei, kwart over drie.
Theoretisch gezien dan
Which reminds me: ik was bij Small Gods gebleven. Toch maar weer eens oppakken, die serie. Heb net door de nieuwste Ben Elton verslonden (The First Casualty), dus ik ben weer aan iets anders toe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Moving Pictures.
'k Vind het echt grappige boekjes! Het fantasy-thema boeit me niet, maar de vergelijkingen, het taalgebruik, en de parodietjes..
sinds mijn laptop een beetje bokt.. en alles vaag loopt.. maar hij is weer aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef wizarddragon het volgende:
Vreten.. en sinds wanneer ben je niet op msn Peet
?
bokt ie alweer? Tijd om het opsturen naar PB??quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
sinds mijn laptop een beetje bokt.. en alles vaag loopt.. maar hij is weer aan![]()
dan ben ik um 3 weken kwijt oid..quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
bokt ie alweer? Tijd om het opsturen naar PB??
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja maar na drie weken heb je hem weer
Ik heb ze allemaal gelezen, echt geweldig. Het wordt naarmate de serie vordert wel wat minder grappig en wat grimmiger, maar het blijft geniaal. Ook de onderwerpen zijn gaaf. De eerste krant, vrouwen in het leger, de kracht van "geloven" (een van mijn favorieten, hogfather), de nachtwacht, slavernij... Ik zit nu met smart op de paperback versie van Thud! te wachten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moving Pictures.
'k Vind het echt grappige boekjes! Het fantasy-thema boeit me niet, maar de vergelijkingen, het taalgebruik, en de parodietjes..
Deze was ook leuk:
[..]
Oktober. Het nieuwe musicalseizoenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
en wanneer ben je weer voor vakantie in NL?
gaypride?
Ik trein niet/nauwelijks, dus daar gaat het mis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
Door elke dag tijdens 't treinen wat te lezen, gaat het hard..
Iedereen is Discworld aan het lezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef Manias het volgende:
waat neit zo hard het topic vandaag
Deathquote:
Hoi TheaterMaMaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo allen
goedmaak SEX?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi TheaterMaMa
Volgens de openingspost van Cairon hebben jij en ik ruzie met elkaar
hoe'st met je keel, kan die een volgende rel alweer aan, of benutten we dit topic om vrede te sluiten![]()
want dat van de goedmaak SEX, die kans laat je keer op keer liggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee niet dus
niets is beter dan een goede rel
Whoo!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[duit in het zakje doe mode]
jeuj ITIL TPM meuk
[/duit in het zakje doe mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:24 schreef Cybart het volgende:
nog steeds aan de coke?altijd snuiverijen dude, altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
ik ook, ik verwacht ook niet daar ooit mee te kunnen stoppen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
spiegeltje spiegeltje aan de wand, er zit nog wat cocaine op je rand !
en op mijn briefjes van 500quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
spiegeltje spiegeltje aan de wand, er zit nog wat cocaine op je rand !
WE ALL LOVE MONOPOLYquote:
???quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ook, ik verwacht ook niet daar ooit mee te kunnen stoppen?
ach ieder z'n verslaving toch?quote:
if I was a rich gayquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
WE ALL LOVE MONOPOLY
and where the fuck is my booz....
ik haal het zelf wel weer.... kut personeel hier
gaat zn gangetje he...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
if I was a rich gay
nananananananaaaaaaaaaa!
wazup?
have fun !quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:43 schreef creno het volgende:
U2 jerruh
er zullen hier wel weer veel verffoto's verschijnen
en nu ga ik me klaarmaken voor een avondje danssalon
coolcool!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat zn gangetje he...
heb alleen vocht in mn knie zitten, en dat is een geintje waar ik komende tijd wel ff last van zou kunnen hebben...
verders nu relaxed weekend, morgen en overmorgen op mn vaste werk werken
en dan zaterdag in die discotheek draaienheb meteen een mooie avond met een beachparty (inc zand
)
en verder wil ik mezelf vandaag op zn minst aangeschoten hebben
hoest met u dan
helemaal euforisch?
ik merk hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
coolcool!
ik ben euforisch maar ook verveeld, ben maar bezig met inpakken.
thanx, en veel plezier in de danssalon! er gaan ook een aantal vrienden van mij daar heen! dus het zal een goed feest worden! ;0.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:43 schreef creno het volgende:
U2 jerruh
er zullen hier wel weer veel verffoto's verschijnen
en nu ga ik me klaarmaken voor een avondje danssalonzonder Robbert want hij moet werken
Roel.....ben jij het???quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:58 schreef Cairon het volgende:
the evil queen of bitchiness and melodrama has arrived to spoil the mood!
hoezo niet tevreden dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef Cairon het volgende:
ik kom net van het sporten af. Maar ik ben er niet tevreden mee, ik denk dat ik morgen terugga.
de komende twee weken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik merk hethet zal wel opschieten zo dat inpakken
wanneer is de verhuizing dan?
dan gewoon aan de herkansing inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
gewoon, ik kwam een aantal ex klasgenoten tegen... dat was dan weer wel leuk, om alle verkeerde redenen dat wel, want ik heb ze niet gesproken, maar het uiteindelijke sporten was niet zo inspannend als gehoopt, ik heb niet het "jeuzus wat heb ik goed gesport en gezwoten" idee.
morgen overal 5 kilo extra oppleuren !quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
maar ik heb wel ergens iets van een barriere gebroken, dat is dan weer wel positief, maar dat had niks te maken met het sporten, en dat is dan weer jammer.
Jij moet stoppen. En ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
morgen overal 5 kilo extra oppleuren !
tijd voor een kameel...bis zo!
coke als in coca colaquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, ja, de een puzzelt de ander puzzelt het tussenshot van zn neus bij elkaar
oeh sinds waneer ben jij een healthfreakquote:
nee, maar ik moet veel doen tussendoor :d en nog verven en behangen etc! maar dat komt goed!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
je trekt er meteen ook weken voor uit....
zoveel troep mee te sjouwen dan?
laat het los ....quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:12 schreef Cairon het volgende:
neuh dat was het niet zo zeer, het lag niet aan de gewichten, maar aan het hele gebeuren, beetje anti-climactisch. Het ging gewoon niet lekker genoeg
zo'n fout jaren 70 behangetje?????quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar ik moet veel doen tussendoor :d en nog verven en behangen etc! maar dat komt goed!
en de nieuwe emile ratelband staat voor onze neus!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef Cairon het volgende:
nee ik krop het op en ga er morgen fanatieker tegenaan!
het wordt vast engerquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja smijt maar meteen met 3-lettergrepen-woorden
ik verwacht het niet anders....quote:
samenvatting: tjakaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef Cairon het volgende:
krop je woede en frustraties op, laat het diep in je rotten en je gezondheid wegvreten, om de dag erop het er allemaal uit te laten in een smerige uitbarsting van verbittering en haat.
dat zou je niet zeggen als jij mij zou kennenquote:
jij bent aan het hengelen hequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Cairon het volgende:
en hoe gaat het met Bart eigenlijk, en met jeweetwelwie
ik hoop dat je cola alleen drinkt....quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zou je niet zeggen als jij mij zou kennen
ik ben bouwkundig aangelegd dus het komt goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik verwacht het niet anders....
zolang je geen in-holland-staat-een-huis tafferelen gaat uithalen moet het goed komen
goh.... *post terug lees*quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef Cairon het volgende:
hengelen? ik? Ik weet niet eens wat hengelen betekent
ow dus slopen zoek je nog mensen voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben bouwkundig aangelegd dus het komt goed
ja, terwijl er niks te ontwijken valt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef Cairon het volgende:
ik de jouwe ook, vakkundig de vraag ontweken uiteindelijk
sorry, lijkt me met mn knie op het moment niet zo slim...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nee! het is allemaal nieuw
wel tillers
weet ik tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:32 schreef Cairon het volgende:
Cybart ik pest je maar een beetje.
haha dat is al genoegvoor jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry, lijkt me met mn knie op het moment niet zo slim...
maar ik kan wel een glas bier optillen
maareuh snowboarden met een verrotte knie is niet alles... dus je goede voornemens, je strakke godenlichaam?quote:
yeah! en dan ben je wlekom op het catharinaplein!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
binnenkort op msn de agenda's weer eens checken!
Idd hij rookt niet en hij zeikt er zeker vaak overquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh sinds waneer ben jij een healthfreak
en hoe denk je dat te gaan bereiken?
rookt Joost eigenlijk? zo niet is het voor hem wel zo relaxed denk ik
nouja het snowboarden heeft dus mn knie veroorzaakt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
maareuh snowboarden met een verrotte knie is niet alles... dus je goede voornemens, je strakke godenlichaam?
gaan we echt wel regelen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah! en dan ben je wlekom op het catharinaplein!
dan kan ik me voorstellen dat ie je aanmoedigdquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Idd hij rookt niet en hij zeikt er zeker vaak over
wat dan geen probleem is, als je zelf ook een asbak bentquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef Cairon het volgende:
alsof je een asbak uitlikt
lukt em niet. Maar de school is bijna voorbij en dan ga ik het weer proberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat ie je aanmoedigd
klopt. Me ex had er ook geen problemen mee toen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan geen probleem is, als je zelf ook een asbak bent
hey hoe heette trouwens die tent waar jij werkte....quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
lukt em niet. Maar de school is bijna voorbij en dan ga ik het weer proberen
ghe ghe.... actief rokers als jij bij ze was?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Cairon het volgende:
ik heb het nooit geproefd moet ik eerlijk zijn, en ik heb wel met een paar rokers gebekt.
Gezellig praten of zo? Zoals van: Wat de FUCK deed jij in Kaatsheuvel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey hoe heette trouwens die tent waar jij werkte....
volgensmij ben ik daar vorige week langsgekomen....
maar goed, daar heb je verder nu ook vrij weinig aan...toen ook (was een maandag)
sterker nog wat zou je er uberhaupt aan gehad hebben
opleiding dus bijna afgerond?
Zo jij bent ook helemaal aan het roken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Jerruh het volgende:
*steekt er nog eentje op*
ja ok... things to do in kaatsheuvel.... visit Caz, maar dat is het niet (en sterker nog, dan zou ik SC zeggen)quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gezellig praten of zo? Zoals van: Wat de FUCK deed jij in Kaatsheuvel?
Jah, paar weekjes nog en dan HBO.
Jouw opleiding ook nog oin volle gang?
Grrrr... ik kan nu een leuke opmerking maken... maar ik heb zelfbeheersing en respectquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe.... actief rokers als jij bij ze was?
Jer werkt ook in de horeca hequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo jij bent ook helemaal aan het roken?
Things to do in Kaatsheuvel? Horeca gelegenheden is daar niks. Winkels zijn net als alle andere steden. Efteling zou het alleen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja ok... things to do in kaatsheuvel.... visit Caz, maar dat is het niet (en sterker nog, dan zou ik SC zeggen)
HBO, welke richting?
ja nog 3 examens en dan zit ik op de helft van mn opleiding.....
gruwel.... al die kiddo's die met hun rijbewijs bezig zijn...
al zijn er een stuk of 4 a 5 die ongeveer een beetje in mijn slag liggen
iets over dampende sex?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
Grrrr... ik kan nu een leuke opmerking maken... maar ik heb zelfbeheersing en respect
jij had dus geen dampende sex met je rokende exen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Cairon het volgende:
dampende sex!? Wat wanneer mijn god, wat weet ik nog niet! Wat is mij nog niet verteld!?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo jij bent ook helemaal aan het roken?
mm, mijn fav merkquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
krijg je als je club wordt gesponsord door lucky strike.
Gaan ze met zn drieen samenwonen danquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:56 schreef Cybart het volgende:
Profi @ Creno (en een beetje Ryan_R) & natuurlijk ook Jer
camera's er op en john de mol is blijquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gaan ze met zn drieen samenwonen dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef Cairon het volgende:
jullie houden je sigaretten zeker allemaal heel erg vrouwelijk vast, zoals alleen homo's die vasthouden.
Ik steek em aan met een vlam die eerst me haren affikt. Dan steek ik em in me oor voor de smaak en dan inhaleer ik em via me neusquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:54 schreef Cairon het volgende:
jullie houden je sigaretten zeker allemaal heel erg vrouwelijk vast, zoals alleen homo's die vasthouden.
en je strijkt je lucifer op je stoppelbaard aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik steek em aan met een vlam die eerst me haren affikt. Dan steek ik em in me oor voor de smaak en dan inhaleer ik em via me neus
Een hete scheet meestal. Ik scheer me te vaakquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef Manias het volgende:
[..]
en je strijkt je lucifer op je stoppelbaard aan!
arme joost :| flamefart in bed zoveelste dekbed aan gortquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een hete scheet meestal. Ik scheer me te vaak
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik steek em aan met een vlam die eerst me haren affikt. Dan steek ik em in me oor voor de smaak en dan inhaleer ik em via me neus
Hij kan er anders ook wat vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
arme joost :| flamefart in bed zoveelste dekbed aan gort
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef Weemz het volgende:
Zaterdag is de uitvoering van onze musical!
Bah, wat word ik daar boos van!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef Weemz het volgende:
Over een koor dat bestaan uit verschillende egogecentreerde groepen, die langzaam inzien dat ze best met elkaar overweg kunnen... Tja, het is nu eenmaal christelijke, amerikaanse musical hè?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist X-men2 met mijn ouders gekeken.
ow vertel...quote:
Nee, het was eigenljik een grapje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow vertel...
heb je minder goed contact mer ze nu je out bent
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow vertel...
heb je minder goed contact mer ze nu je out bent
heb je nog broers of zusjes?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het was eigenljik een grapje.
Maar sowieso is het contact binnen dit gezin niet echt helemaal goed, maar dat heeft vrij weinig te doen emt mijn vorige posts.
2 zussen, beide uit huis. Eén komt in het weekend thuis, en de ander komt sporadisch binnevallen eens in de maand.quote:
nee hoor dat heb ik best, maar het ook net zo goed serieus kunnen zijnquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee hoor dat heb ik best, maar het ook net zo goed serieus kunnen zijn
als je daar moeite mee hebt probeer eens melatonine, bij kruidvat te krijgen onder nachtrust extraquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dan ook, ik ga naar bed. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt voordat de slaap me vat.
Ik doe niet aan slaappillen en dergelijken. Ik denk dat de oorzaak gewoon opgelost moet worden, en niet het symptoom.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je daar moeite mee hebt probeer eens melatonine, bij kruidvat te krijgen onder nachtrust extra
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan slaappillen en dergelijken. Ik denk dat de oorzaak gewoon opgelost moet worden, en niet het symptoom.
Ikke volgende week met Bradquote:
volgens mij is dat echt een baggerfilmquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke volgende week met Brad![]()
![]()
Ik wil eigenlijk nog naar Silent hill maar die draait hier niet.
wil je dan écht iets ironie's horenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef error het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
maar ik wou het niet intypen, want dan wordt TMM boos op me
[ironie]
Zo, nu eerst een bromazepammetje
[/ironie]
Geen idee. Angel liet de trailer zien en dat zag er wel stoer uit. En ik ben wel weer toe aan een leuke horrorfilm.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt een baggerfilm
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef Vlarp het volgende:
ohw.. we gaan nog nachtbraken hier?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dan écht iets ironie's horen
ik heb die dingen nodig omdat ik door mijn cola verslaving niet meer kan slapen
![]()
typisch vrouwendingetjequote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat woord. Doet me altijd denken aan midden in de nacht misselijk worden
ja dat weet ik, die is ook suikervrijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef wonderer het volgende:
Psst. Ze verkopen ook cafeine vrije cola.
Valse flikkerquote:
ik heb er ook nog even goed naar gekeken en bij nader inzien ga ik er ook maar heenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
wonderer: ik heb goede recensies gelezen over de film
hallo jerryquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
wonderer: ik heb goede recensies gelezen over de film
Hij draait in Ede. Maar ik heb geen vervoer. En eigenlijk ook geen tijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb er ook nog even goed naar gekeken en bij nader inzien ga ik er ook maar heen
over mij zijn we gauw uitgepraat, veel valt er niet te weten over mijquote:
en wie zegt dat ik dat niet doe danquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:20 schreef Jerruh het volgende:
er zat vandaag een vent in de V&D die op theatermama leek! maar die vent rookte enorme sigaren!
ja en hij zat aan het bier...quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik dat niet doe dan
ik heb het monica nota bene nog geleerd
ja dus....quote:
erik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus....
?
ik vroeg mij af wat jij gisteren met Erik aan het doen was in de stad?
![]()
[HOMO] #1698 Nephomo'squote:Op donderdag 25 mei 2006 01:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
erik?
ik was van 14;30 tot 24:00 non stop in de rechter.
als ik nou een topic wil maken met foto's van mooie androgyne mensen moet ik dat dan bij BenH doen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
over mij zijn we gauw uitgepraat, veel valt er niet te weten over mij
overigens dat ik eerst dat je het over jozef wilde hebben![]()
ja bij mij onder, ik woon er een paar verdiepingen boven, althans, over een week ben ik pas echt gesettled!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[HOMO] #1698 Nephomo's
ow alleen bij jou onder bedoelt ie?
en dat weten we nu wel zeker?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog 27 post en we zitten op de 1700 topics
jaaah! bij BBK's shaten topic in dan hequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik nou een topic wil maken met foto's van mooie androgyne mensen moet ik dat dan bij BenH doen?
waar kom jij nou zo laat weer onder vandaan gekropen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat weten we nu wel zeker?
de notaris heeft de telling onafhankelijk vast gesteld en correct bevonden ?
gaan we nog fighten dan??quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kom jij nou zo laat weer onder vandaan gekropen?
shaten topic?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaaah! bij BBK's shaten topic in dan he
en je wilde net als gespreksleider een gesprek startenquote:
wil je dat danquote:
zoals je weet kan ik wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dat dan
wrestle MaMa
als ik me op je gooi ben je dood
ow je was aan het lurken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals je weet kan ik wel wat hebben hoor![]()
en ik heb heel de avond al braaf hier achter de PC gezeten hoor
als er gekropen moet worden, dan is dat zo direct me nest in![]()
nee ik zat seizoen finale van 24 te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je was aan het lurken?
zo lam?
alle babes en hunks die geen fokker zijn mogen in B&H. shaten had shayen moeten zijn.. die vrouwelijke indier oid die BBK leuk vindt ( en de rest niet)quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
shaten topic?
mag ik niet zelf een topic starten en is Ben H niet alleen voor celebrity's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |